AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1701 Del Skrevet 26. november 2014 2 minutter og 55 sekunder eller hva det var, mot ca. 3 og et halvt minutt. Det er mosing de luxe! Hadde det vært mot Frank eller Olav ja. Men, Charlotte veier mye mindre enn Finn, og er 30 år yngre enn han. Han ble slått ja, men det var veldig imponerende av han! Anonymous poster hash: 0e075...4b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1702 Del Skrevet 26. november 2014 Om Olav vinner, så er det ikke FORDI han har vært litt frekk. Faktisk har ikke hans "frekkhet" hatt noe å si for utfallet av noe som helst i det hele tatt. Enig, men dessverre vil veldig mange barn og unge ikke klare å skille oppførsel fra prestasjon i konkurransen. Anonymous poster hash: 7ed82...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 26. november 2014 #1703 Del Skrevet 26. november 2014 Les om Finn på seher.no. Nå trenger han en medierådgiver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1704 Del Skrevet 27. november 2014 Enig, men dessverre vil veldig mange barn og unge ikke klare å skille oppførsel fra prestasjon i konkurransen. Anonymous poster hash: 7ed82...833 vil tro de fleste oppegående klarer det ja... Anonymous poster hash: a91a2...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. november 2014 #1705 Del Skrevet 27. november 2014 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger, samt svar på dette. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 27. november 2014 #1706 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg mener fortsatt at Finn hadde fortjent å vinne. Men, jeg må ærlig innrømme at jeg blir veldig skuffet over å lese de seneste intervjuene med han. Synes han kan roe seg noen hakk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 27. november 2014 #1707 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Haha! Hør på dette tullet fra Finn: http://www.seher.no/kjendis/jeg-fortjente-vinne-ferdig-snakket-75872 Jeg hadde maks, maks uflaks. Jeg hadde stang ut på tre øvelser. Jeg tror jeg aldri i livet kommer til å glemme det, faktisk. Det var så ufortjent. Men i alle dager? Var det uflaks og ufortjent at Charlotte knuste ham med 40 sekunder i hinderløypa? Eller uflaks og ufortjent at Olav vant øksekast? Eller at Magnhild over tre øvelser var bedre enn ham i gårdskonkurransen? Største våset jeg har hørt! Ikke mye til selvinnsikt hos den mannen. Men det verste han uttaler er følgende, er det mulig!!? - Hadde jeg vært i finalen hadde jeg vunnet. Men jeg føler uansett at jeg er Farmen-vinner 2014. Det hadde ikke forbauset meg om noen hadde ringt meg og sagt at de ville sponse meg med en hytte For en tragisk figur La oss oppsummere: "Jeg har vunnet hele kongeriket" "Jeg hadde maks, maks uflaks" "Jeg er den moralske vinneren, ferdig snakket" "Jeg blir ikke forbauset hvis noen spleiser på ei hytte til meg". Er det mulig å være så høy på seg selv? Nei, sett i lys av dette er plutselig Olavs kommentarer om en "motbydelig og ynkelig mann" lettere å forstå Endret 27. november 2014 av Leifern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 27. november 2014 #1708 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Haha! Hør på dette tullet fra Finn:http://www.seher.no/kjendis/jeg-fortjente-vinne-ferdig-snakket-75872 Jeg hadde maks, maks uflaks. Jeg hadde stang ut på tre øvelser. Jeg tror jeg aldri i livet kommer til å glemme det, faktisk. Det var så ufortjent. Men i alle dager? Var det uflaks og ufortjent at Charlotte knuste ham med 40 sekunder i hinderløypa? Eller uflaks og ufortjent at Olav vant øksekast? Eller at Magnhild over tre øvelser var bedre enn ham i gårdskonkurransen? Største våset jeg har hørt! Ikke mye til selvinnsikt hos den mannen. Men det verste han uttaler er følgende, er det mulig!!?- Hadde jeg vært i finalen hadde jeg vunnet. Men jeg føler uansett at jeg er Farmen-vinner 2014. Det hadde ikke forbauset meg om noen hadde ringt meg og sagt at de ville sponse meg med en hytte For en tragisk figur La oss oppsummere: "Jeg har vunnet hele kongeriket""Jeg hadde maks, maks uflaks""Jeg er den moralske vinneren, ferdig snakket""Jeg blir ikke forbauset hvis noen spleiser på ei hytte til meg". Er det mulig å være så høy på seg selv? Nei, sett i lys av dette er plutselig Olavs kommentarer om en "motbydelig og ynkelig mann" lettere å forstå For første gang er jeg faktisk enig med deg. Eller.. Jeg synes Finn hadde FORTJENT å komme til semifinalen. Men, nå klarte han ikke det, og da synes jeg at han kan godta det. Synes de uttalelsene om at han ikke blir overrasket om noen spanderer en hytte på han, og at han hadde vunnet hadde han vært i finalen var DRØYE. Og dette kommer fra en som har heiet på Finn hele veien. (Men, aldri slengt dritt om hverken Olav, Frank eller Magnhild!) Endret 27. november 2014 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 27. november 2014 #1709 Del Skrevet 27. november 2014 Haha! Hør på dette tullet fra Finn: http://www.seher.no/kjendis/jeg-fortjente-vinne-ferdig-snakket-75872 Jeg hadde maks, maks uflaks. Jeg hadde stang ut på tre øvelser. Jeg tror jeg aldri i livet kommer til å glemme det, faktisk. Det var så ufortjent. Men i alle dager? Var det uflaks og ufortjent at Charlotte knuste ham med 40 sekunder i hinderløypa? Eller uflaks og ufortjent at Olav vant øksekast? Eller at Magnhild over tre øvelser var bedre enn ham i gårdskonkurransen? Største våset jeg har hørt! Ikke mye til selvinnsikt hos den mannen. Men det verste han uttaler er følgende, er det mulig!!? - Hadde jeg vært i finalen hadde jeg vunnet. Men jeg føler uansett at jeg er Farmen-vinner 2014. Det hadde ikke forbauset meg om noen hadde ringt meg og sagt at de ville sponse meg med en hytte For en tragisk figur La oss oppsummere: "Jeg har vunnet hele kongeriket" "Jeg hadde maks, maks uflaks" "Jeg er den moralske vinneren, ferdig snakket" "Jeg blir ikke forbauset hvis noen spleiser på ei hytte til meg". Er det mulig å være så høy på seg selv? Nei, sett i lys av dette er plutselig Olavs kommentarer om en "motbydelig og ynkelig mann" lettere å forstå Nå må du huske på at det sitter en journalist å skriver dette da, som liker å blåse opp ting til det ugjenkjennelige.Det er nok ikke dette Finn har sagt. Utrolig hva disse journalistene får ut av et intervju. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1710 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg er skremt over menneskene, jeg. Etter 3,5 timers sending i uka tilber flerfoldige tusen en mann. Dette uten at noen av oss egentlig VET hva som har skjedd. Skummelt. Anonymous poster hash: ca5f1...a32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 27. november 2014 #1711 Del Skrevet 27. november 2014 For første gang er jeg faktisk enig med deg. Eller.. Jeg synes Finn hadde FORTJENT å komme til semifinalen. Men, nå klarte han ikke det, og da synes jeg at han kan godta det. Synes de uttalelsene om at han ikke blir overrasket om noen spanderer en hytte på han, og at han hadde vunnet hadde han vært i finalen var DRØYE. Og dette kommer fra en som har heiet på Finn hele veien. (Men, aldri slengt dritt om hverken Olav, Frank eller Magnhild!) Selv jeg er enig der og jeg har heiet på Finn hele tiden. Han hadde absolutt fortjent å vinne mer enn noen andre pga den innsatsen han har gjort, men syns de påstandene hans var litt merkelige. Charlotte var bedre enn han, det må han bare godta selv om jeg skjønner at han er skuffet. Ble skuffet på hans vegne jeg også, jeg håpte jo hele veien at han skulle vinne. Hadde han gjort det litt bedre på matdelen så kanskje. Nå håper jeg Charlotte vinner hele greia selv om hun har surfet seg gjennom hele greia og aldri vært i kamp eller noe. Håper virkelig ikke kvalmsækken Olav vinner selv om jeg frykter det. Spennende blir det uansett. Det har ihvertfall ikke vært mangel på drama og intriger i dette årets farmen selv om jeg syns "mobbingen" av Finn gikk for langt. Han har jo sagt at han ikke følte seg mobbet, så da skriver jeg det i gåseøyne. Han ble jo lei seg av Olavs ord, noe jeg forstår godt. Olav har sagt i media at han slet med dårlig selvtillit som ung og har opplevd mye vondt, det er kjempetrist det, men da burde han ihvertfall se seg for god til å komme med sånne ord. Men på den annen side, kanskje det var nettopp derfor han gjorde det, for å prøve å få Finn til å føle seg mindre verdt enn han selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. november 2014 #1712 Del Skrevet 27. november 2014 Ved en ny sesong av Farmen hadde det kanskje vært lurt å sette opp en rekke regler. Først DA kunne man snakket om en verdig vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 27. november 2014 #1713 Del Skrevet 27. november 2014 Blir bedre tv av fullt anarki da, hehe. Men mobbing eller "mobbing" er aldri ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 27. november 2014 #1714 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) For første gang er jeg faktisk enig med deg. Eller.. Jeg synes Finn hadde FORTJENT å komme til semifinalen. Men, nå klarte han ikke det, og da synes jeg at han kan godta det. Synes de uttalelsene om at han ikke blir overrasket om noen spanderer en hytte på han, og at han hadde vunnet hadde han vært i finalen var DRØYE. Og dette kommer fra en som har heiet på Finn hele veien. (Men, aldri slengt dritt om hverken Olav, Frank eller Magnhild!) Jeg holdt 100% med finn, men om han har sagt det som står i det intervjuet så faller han litt i kurs hos meg vertfall. Men han er langt over Olav og Magnhild i kurs uansett. Tipper seher har klippet og limt litt i det intervjuet. Finn virker å være en ydmyk kar. Dette intervjuet er det eneste jeg har sett som viser noe annet. Jeg kjøper det ikke.. Endret 27. november 2014 av småsei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 27. november 2014 #1715 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg holdt 100% med finn, men om han har sagt det som står i det intervjuet så faller han litt i kurs hos meg vertfall. Men han er langt over Olav og Magnhild i kurs uansett. Tipper seher har klippet og limt litt i det intervjuet. Finn virker å være en ydmyk kar. Dette intervjuet er det eneste jeg har sett som viser noe annet. Jeg kjøper det ikke.. Finn Olav ydmyk? Javisst..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1716 Del Skrevet 27. november 2014 For en tragisk figur La oss oppsummere: "Jeg har vunnet hele kongeriket" "Jeg hadde maks, maks uflaks" "Jeg er den moralske vinneren, ferdig snakket" "Jeg blir ikke forbauset hvis noen spleiser på ei hytte til meg". Er det mulig å være så høy på seg selv? Nei, sett i lys av dette er plutselig Olavs kommentarer om en "motbydelig og ynkelig mann" lettere å forstå Jeg har litt liten tro på at det uthevede der er noe han har sagt ordrett. Han har ikke fremstått som blærete gjennom Farmen. Jeg ser for meg at de uttalelsene der er tatt helt ut av sammenheng, gjerne omformulert og krydret av kyniske journalister. Anonymous poster hash: 6bcec...164 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 27. november 2014 #1717 Del Skrevet 27. november 2014 Æsj, nå vet jeg ikke helt om jeg orker se på finalen en gang. Synes ikke Olav fortjener å vinne nettopp pga dårlig oppførsel ovenfor andre, jeg mistet litt respekt for Magnhild da hun bare lo av at de andre spiste kake på markedet uten å si noe til de andre på gården, og Charlotte har vel liksom mest surfet gjennom hele greia. Er så sinnsykt skuffa over at Finn ikke fikk den siste semifinaleplassen!! Anonymous poster hash: 7ed82...833 Enig.Jeg gidder ikke følge med mer på Farmen nå.Ingen av de gjenværende fortjener å vinne.Skal jeg velge en av dem må det bli Magnhild,men er ingen stor fan av henne heller. Hvis Olav vinner blir han den minst verdige Farmen-vinneren noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1718 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg har litt liten tro på at det uthevede der er noe han har sagt ordrett. Han har ikke fremstått som blærete gjennom Farmen. Jeg ser for meg at de uttalelsene der er tatt helt ut av sammenheng, gjerne omformulert og krydret av kyniske journalister. Anonymous poster hash: 6bcec...164 Believe it. Det med kongeriket er tatt ut av et fysisk intervju, ligger på vg.no. Anonymous poster hash: 65734...fc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 27. november 2014 #1719 Del Skrevet 27. november 2014 Mobbe-Olav! Tipper dette tilnavnet kommer til å henge ved lenge. Uansett om han vinner eller ikke. Og kanskje den utløsende faktor til at det kommer en ny regel: Ikke tillatt og fjerne utstyr og redskaper som tilfaller gården! Hvis ikke, ser jeg for meg at de i neste sesong gjemmer alt, og at det vi stort sett får se er tommeltvinning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 27. november 2014 #1720 Del Skrevet 27. november 2014 Haha, det tar aldri slutt med Finn. Nå har han visst fått et nytt barnebarn, som skal hete Olav. At Finn aksepterer dette viser i følge ham at han er en fantastisk person. Hør på dette: – Det er helt utrolig. Men der ser du godheten i meg. Hadde jeg vært bitter på Olav så hadde jeg bedt henne kalle ham for Finn istedenfor. http://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/farmen-finn-r%C3%B8k-ut-like-f%C3%B8r-finalen-kom-hjem-til-gledelig-nyhet/ar-BBg2ID5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå