Gå til innhold

Er leopard mønster ut eller inn denne høsten ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dyretrykk har vore inn i mange år, men her på KG er det eit overveldande fleirtal av brukarar som berre vil hyle "harry" med ein gong det blir nemnt. Eg er av dei som synest all dyretrykk kan funke like bra som rosa - det kjem heilt an på korleis ein tek det i bruk. Eg synest ein bluse med svarte jeans og svarte sko bør funke heilt fint. Sleng ein svart blazer eller ei golfjakke over og det er like fint som alt anna mønster. Synest eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg prøvd meg på et inspirasjons-board. Det er fult lov å si "Nei, Metempsychosis, dette var forferdelig harry!", men etter min mening så er ikke leopard-mønster så usmakelig som man skal ha det til :)

7e29e18ea2d3569706fcd2fb82d98083.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ut.

Det som ser ut til å være in er alle disse fuskejakkene/kåpene/genserne med masse hår på :) Og kvinnesko som ser ut som herresko er in i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i noe slags dyreprint selv, men jeg synes det ser ok ut så lenge det er kun ett element, og det ikke er et veldig stort eller voldsomt plagg. Printet er voldsomt nok. Så bukser, kåper osv i leopardprint = NEI. En bluse, et skjerf osv. er greit om man passer på hva man har til synes jeg.



Anonymous poster hash: ad955...ecc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dyreprint (leopard eller andre) er ikke 'ut' i følge de mellomstore motehusene.

Tok en rask sjekk og resultatet er her.

I tillegg finner man en del stoff hvor dyremønsteret er gjort i samme farve som stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Synes leopardmønster er fint jeg, har ingen av de assosiasjonene som det blir hylt om fra andre brukere her inne.

Alt med måte selvfølgelig, men sko eller en topp som er leopardmønstret sammen med andre basisplagg er fint. Det eneste jeg ikke synes er fint er bukse i leopardmønster, men alle andre klesplagg er fint. Jeg har både sko, topp og kjole i det mønsteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopardmønster passer best på leoparder og ikke på mennesker.

Jepp! Kun menneskemønstrede klær fra nå av :opplyser:

Jeg synes leopardmønster kan være veldig fint, og det kan være veldig trashy. Alt avhenger av hvordan man velger å gjøre det. En glinsende blank superkulkjole i leopardmønstret polyester som viser alt både oppe og nede vil være kjempeharry, men det har jo ikke så mye med mønsteret å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er inn går ikke på hva folk personlig synes er pent eller ikke. Men ja, leopardmønster og dyreprint generelt er inn denne høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint hvis det er en liten detalj i antrekket. For eksempel at det er mønster på foret til jakken, beltereimen på hatten, kragen eller andre små plasser. Blir for mye med en hel kjole eller jakke. Men smak er subjektivt, og mote og hva som er "in" er ganske variabelt og underlig til tider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mønstre "finnes" vel stort sett hele tiden. Og det kan være fint, bare det brukes med omhu.

Jeg har et belte og et skjerf. Det holder for meg ;)



Anonymous poster hash: e55bd...d9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Kun menneskemønstrede klær fra nå av :opplyser:

Jeg synes leopardmønster kan være veldig fint, og det kan være veldig trashy. Alt avhenger av hvordan man velger å gjøre det. En glinsende blank superkulkjole i leopardmønstret polyester som viser alt både oppe og nede vil være kjempeharry, men det har jo ikke så mye med mønsteret å gjøre.

Jeg bruker blusen til sorte jeans og sorte høyhelte sko. Så stapper jeg litt av blusen nedi buksen. Hva tror du om det ?

Anonymous poster hash: 53056...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle kombinere blusen med sorte jeans og sorte høyhelte sko. Hva tror dere ? ts

Anonymous poster hash: 53056...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bry seg om det er in eller ut. det viktigste er at du liker det og trives i det! :) synes det høres flott ut med leopardmønstret bluse, sorte jeans og sorte høyhælte sko :) kjør på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle kombinere blusen med sorte jeans og sorte høyhelte sko. Hva tror dere ? ts

Anonymous poster hash: 53056...de9

Det høres klassisk og pent ut. Og det aller viktigste er at du føler deg fin i plagget ;)

Edit. Ser i ettertid at jeg har skrevet akkurat det samme som Fresia. Vi får sette det på en særdeles trøtt Metempsychosis ^^'

Endret av metempsychosis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men: Leopard gjør mye av seg, og det kreves derfor en viss finesse for å ikke ende opp seende ut som en aldrende, bingospillende puppeguri fra Kløfta med røykehoste. Gjort riktig ser leopard elegant og pent ut.

DETTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...