Gå til innhold

Drømmemannen har 10 cm, tynn penis. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kommet opp i en situasjon jeg tidligere kun har lest om, og tenkt at kvinner som klager på mannens penis må være overflatiske, dårlige mennesker.

Men nå, dessverre, har jeg møtt en mann som har en penis som jeg vil si er den minste jeg har opplevd. Har ikke målt selvsagt, men antar den er ca. 10 cm og ganske så tynn.

Da vi hadde sex for første gang nå nylig, kjente jeg at han var inne i meg, men ikke noe særlig mer enn det. Det er så deprimerende fordi jeg er trang og har alltid elsket sex delvis pga. det -at det alltid blir mye friksjon. Men denne mannens penis er så tynn at det knapt blir friksjon om vi fortsetter samleiet mer enn noen få minutter.

Han er ellers alt jeg har drømt om.

Vil at det skal fungere, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke tenner like mye på ham nå som før jeg visste hvor liten han er der nede.

Vil selvsagt ALDRI si noe om dette til han, ikke engang hinte om det. Han er en fantastisk mann, og jeg har så dårlig samvittighet for å tenke - og skrive dette.

Erfaringer? Vi er begge i 30-årene, så vi er godt voksne, dette er ikke tenåringsdrama.



Anonymous poster hash: 6ec4f...363
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vet at det ikke vil funke pågrunn av hans penisstørrelse, så er det vel best å kutte ut han nå.

Anonymous poster hash: 6110d...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig spørsmålet er om de andre gode kvalitetene hans veier tyngre enn dette. Jeg har min drømmemann, han har jo selvsagt sine gode og dårlige sider han og, men jeg tenker at de gode er flere og bedre enn de dårlige. De dårlige han har kan jeg lett leve med.



Anonymous poster hash: 2d0b2...ba4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er trang da.....

Anonymous poster hash: de8fb...d4a

Vel, dessverre ikke trang nok tydeligvis.

Anonymous poster hash: 6ec4f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor tynn snakker vi, wiener pølse tynn?

Anonymous poster hash: ea976...c08

Ikke veldig langt unna. Dobbel wiener, kanskje. Vanskelig å si, har ikke målt.

Anonymous poster hash: 6ec4f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet opp i en situasjon jeg tidligere kun har lest om, og tenkt at kvinner som klager på mannens penis må være overflatiske, dårlige mennesker.

Men nå, dessverre, har jeg møtt en mann som har en penis som jeg vil si er den minste jeg har opplevd. Har ikke målt selvsagt, men antar den er ca. 10 cm og ganske så tynn.

Da vi hadde sex for første gang nå nylig, kjente jeg at han var inne i meg, men ikke noe særlig mer enn det. Det er så deprimerende fordi jeg er trang og har alltid elsket sex delvis pga. det -at det alltid blir mye friksjon. Men denne mannens penis er så tynn at det knapt blir friksjon om vi fortsetter samleiet mer enn noen få minutter.

Han er ellers alt jeg har drømt om.

Vil at det skal fungere, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke tenner like mye på ham nå som før jeg visste hvor liten han er der nede.

Vil selvsagt ALDRI si noe om dette til han, ikke engang hinte om det. Han er en fantastisk mann, og jeg har så dårlig samvittighet for å tenke - og skrive dette.

Erfaringer? Vi er begge i 30-årene, så vi er godt voksne, dette er ikke tenåringsdrama.

Anonymous poster hash: 6ec4f...363

Bli kjent med din egen vagina og finn g-punktet. Og forklar hvordan han skal gjøre det. Uten å bli teknisk kan man si at nå bestemmer jeg, når man ligger i misjonæren, jeg vil ha det på min måte nå og da må du høre på meg. ...Det er lettest å begynne sånn, istedet for å lese for mye teori. Jeg antar at alle menn har hørt om g-punket. Og de står rådville.

Tynn er ikke noe problem. Når man er tent vil vagina funke overfor alle størrelser.

Og man er ikke like tent hver gang. Menn har det lettere på den måten, det vises når de er tent. Men selv de kan være halvkåte.

Skal ikke denne tråden flyttes til seksualitet-forumet?

Endret av sunSpring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplved det samme og for meg funket det bare ikke. Jeg merket ikke at han var inni meg en gang. Det hadde blitt feil av meg å fortsette i et forhold med en jeg ikke tente på. Har hørt flere har snakket om han, at han var så liten. Synst utrolig synd i fyren for han er en nydelig mann. Kanskje det er eksen min du dater huff. Du må selv finne ut om du tror at du kan leve med det resten av livet. Jeg sa seff ingenting om sexen vår til han!

Anonymous poster hash: cb28e...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette plager deg nå, kommer det til å plage deg mer senere. Hvis du helt ærlig kan si at det er helt greit å aldri ha sex med en fyr med stor kuk igjen kan du fortsette forholdet og finne løsninger. Leketøy, stillinger, knipeøvelser osv.

Hvis ikke, gå ut av forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti dette, og det var deal breaker for meg. Vi sov i samme seng, og han ville tafse og kline, han hadde stå delux, men jaggu var det knøttlite. Jeg sa at jeg heller ville sove, og dagen etter sa jeg at vi ikke passet sammen. Han er gift og har barn i dag.

Min samboer gjennom 7 år har en stooor en. Utrolig digg. Men forholdet vårt er over og har vært det et par ganger. Han jeg kanskje har noe på gang med er en stor og trent fyr, barsk og kjekk. Men nå er jeg så godt vant med stor penis at hans virket liten i forhold, men den er nok bare helt gjennomsnittlig ;)

Anonymous poster hash: 8b8a0...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk vært i samme situasjon. Trodde jeg ikke var en av de overfladiske - men etter en lang tids "prøving" (vi var kjærester), fant jeg rett og slett ut at dette ikke funka for meg.
Nei, jeg fortalte ham aldri helt hva som var "problemet" - og vi fikk testa ut mye med leketøy, stillinger - og han var super i senga sånn sett. Ikke noe problemer med å få meg til å komme... men det er den der... du vil bare kjenne det underveis også. Ikke bare i "høydepunktene". Og når jeg begynte å fantasere om andre menn (eller andre "tissefanter" er egentlig mer rett å si?) - følte jeg at jeg var utro. Skal jo ikke tenke sånn når man er sammen med noen?
Jeg var glad i han. VELDIG glad i ham. Men det ender bare opp med å være kamerateri, når du ikke får den brennende følelsen...

Føler meg regelrett slem som skriver dette. Men vi har skiltes lag som gode venner.
(og nei, dette er heller ikke noe tenåringsdrama)



Anonymous poster hash: 8247b...958
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer blir foret med snakk og bilder om og med store peniser. Damer prøver å fornekte at størrelse betyr noe, men dere blir helt ville om dere ser stor kuk. Da blir nok skuffelsen stor om partneren deres er liten.

Noen takler et forhold med partner som får alvorlig funksjonshemming, mens andre ser på et luksusproblem som en liten penis som funksonshemmende.

Du klarer å få det til å funke hvis du vil, men antageligvis liker du store peniser, som veldig mange damer liker.



Anonymous poster hash: b762f...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet opp i en situasjon jeg tidligere kun har lest om, og tenkt at kvinner som klager på mannens penis må være overflatiske, dårlige mennesker.

Men nå, dessverre, har jeg møtt en mann som har en penis som jeg vil si er den minste jeg har opplevd. Har ikke målt selvsagt, men antar den er ca. 10 cm og ganske så tynn.

Da vi hadde sex for første gang nå nylig, kjente jeg at han var inne i meg, men ikke noe særlig mer enn det. Det er så deprimerende fordi jeg er trang og har alltid elsket sex delvis pga. det -at det alltid blir mye friksjon. Men denne mannens penis er så tynn at det knapt blir friksjon om vi fortsetter samleiet mer enn noen få minutter.

Han er ellers alt jeg har drømt om.

Vil at det skal fungere, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke tenner like mye på ham nå som før jeg visste hvor liten han er der nede.

Vil selvsagt ALDRI si noe om dette til han, ikke engang hinte om det. Han er en fantastisk mann, og jeg har så dårlig samvittighet for å tenke - og skrive dette.

Erfaringer? Vi er begge i 30-årene, så vi er godt voksne, dette er ikke tenåringsdrama.

Anonymous poster hash: 6ec4f...363

Hmmm merkelig hvordan damer som klager på for liten penis skal poengtere at de IKKE er vid, men TRANG. Tenkt på at han er skuffet over at du er videre enn exen hannes? Dette går begge veier, så hvis du ikke klarer å ha god sex, så er det like mye ditt problem som hannes. Hvis du har vært med en fyr som hadde stor penis, så er du såklart blitt utvidet etter hvert. Er bare å ta knipeøvelser, så blir man dessuten tilpasset den "nye" penisen etter hvert.

Hilsen kvinne som har vært borti alt fra små til store.

Anonymous poster hash: 226ec...f46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært borti dette, og det var deal breaker for meg. Vi sov i samme seng, og han ville tafse og kline, han hadde stå delux, men jaggu var det knøttlite. Jeg sa at jeg heller ville sove, og dagen etter sa jeg at vi ikke passet sammen. Han er gift og har barn i dag.

Min samboer gjennom 7 år har en stooor en. Utrolig digg. Men forholdet vårt er over og har vært det et par ganger. Han jeg kanskje har noe på gang med er en stor og trent fyr, barsk og kjekk. Men nå er jeg så godt vant med stor penis at hans virket liten i forhold, men den er nok bare helt gjennomsnittlig ;)

Anonymous poster hash: 8b8a0...71d

Kjipt at underlivet ditt er blitt ødelagt av en så stor penis.. Tenkt på at du ikke hadde like fine pupper som exen, eller like trang osv osv? Er selv med en mann som har "liten" penis, men den fungerer utmerket og kunne ikke vært bedre. Kunne aldri sittet her inne og pratet nedlatende om mannen som jeg elsker. Kan ikke være mye kjærlighet i bildet der..

Anonymous poster hash: 226ec...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at underlivet ditt er blitt ødelagt av en så stor penis.. Tenkt på at du ikke hadde like fine pupper som exen, eller like trang osv osv? Er selv med en mann som har "liten" penis, men den fungerer utmerket og kunne ikke vært bedre. Kunne aldri sittet her inne og pratet nedlatende om mannen som jeg elsker. Kan ikke være mye kjærlighet i bildet der..Anonymous poster hash: 226ec...f46

Kommer ikke over at du tror at fitta blir ødelagt og utvidet av en stor penis :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du mann med liten penis!

Bitter much?

Kjipt at underlivet ditt er blitt ødelagt av en så stor penis.. Tenkt på at du ikke hadde like fine pupper som exen, eller like trang osv osv? Er selv med en mann som har "liten" penis, men den fungerer utmerket og kunne ikke vært bedre. Kunne aldri sittet her inne og pratet nedlatende om mannen som jeg elsker. Kan ikke være mye kjærlighet i bildet der..

Anonymous poster hash: 226ec...f46

Anonymous poster hash: 981ba...3a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over at du tror at fitta blir ødelagt og utvidet av en stor penis :fnise:

Hvis du ikke skjønte hva jeg mente, så kan jeg forklare det.. Det var ironi.Hun mente jo at penisen hannes var for liten siden exen hadde så stor.;) Det var jo for å "vise min sympati"

Anonymous poster hash: 226ec...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...