Leifern Skrevet 28. november 2014 #1761 Del Skrevet 28. november 2014 smarte folk tar ikke sosialt selvmord. Jeg betviler sterkt dine evner til å vurdere hvem som er smart og ikke. Dette ut ifra innleggene dine som ikke akkurat er noe å skryte av.Anonymous poster hash: e5191...a9c Haha, morsomt! Ja, de som evner å vurdere andres intelligens, de må være Finn-fans og hate Olav, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1762 Del Skrevet 28. november 2014 Olav gikk helt klart for langt i enkelte av kommentarene til Finn, det er ikke tvil om det. Men Finns opptreden i etterkant har vært smålig! Han gikk ut av farmen med smil og klemmer, og så fort han er ute kaller han de andre for mobbetroll og allverdens. Han kunne jo selv tatt en telefon til de han har et problem med å si hvordan han har opplevd det hele i etterkant før han springer til alle landets aviser. Magnhild uttalte i et inervju at Finn brukte fellespengene på sild som han spiste oop alene, som ingen andre likte og hun/Olav/Ørjan brukte felles pengene på sjokoladekake til seg selv, som alle liker. Poenget er jo at man bruker felles penger på noe til seg selv. Og ellers så må man jo ta i betraktning hvordan dette blir klippet og limt sammen, det sier seg selv at TV2 vinner mer på å framstille situasjonen i svart hvitt. Mobbing er alle mot en, her var tross alt de fleste på Finns side, og han og Olav er gjevnbyrdige voksne menn. Hadde dette vært i det virkelige liv hadde saken vært en helt annen, men dette rt et reality konsept som har hold på i såpass mange år at de burde vite hva de går til.Anonymous poster hash: 89c32...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1763 Del Skrevet 28. november 2014 Haha, morsomt! Ja, de som evner å vurdere andres intelligens, de må være Finn-fans og hate Olav, ikke sant? Morsomt? Nå betviler jeg din sans for humor også. Ja. Jeg heiet på Finn. Jeg liker arbeidsomme, sympatiske, ærlighet og snille mennesker. Du liker ondskapsfulle, egoistiske, slemme og frekke mennesker uten selvinnsikt som Olav. Er det slike du omgåes i virkeligheten også? Da er du nok slik selv. De tre som er igjen har ikke fortjent det. Charlotte er snill og likendes men har bare seilt igjennom hele konkurransen uten utfordringer. Håper Charlotte vinner, men engasjementet er borte fra min side med de tre i finalen.Anonymous poster hash: e5191...a9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1764 Del Skrevet 28. november 2014 Håper dette var siste farmen for godt. Anonymous poster hash: 48295...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 28. november 2014 #1765 Del Skrevet 28. november 2014 Håper dette var siste farmen for godt. Anonymous poster hash: 48295...f1c Hvorfor i all verden..? Det er jo et av de beste programmene!! Gleder meg allerede til neste år Og ja, det blir en ny runde i 2015, og helt sikkert de påfølgende årene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 28. november 2014 #1766 Del Skrevet 28. november 2014 Morsomt? Nå betviler jeg din sans for humor også. Ja. Jeg heiet på Finn. Jeg liker arbeidsomme, sympatiske, ærlighet og snille mennesker. Du liker ondskapsfulle, egoistiske, slemme og frekke mennesker uten selvinnsikt som Olav. Er det slike du omgåes i virkeligheten også? Da er du nok slik selv.Anonymous poster hash: e5191...a9c Vel, jeg har ledd meg fordervet av både Frank og Olav, så min sans for humor er i behold Finn-fansen derimot virker ikke å være så opptatt av morsomheter. Og du snakker om selvinnsikt. Finn tror han er en helgen, skryter av seg selv på alle mulige måter og snakker nedsettende om andre, bak deres rygg typisk. Litt av en "hedersmann". Frank og Olav sier det i hvert fall direkte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 28. november 2014 #1767 Del Skrevet 28. november 2014 Heier på Charlotte jeg nå. De to andre, hvertfall Olav er den mist verdige vinneren ever!!! Hva har han bidratt med egentlig, annet enn å være slimål? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 28. november 2014 #1768 Del Skrevet 28. november 2014 Heier på Charlotte jeg nå. De to andre, hvertfall Olav er den mist verdige vinneren ever!!! Hva har han bidratt med egentlig, annet enn å være slimål? Olav har da jobbet godt, han! Unntaket var siste uka da Finn var storbonde, men alle skjønner da hvorfor. Og Charlotte, er hun liksom noe verdig som vinner? Hallo?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 29. november 2014 #1769 Del Skrevet 29. november 2014 Olav har da jobbet godt, han! Unntaket var siste uka da Finn var storbonde, men alle skjønner da hvorfor. Og Charlotte, er hun liksom noe verdig som vinner? Hallo?? Nei, det har han stort sett ikke. Bare når han selv var storbonde. Og da var det om å gjøre at alle skulle stå opp i otta for å gjøre mest mulig slik at han fikk sikret seg kniv. He he, snublende bak plogen som han ikke hadde peiling på... for at Finn ikke skulle få muligheten til å slappe av. Likevel ble Finn valgt til 1. kjempe, fordi han ikke hadde jobbet hardt nok... Charlotte går hvertfall Olav en høy gang når det kommer til innsats og verdighet ja. Hun klarer nå i det minste å si noe positivt om alle de andre. Og la du merke til hvor ivrig Olav var når han heiet på Finn i hinderløypa...? Vent, nei. Han var visst den eneste som som holdt helt kjeft da ja... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1770 Del Skrevet 29. november 2014 Vel, jeg har ledd meg fordervet av både Frank og Olav, så min sans for humor er i behold Finn-fansen derimot virker ikke å være så opptatt av morsomheter. Og du snakker om selvinnsikt. Finn tror han er en helgen, skryter av seg selv på alle mulige måter og snakker nedsettende om andre, bak deres rygg typisk. Litt av en "hedersmann". Frank og Olav sier det i hvert fall direkte. At du har ledd av dem sier sitt. Var du en av dem som sto i skolegården å klappet og lo når andre ble mobbet? Er du en som ler når en gammel dame ramler på isen og knekker hofta fordi du synes det ser komisk ut? Synes du dyremishandling og drap av dyr (foruten slakt til mat) er rykende god underholdning? Du synes vel også at grådighet og egoisme er morsomt? samme sak men satt på spissen: som for eksempel i land der lederne lever i sus og dus og kjøper privatfly for bistandspenger mens folket lever i fattigdom? Vet ikke om jeg ville kategorisert slikt som Olav og fransk oppførsel som humor. Du virker mer som en person som nyter andres smerte. Eller prøver du bare å tøffe deg?Anonymous poster hash: e5191...a9c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 29. november 2014 #1771 Del Skrevet 29. november 2014 Og Frank var jo bare en nyttig idiot for Olav. Klart at Olav var ormet seg innpå og var "støttende" når Frank oppførte seg som han gjorde. Klart at Frank kom i 1.kjempeposisjon. Og da var det jo greit og være kompis å gjøre en deal om å bli storbonde når Frank røyk ut. Sånn sett har Olav spilt spillet godt, ved å manipulere de som ikke skjønte bedre. Men å gjemme utstyr og slikt er bare forkastelig. Hva hvis Finn hadde gjort det samme? Gjemt seletøy eller plog? Nei... det var Olav som tok de skitne triksene til et nytt nivå.... I ettertid har jo Olav sett av opptakene at det ikke var Finns idé å ødelegge røykehuset eller hva det var, men har han bedt om unskylding for at han urettmessig beskylte Finn? Nei... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 29. november 2014 #1772 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) At du har ledd av dem sier sitt. Var du en av dem som sto i skolegården å klappet og lo når andre ble mobbet? Er du en som ler når en gammel dame ramler på isen og knekker hofta fordi du synes det ser komisk ut? Synes du dyremishandling og drap av dyr (foruten slakt til mat) er rykende god underholdning? Du synes vel også at grådighet og egoisme er morsomt? samme sak men satt på spissen: som for eksempel i land der lederne lever i sus og dus og kjøper privatfly for bistandspenger mens folket lever i fattigdom? Vet ikke om jeg ville kategorisert slikt som Olav og fransk oppførsel som humor. Du virker mer som en person som nyter andres smerte. Eller prøver du bare å tøffe deg?Anonymous poster hash: e5191...a9c Her tar det av. At du sammenligner harmøsheter på Farmen med mobbing (noe Finn bekrefter at han aldri ble på Farmen), dyremishandling, personer som skader seg og problemer i fattige land sier jo litt om deg. Det er jo nettopp pga. slike ekte problemer du nevner at reaksjonene mot Olav og tidligere Frank er så tragiske. Nyter andres smerte? Ingen har da opplevd noe smerte å snakke om på Farmen. Og nå skal det bli kronerulling for hytte til Finn, gitt. Nei, vet du hva. Endret 29. november 2014 av Leifern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1773 Del Skrevet 29. november 2014 Opprinnelig heiet jeg på Alina, men etter at hun gitt ut heier jeg på Charlotte. Hadde vært så herlig om danket ut de andre to. Anonymous poster hash: fe4fb...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1774 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg er lærer og er borti mobbeproblematikk daglig! Dere som sier at dere ikke ser mobbing på Farmen 2014 er veldig like mine 10åringer som ikke ser mobbingen på vår skole. Jeg vil sammenlikne olav-magnhild-finn mobbinga med noe som skjer i 5. Klasse på den skolen jeg jobber på. En av elevene får skylda for alt! Uansett hva det er så er det "det er sikkert han som har tatt det osv.." Og noen ler. Når dette bekker over for den stakkar eleven, så er det plutselig de andre som er offer. "Han sa til meg at jeg skulle holde kjeft, buhu" og så får denne eleven kjeft for det også. De gamle kompisene til han som blir mobbet har innsett at det lønner seg å ikke være på hans side i en sånn situasjon, og holder munn, men går heller bort og snakker med han når ingen andre er der. DETTE ER MOBBING! Og dette er nøyaktig det samme som skjer på Farmen! Alle som ikke står imot er med på det! Anonymous poster hash: 7f084...326 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 29. november 2014 #1775 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg er lærer og er borti mobbeproblematikk daglig! Dere som sier at dere ikke ser mobbing på Farmen 2014 er veldig like mine 10åringer som ikke ser mobbingen på vår skole. Jeg vil sammenlikne olav-magnhild-finn mobbinga med noe som skjer i 5. Klasse på den skolen jeg jobber på. En av elevene får skylda for alt! Uansett hva det er så er det "det er sikkert han som har tatt det osv.." Og noen ler. Når dette bekker over for den stakkar eleven, så er det plutselig de andre som er offer. "Han sa til meg at jeg skulle holde kjeft, buhu" og så får denne eleven kjeft for det også. De gamle kompisene til han som blir mobbet har innsett at det lønner seg å ikke være på hans side i en sånn situasjon, og holder munn, men går heller bort og snakker med han når ingen andre er der. DETTE ER MOBBING! Og dette er nøyaktig det samme som skjer på Farmen! Alle som ikke står imot er med på det! Anonymous poster hash: 7f084...326 Olav-Magnhild-Finn-mobbinga? Fortell konkret hva som har vært mobbing med disse tre, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1776 Del Skrevet 29. november 2014 Olav-Magnhild-Finn-mobbinga? Fortell konkret hva som har vært mobbing med disse tre, da. Hver gang noe har gått galt på gården har Olav lagt skylda på Finn. "Typisk Finn". Når hans kompis, ørjan ville ødlegge ukesoppdraget var han raskt unnskyldt fordi han hadde kommet i "dårlig selskap" med Finn. Derfor var dette også Finn sin skyld. Alt Finn gjør er feil, og Olav går og sier det til alle og de bare ler. Magnhild har vært den som flest ganger har sett og hørt hans oppførsel "first-hand" slil det er framstilt på TV og hadde hatt god mulighet til å stått fram for gruppa og sagt det som det er, men hun har tidd stille for å heller berge sitt eget skinn. Anonymous poster hash: 7f084...326 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1777 Del Skrevet 29. november 2014 Hver gang noe har gått galt på gården har Olav lagt skylda på Finn. "Typisk Finn". Når hans kompis, ørjan ville ødlegge ukesoppdraget var han raskt unnskyldt fordi han hadde kommet i "dårlig selskap" med Finn. Derfor var dette også Finn sin skyld. Alt Finn gjør er feil, og Olav går og sier det til alle og de bare ler. Magnhild har vært den som flest ganger har sett og hørt hans oppførsel "first-hand" slil det er framstilt på TV og hadde hatt god mulighet til å stått fram for gruppa og sagt det som det er, men hun har tidd stille for å heller berge sitt eget skinn. Anonymous poster hash: 7f084...326 For å oppsummere og sitere den gode gamle Arnulf Øverland: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!Anonymous poster hash: 7f084...326 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1778 Del Skrevet 29. november 2014 Håper dette var siste farmen for godt. Anonymous poster hash: 48295...f1c Det ønsket går ikke i oppfyllelse, for de har allerede lagt inn søkeskjema for 2015, og hurra for det og for årets Farmen! Anonymous poster hash: ca5f1...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 29. november 2014 #1779 Del Skrevet 29. november 2014 Morsomt å lese VG i dag, fin artikkel om kjernekaren Olav. Og der kommer det fram litt om hetsen han har vært utsatt for, både i form av telefonoppringinger, sms'er og brev(!), men det morsomste var noe som ble skrevet til Sykkylven kommune. Nemlig at noen som hadde tenkt på Sunnmørsalpene som reisemål neste sommer hadde ombestemt seg pga. Olavs oppførsel på Farmen!! HAHAHA!! Hva er det som går av folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 29. november 2014 #1780 Del Skrevet 29. november 2014 Hver gang noe har gått galt på gården har Olav lagt skylda på Finn. "Typisk Finn". Når hans kompis, ørjan ville ødlegge ukesoppdraget var han raskt unnskyldt fordi han hadde kommet i "dårlig selskap" med Finn. Derfor var dette også Finn sin skyld. Alt Finn gjør er feil, og Olav går og sier det til alle og de bare ler. Magnhild har vært den som flest ganger har sett og hørt hans oppførsel "first-hand" slil det er framstilt på TV og hadde hatt god mulighet til å stått fram for gruppa og sagt det som det er, men hun har tidd stille for å heller berge sitt eget skinn. Anonymous poster hash: 7f084...326 For noe tull, det var Frank som la skylda på Finn hele tiden. Han var lei av at Finn skulle bestemme og alt og ta æren for alt, lett å forstå Franks reaksjon. D æ Finn sin feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå