Gå til innhold

Home and Away-stjerne har fått kreft


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2763963/Heartbreak-Home-Away-star-Tessa-James-actress-announces-undergoing-chemotherapy.html

Forferdelig at så unge mennesker får kreft, eller at noen får kreft i det hele tatt. Blir oppriktig lei meg. Jeg føler mer og mer at kreft er en sykdom som rammer tilfeldig, og ikke først og fremst er kostholds- og livstilbasert. Hva tror dere?

Husker forøvrig jeg ble dødsforelska da karakteren Nicole da hun dukket opp i serien ;) Håper at hun blir frisk igjen!



Anonymous poster hash: dd65a...f1f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Who gives a flying fuck? Det er snakk om en skuespiller du aldri vil møte og som du aldri vil ha et personlig forhold til. Det er akkurat som "de sultne barna i Afrika". Bry deg heller om din nabo som du potensielt kan utgjøre en forskjell for.

Anonymous poster hash: 8f361...91b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg bryr meg, mem hun overlever nok greit. Hodgkin lymphoma er en av de mest kurerbare kreftformene der ute. Hun skal ha jævlig uflaks om hun dør av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who gives a flying fuck? Det er snakk om en skuespiller du aldri vil møte og som du aldri vil ha et personlig forhold til. Det er akkurat som "de sultne barna i Afrika". Bry deg heller om din nabo som du potensielt kan utgjøre en forskjell for.

Anonymous poster hash: 8f361...91b

For en usympatisk tosk du er. Selvfølgelig kan jeg ha medfølelse for en jeg personlig ikke kjenner, (det handler om generell medmenneskelighet) og dette utelukker jo heller ikke at jeg bryr om de som er mer nær meg..

Anonymous poster hash: dd65a...f1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig trist, men tror det AB'en lenger oppe ville frem til var at det er barn i alderen 0-18 her i Norge som får kreft, og som får verre krefttyper enn det som hun har fått. Jeg jobbet på et prosjekt på Kreftavdelingen for barn ved et sykehus her, og det var helt hjerteknusende.

Selvfølgelig trist uansett hvilken alder folk er i når de får kreft, men som noen ovenfor sier er dette heldigvis en av de kreftformene med den beste prognosen.



Anonymous poster hash: 61495...1bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2763963/Heartbreak-Home-Away-star-Tessa-James-actress-announces-undergoing-chemotherapy.html

Forferdelig at så unge mennesker får kreft, eller at noen får kreft i det hele tatt. Blir oppriktig lei meg. Jeg føler mer og mer at kreft er en sykdom som rammer tilfeldig, og ikke først og fremst er kostholds- og livstilbasert. Hva tror dere?

Husker forøvrig jeg ble dødsforelska da karakteren Nicole da hun dukket opp i serien ;) Håper at hun blir frisk igjen!

Anonymous poster hash: dd65a...f1f

heldigvis blir de fleste friske av denne typen kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...