AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #61 Skrevet 28. september 2014 Vel, jeg synes det er utroskap hvis han faktisk har ei dame og flørter vilt på nett. Da er han nok ingen NONJuan, men snarerer DonJuan.Anonymous poster hash: c029f...eef Har ikke sett at de har flørtet noen sted jeg. Som sagt så vet jeg ikke om han har dame eller ei. Anonymous poster hash: 86adf...45f
Ferny Skrevet 28. september 2014 #62 Skrevet 28. september 2014 Bare hyggelig, faggot Si meg - kaller du meg homofil?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #63 Skrevet 28. september 2014 Har ikke sett at de har flørtet noen sted jeg. Som sagt så vet jeg ikke om han har dame eller ei. Anonymous poster hash: 86adf...45f Snikksnakk kan du prøve. Der går det helt av skaftet til tider. Nosoul har vel taket på de fleste menn her inne- rødhåret som hun er. Anonymous poster hash: c029f...eef
Yme Skrevet 28. september 2014 #64 Skrevet 28. september 2014 Si meg - kaller du meg homofil? Jeg sier at det er homofilt å være seksuelt tiltrukket av menn. Dette veit jeg, fordi jeg hadde vært homofil, om jeg ble tent av mannekropp, derfor er det logisk at det gjelder alle andre også... Din lille homsegutt. 1
Gjest Nosoul Skrevet 28. september 2014 #65 Skrevet 28. september 2014 (endret) Whaaaat??? Hva er det jeg har gått glipp av? Endret 28. september 2014 av Nosoul
Ferny Skrevet 28. september 2014 #66 Skrevet 28. september 2014 Jeg sier at det er homofilt å være seksuelt tiltrukket av menn. Dette veit jeg, fordi jeg hadde vært homofil, om jeg ble tent av mannekropp, derfor er det logisk at det gjelder alle andre også... Din lille homsegutt. Hahaha. OK, skjønner... din svære traktorlesbe. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 28. september 2014 #67 Skrevet 28. september 2014 (endret) KG som sjekkested? Nei, ville vært redd for at han hadde laget KG tråder om oss.. Det er vel bare hyggelig om han gjør det vel Endret 28. september 2014 av Gunfreak
Frk.K Skrevet 28. september 2014 #68 Skrevet 28. september 2014 Det er vel bare hyggelig om han gjør det vel Kommer litt an på tråden da.. De fleste tråder her om partneren er ikke så positive.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #69 Skrevet 28. september 2014 For oss som har vært her inne lenge, så er det stor fare for at folk kan finne noe de ikke liker i en eller annen tråd. Jeg tror personlig at ingen mann her inne ville finne på å date meg. Hehe. Derfor - når jeg har vært inne på KG - fast rituale... *slett logg* ...i tilfelle en fyr jeg liker skulle finne på å låne dataen min. Logger du deg ut først da? Hvis ikke kan han finne din fullstendige logg under "mine innlegg". Anonymous poster hash: a0c89...8af Anonymous poster hash: a0c89...8af
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #70 Skrevet 28. september 2014 Har ikke sett at de har flørtet noen sted jeg. Som sagt så vet jeg ikke om han har dame eller ei. Anonymous poster hash: 86adf...45f http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=843424&page=13 Anonymous poster hash: 50475...569
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #71 Skrevet 28. september 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=843424&page=13 Anonymous poster hash: 50475...569 Var det jeg hintet til. Der er det i hvert fall ingen tvil om hva som skjer. Men kanskje Nosoul har flere i vinden. Spesielt fra nord kanskje. Helt greit hvis begge er single synes jeg, men flørting og mer kan tas på pm. Er man i et forhold derimot... Anonymous poster hash: c029f...eef 1
Gjest Nosoul Skrevet 28. september 2014 #72 Skrevet 28. september 2014 Var det jeg hintet til. Der er det i hvert fall ingen tvil om hva som skjer. Men kanskje Nosoul har flere i vinden. Spesielt fra nord kanskje. Helt greit hvis begge er single synes jeg, men flørting og mer kan tas på pm. Er man i et forhold derimot...Anonymous poster hash: c029f...eef En god latter forlenger livet! Jeg er så singel som det går an
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #73 Skrevet 29. september 2014 Jeg er så singel som det går an Vel, jeg tror ikke NonJuan er det. Anonymous poster hash: c0a23...cd6
Gjest Nosoul Skrevet 29. september 2014 #74 Skrevet 29. september 2014 Vel, det er jo fint for han da
Yme Skrevet 29. september 2014 #75 Skrevet 29. september 2014 En god latter forlenger livet! Jeg er så singel som det går an Er ikke det litt hyggelig da? Da kan man jo alltid velge hvilken film man vil se, uten at det kommer en eller annen bæsj som vil se romantiske komedier, med han duste, britiske skuespilleren som er med alle de filmene der. Jeg vil jo bare se Turtles og Defenders og the Galaxy :'( Hahaha. OK, skjønner... din svære traktorlesbe. Tenk at du kaller meg sånt :'(
Gjest EspenAskeladd Skrevet 29. september 2014 #76 Skrevet 29. september 2014 Vel, det er jo fint for han da Alle som sier "vel det er jo fint for..." er littegran bittre og misunnelige.
Yme Skrevet 29. september 2014 #77 Skrevet 29. september 2014 Alle som sier "vel det er jo fint for..." er littegran bittre og misunnelige. Eller jævla bæsjatrengte, og bare må stoppe samtalen fortest mulig, for å komme seg på do. 2
Gjest Nosoul Skrevet 29. september 2014 #78 Skrevet 29. september 2014 Er ikke det litt hyggelig da? Da kan man jo alltid velge hvilken film man vil se, uten at det kommer en eller annen bæsj som vil se romantiske komedier, med han duste, britiske skuespilleren som er med alle de filmene der. Jeg vil jo bare se Turtles og Defenders og the Galaxy :'( Hahha, jo det er veldig hyggelig å være singel! (men jeg er jo veldig glad i romantiske komedier da....) Da slipper jeg i alle fall at den romantiske komedien blir byttet med fotball eller noe annet... Kan gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil
Gjest Nosoul Skrevet 29. september 2014 #79 Skrevet 29. september 2014 Alle som sier "vel det er jo fint for..." er littegran bittre og misunnelige. Jeg er så lite bitter og misunnelig som det går an Trust me! 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 29. september 2014 #80 Skrevet 29. september 2014 Eller jævla bæsjatrengte, og bare må stoppe samtalen fortest mulig, for å komme seg på do. Ja. Det hadde jeg helt glemt. Jeg er så lite bitter og misunnelig som det går an Trust me! Nope. Stoler ikke på folk som sier "trust me". De har ofte noe i gjære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå