Gå til innhold

Kg som sjekkested

Anbefalte innlegg

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Er det noen som bruker KG som et datingsted? Noen av dere jenter som har møtt noen herfra ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe jeg hadde våget å gjøre det, iom at jeg innimellom bruker forumet her til å ytre ganske så personlige meninger.

• Liker 3
Skrevet

Ja, de som gjør det legger ut en kroppsdel, enten blotter de pupper eller kjønn.

Anonymous poster hash: 60963...457

• Liker 4
Skrevet

Har opplevd at kontakten med en bruker har eskalert, og at jeg har tenkt at han hadde vært bra å date. Meeeen det ble aldri foreslått, så hehe, han tenkte neppe det samme. :P Men det er jo noen her inne som har møttes og til og med blitt kjærester så. :)

Ooh, og forresten - er en jeg har møtt. Men aldri som "date". Det var tilfeldig. Kjente han igjen fra bilder. Hehe, er sikkert den brukeren jeg har snakket mest med her inne - men vi deler datinghistorier og råd. :P

Skrevet

Jeg har venner jeg har truffet på KG. Jeg har også hatt kjæreste herfra, det er mange år siden, og under annet brukernavn. Det var dog ikke planlagt sjekk, men mye felles når vi diskuterte i forum, som ble til PM'er, som ble til middag og sånt :sjenert:

Anonymous poster hash: df0fe...25e
Skrevet

Nei, alt for mange galinger her.... Tenk å gå på date med en person for så å finne ut at det er han som lager alle "hvorfor er kvinner så fæle- trådene".... Den følelsen!

Anonymous poster hash: 95f46...d44

• Liker 12
Gjest Silverstream
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort, er helt enig med AB-d44, mange merkelige folk her inne.

Skrevet

Er det noen som bruker KG som et datingsted? Noen av dere jenter som har møtt noen herfra ?

Jeg har blitt prøvd sjekket opp flere ganger, men er ikke interesert.

Skrevet

... altså....

Man merker seg jo enkelte brukere som framstår som noen lunde hele i hodet og ressurssterke.

Men noe kontaktforum i klassisk forstand... Ja, jo, forresten.

Skrevet

Ikke akkurat jente, men har ikke møtt noen til nå. Er sikkert ikke så mange brukere fra Telemark her inne :)

Skrevet

Ja, de som gjør det legger ut en kroppsdel, enten blotter de pupper eller kjønn.

Anonymous poster hash: 60963...457

Har lagt ut bilder og pupp men dating er det siste jeg vil og hadde jeg villet det så hadde jeg iallfall ikke basert meg på KåGe!

Skrevet

Næh, kan ikke akkurat si at jeg har fått inntrykk av noen av de mannlige brukerne her inne som potensielle for en date.

Anonymous poster hash: 470c7...7b1

• Liker 3
Skrevet

Næh, kan ikke akkurat si at jeg har fått inntrykk av noen av de mannlige brukerne her inne som potensielle for en date.

Anonymous poster hash: 470c7...7b1

Det har vært tidligere og er fremdeles noen aktuelle, synes jeg.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Er ikke kg et greit sted for det egentlig? Man kan se hva diverse brukere mener om ting og hvilke erfaringer de har. Eneste som mangler er egentlig bilde av brukerne som avatar..

Skrevet

Ikke akkurat jente, men har ikke møtt noen til nå. Er sikkert ikke så mange brukere fra Telemark her inne :)

Noen er det, men de er godt gjemt.

:hallo:

• Liker 1
Skrevet

Polarreven ;).

Vulpes Lagopus ja :) Jauda, vi vanker fremdeles i de samme kretser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...