Gå til innhold

Kg som sjekkested


Gjest Handymanhedmark

Anbefalte innlegg

Vel, nei, men det betyr fortsatt ikke at du ville ha datet meg. Du får ta meg på ordet. I knowz best.

Nei, det gjør du jo tydeligvis ikke :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok noen av oss (uten å nevne navn :nigo: ) er noe mer autrert på nett, fordi det er veldig gøy å kunne ha en half-ond-tvilling på nett, som tør å si det jeg er for høflig og veloppdradd, og ikke minst for passiv aggressiv til å tørre å si i det virkelige liv. :sjenert:

(spesielt på sexforumet.... :flau: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør du jo tydeligvis ikke :ler:

Jo. Fyren kjenner meg jo ikke i det hele tatt - jeg derimot, jeg kjenner meg selv. Og jeg har allerede konkludert med at han er sånn 8 år yngre enn meg (basert på hans første innlegg i tråden her). Bare en av mange ting jeg tenker han ville ha tatt i betrakning, om han visste det jeg vet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse, samt svar til denne. Vil minne om reglene hvor dette ikke er lov.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Jo. Fyren kjenner meg jo ikke i det hele tatt - jeg derimot, jeg kjenner meg selv. Og jeg har allerede konkludert med at han er sånn 8 år yngre enn meg (basert på hans første innlegg i tråden her). Bare en av mange ting jeg tenker han ville ha tatt i betrakning, om han visste det jeg vet. :nigo:

Jeg har ikke problem med at damer er 8 år eldre. VIlle ikke giftet meg, men kunne definitivt datet.

Hva om jeg er en sånn skikkelig særing som kunne funnet på å date deg?

Lukter du vondt?

Innlegget er ryddet avsporing.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger. Spørsmål eller kommentarer til moderering skal tas direkte til moderator på pm eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Dette er jo bare et sted som et hvilket som helst annet sted.

Er sikkert de som har funnet tonen på KG.

Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvor jeg evt møtte noen, om det var midt ute i skogen, på supermarkedet eller på KG. Men heldigvis slipper jeg å tenke mer på det. Phew. Det var slitsomme tider.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Fyren kjenner meg jo ikke i det hele tatt - jeg derimot, jeg kjenner meg selv. Og jeg har allerede konkludert med at han er sånn 8 år yngre enn meg (basert på hans første innlegg i tråden her). Bare en av mange ting jeg tenker han ville ha tatt i betrakning, om han visste det jeg vet. :nigo:

Jeg mente det mer som at det inntrykket jeg har av deg, gjør at jeg tror du er en jente som det er interessant å treffe, og jeg er ganske sikker på at veldig mange menn vil være enige i det.

Det virka som at du tenkte det ikke var tilfellet, derfor skrev jeg at du ikke visste dette best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke problem med at damer er 8 år eldre. VIlle ikke giftet meg, men kunne definitivt datet.

Hva om jeg er en sånn skikkelig særing som kunne funnet på å date deg?

Lukter du vondt?

Innlegget er ryddet avsporing.

Yvonne (mod)

Haha. Nå sitter jeg bare her og lurer på hva den avsporingen din gikk ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det mer som at det inntrykket jeg har av deg, gjør at jeg tror du er en jente som det er interessant å treffe, og jeg er ganske sikker på at veldig mange menn vil være enige i det.

Det virka som at du tenkte det ikke var tilfellet, derfor skrev jeg at du ikke visste dette best ;)

Ops, jeg misforstod. :ninja: Men DET var hyggelig sagt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Haha. Nå sitter jeg bare her og lurer på hva den avsporingen din gikk ut på.

Ikke begynn å dagdrøm for mye. Har ikke kommet helt til det stadiet hvor jeg avsporer med deg enda. Enda litt skeptisk til lukten.

Hadde et til sitat der, til Yvonne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn å dagdrøm for mye. Har ikke kommet helt til det stadiet hvor jeg avsporer med deg enda. Enda litt skeptisk til lukten.

Hadde et til sitat der, til Yvonne.

Hahaha. :laugh: Whatever. Jeg lukter godt - du er for ung. End of story. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EspenAskeladd

Hahaha. :laugh: Whatever. Jeg lukter godt - du er for ung. End of story. :smoke:

Du har nok rett i det. Du trenger noen som holder seg til ditt tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul og NonJuan ser visst ut til å sjekke hverandre opp så det holder. Kanskje det blir et par av dem og. NonJuan må definitivt være singel- ingen flørter hemningsløst vilt hvis de er i forhold...? :sjokkert:

Anonymous poster hash: c029f...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul og NonJuan ser visst ut til å sjekke hverandre opp så det holder. Kanskje det blir et par av dem og. NonJuan må definitivt være singel- ingen flørter hemningsløst vilt hvis de er i forhold...? :sjokkert:

Anonymous poster hash: c029f...eef

Så la de styre på da vel :lur:

Men mente han sa han hadde barn ett sted, men om det var en fru der fremdeles i hans liv, det vet jeg lite om.... :fnise:

Anonymous poster hash: 86adf...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Næh, kan ikke akkurat si at jeg har fått inntrykk av noen av de mannlige brukerne her inne som potensielle for en date.

Anonymous poster hash: 470c7...7b1

Du er sikkert heller ikke så veldig fristende å date ;)

Anonymous poster hash: 71637...74a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la de styre på da vel :lur: Men mente han sa han hadde barn ett sted, men om det var en fru der fremdeles i hans liv, det vet jeg lite om.... :fnise:Anonymous poster hash: 86adf...45f

Vel, jeg synes det er utroskap hvis han faktisk har ei dame og flørter vilt på nett. Da er han nok ingen NONJuan, men snarerer DonJuan.

Anonymous poster hash: c029f...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...