Gå til innhold

Kg som sjekkested

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, blir egentlig liit for anonymt, og jeg tror kanskje jeg er litt for snål uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like mye og like lite som man sier at skole, universitet, høgskole, jobb, butikken og fritidsaktiviteter er "sjekkested" vil jeg anta? Det er vel ytterst få som aktivt søker seg til et webforum med ene og alene det for øyet at de skal bruke det som en sjekkearena. Jeg har jo dog lagt merke til noen "raringer" som har dukka opp her inne fra diverse såkalte "PUA-forum". Men de stikker seg så mye ut at det blir bare vittig.

• Liker 1
Skrevet

Nei, blir egentlig liit for anonymt, og jeg tror kanskje jeg er litt for snål uansett.

Du er en mann etter mitt "språkliginteresserte" hjerte. Dette er IKKE ment som sjekking, bare så det er klart.

Skrevet

Noen er det, men de er godt gjemt.

:hallo:

hehe :smilorange:

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Hvis man er sånn noenlunde oppegående så vil man jo skjønne hvilken type mennesker som diskuterer forskjellige temaer. Og det er jo veldig greit å ha noen av de samme synene og verdiene.

Ser jo at det er flere kvinner her som jeg gjerne skulle blitt mer kjent med. Men det er også noen i motsatt side av skalaen. Mm.

Skrevet

Det er jo kanskje egentlig ikke så dumt, ettersom mange er veldig seg selv her inne (tror jeg?) mtp å hevde meningene sine i ulike debatter. Man får i alle fall et innblikk i hva de ulike brukerne mener om forskjellige ting.

Tror for øvrig det er brukerne som henger mest på seksualitetsforumet som bli sjekket opp mest :P

• Liker 2
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Mye mulig at det er mye sjekking der.... men for oss som har barn så er det veldig greit å ha litt samme filosofi :-)

Og ja takk til ei jente som er glad i friluftsliv :-)

Skrevet

Hvis man er sånn noenlunde oppegående så vil man jo skjønne hvilken type mennesker som diskuterer forskjellige temaer. Og det er jo veldig greit å ha noen av de samme synene og verdiene.

Ser jo at det er flere kvinner her som jeg gjerne skulle blitt mer kjent med. Men det er også noen i motsatt side av skalaen. Mm.

Nå skal det jo sies at det ei jente diskuterer på et forum, absolutt ikke trenger å representere personligheten hennes! Haha.

Jeg for eksempel, har ifølge profilen min diskutert mest på velvære-forumet, men det representerer laaangt ifra min personlighet utad... Det betyr bare at jeg liker å diskutere sånne ting privat på fritiden når jeg ikke har noe annet å gjøre. Framtidsvisjonen min og interessene mine ellers representerer en mye mer kompleks personlighet enn som så.

Skrevet

Tror neppe jeg hadde våget å gjøre det, iom at jeg innimellom bruker forumet her til å ytre ganske så personlige meninger.

Du tør ikke stå for meningene dine, med andre ord?

Skrevet (endret)

Du tør ikke stå for meningene dine, med andre ord?

Lurer på hvorfor du brukte tid på å spørre om det. Det handler jo ikke om at jeg ikke tør å stå for mine egne meninger. Når jeg møter noen som ikke kjenner meg og havner i en bli-kjent-fase så ytrer jeg jo ikke mine innerste personlige meninger før personen har blitt bedre kjent med meg. Poenget med det jeg skrev der var også ikke bare meningene mine, men at jeg skriver en del personlige ting. Og vitsen med at jeg (som de fleste andre her inne, inkludert deg) har anonymt brukernavn og bilde er jo nettopp det at jeg skal kunne skrive hva jeg vil uten å være redd for at noen finner ut hvem jeg er/kjenner meg fra før og får feil inntrykk av meg på grunn av noe ganske personlig jeg har skrevet.

Fikk du svar på det du lurte på nå?

Endret av pluttipott
  • Liker 1
Skrevet

Av og til er sterke følelser litt vanskelig å definere. Generelt sett kan de være det, men her føler jeg meg rimelig trygg på at magefølelsen er rett. Dette er nok "oj, hva om dette er den rette," "hva om vi aldri møtes" følelsen. Jeg har troen på at ulikheter tiltrekker hverandre, så jeg tror ikke vi er en god match.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Noen situasjoner er for kritiske til å vurdere bare med magefølelsen eller kvinnelig intuisjon

Er vi like? Skal du bli med og grave i hagen?

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

For oss som har vært her inne lenge, så er det stor fare for at folk kan finne noe de ikke liker i en eller annen tråd. Jeg tror personlig at ingen mann her inne ville finne på å date meg. Hehe.

Derfor - når jeg har vært inne på KG - fast rituale... *slett logg*

...i tilfelle en fyr jeg liker skulle finne på å låne dataen min. :smoke:

• Liker 1
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Jeg tror personlig at ingen mann her inne ville finne på å date meg. Hehe.

Jeg har ikke lest trådene dine.

Skrevet

Jeg skrev i en "hvem vil du pule"-tråd som AB, og sendte etterhvert melding til personen jeg skrev jeg ville pule, for å avsløre meg. Nå skal vi snart møtes, tiden vil vise om det blir pulings.

Anonymous poster hash: dbd20...2cd
Skrevet

Jeg har ikke lest trådene dine.

Vel, nei, men det betyr fortsatt ikke at du ville ha datet meg. Du får ta meg på ordet. I knowz best.
Skrevet

Nei, alt for mange galinger her.... Tenk å gå på date med en person for så å finne ut at det er han som lager alle "hvorfor er kvinner så fæle- trådene".... Den følelsen!

Anonymous poster hash: 95f46...d44

Haha, ja det er et skrekkscenario ;).

Men tenker samtidig at dersom man blir kjent via PM og det er et litt etablert nick det er snakk om, så burde en være rimelig safe :).

Har faktisk blitt kjent med en via dette nettstedet fordi vi svarte i samme tråd, hadde før det overraskende nok ikke lagt særlig merke til ham, men både lo høyt og lot meg imponere da jeg etterpå leste litt mer av hva han hadde skrevet tidligere :).

Anonymous poster hash: 71ad1...9b7

Gjest Elisabeth1003
Skrevet

Ikke akkurat jente, men har ikke møtt noen til nå. Er sikkert ikke så mange brukere fra Telemark her inne :)

Jeg er fra Telemark! Heheh

Skrevet

Er ikke kg et greit sted for det egentlig? Man kan se hva diverse brukere mener om ting og hvilke erfaringer de har. Eneste som mangler er egentlig bilde av brukerne som avatar..

Det er faktisk genialt når man tenker over det ;).

Det eneste aberet for min del er at nesten alle mennene her inne ser ut til å ha en eller annen mening jeg ikke kan respektere, eller er så ulike meg, at en date ikke hadde vært aktuelt uansett hvor attraktive de var fysisk. Men man har naturligvis ingen garanti for at akkurat det samme gjelder for noen man møter på en annen måte...

Anonymous poster hash: 71ad1...9b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...