Missfebruary Skrevet 20. november 2014 #1521 Del Skrevet 20. november 2014 Alina satt vel og kalte ham psykopat rett i trynet hans, så alle er vel ikke helt tannlause. Anonymous poster hash: 9069b...a3c Og satt og fnisa sammen med han rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 20. november 2014 #1522 Del Skrevet 20. november 2014 Som jeg skulle ha sagt det selv. Helt enig med deg i det du skriver. Er så utrolig irriterende at Olav slipper så billig unna med alt han gjør! Slipper billig unna? Når han blir hetset av "hele Norge"? Han er ærlig, han er med for å vinne, og har sin taktikk. Den har fungert bra så langt, han er sikret plass i finaleuka. Hans nemesis Finn er også å finne der, så helt vellykket har det ikke vært, men det er jo slik i Farmen at for å ryke så må man tape i kamp, og Olav hadde ikke kunnet gjort noe mer for å få Finn ut uansett. Blir en spennende finaleuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. november 2014 #1523 Del Skrevet 20. november 2014 Slipper billig unna? Når han blir hetset av "hele Norge"? Han er ærlig, han er med for å vinne, og har sin taktikk. Den har fungert bra så langt, han er sikret plass i finaleuka. Hans nemesis Finn er også å finne der, så helt vellykket har det ikke vært, men det er jo slik i Farmen at for å ryke så må man tape i kamp, og Olav hadde ikke kunnet gjort noe mer for å få Finn ut uansett. Blir en spennende finaleuke! De snakker om når han er på farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 20. november 2014 #1524 Del Skrevet 20. november 2014 Han er jo bare morsom. Finn er som en liten unge som lar seg irritere. Han kunne jo bare ignorert Olav. At det er så viktig for Finn å "levere gården tilbake i samme stand som de fikk den" er jo bare helt idiotisk. Hvorfor fokusere på det? Synes du mobbing er morsomt? Da er det noe alvorlig galt med deg i så fall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 20. november 2014 #1525 Del Skrevet 20. november 2014 Slipper billig unna? Når han blir hetset av "hele Norge"? Han er ærlig, han er med for å vinne, og har sin taktikk. Den har fungert bra så langt, han er sikret plass i finaleuka. Hans nemesis Finn er også å finne der, så helt vellykket har det ikke vært, men det er jo slik i Farmen at for å ryke så må man tape i kamp, og Olav hadde ikke kunnet gjort noe mer for å få Finn ut uansett. Blir en spennende finaleuke! Ærlig faktisk. Han er jo alt annet enn det. Han har sluppet billig unna på farmen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 21. november 2014 #1526 Del Skrevet 21. november 2014 Synes du mobbing er morsomt? Da er det noe alvorlig galt med deg i så fall Kutt ut tøvet. Det er ikke mobbing. Det er en konkurranse. Finn kan ikke ha meldt seg på uten å vite hva dette er. Folk ønsker å vinne. Finn må da forstå at han ikke kan seile gjennom som ingenting. At han er uvanlig nærtagende står for hans regning. Og hva er det som er mobbing? At Olav ble forbannet og ytret et par gloser etter at Finn feiget ut og valgte kunnskap mot Frank? At Olav saboterer ukesoppdraget, er det mobbing? Niks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 21. november 2014 #1527 Del Skrevet 21. november 2014 Kutt ut tøvet. Det er ikke mobbing. Det er en konkurranse. Finn kan ikke ha meldt seg på uten å vite hva dette er. Folk ønsker å vinne. Finn må da forstå at han ikke kan seile gjennom som ingenting. At han er uvanlig nærtagende står for hans regning. Og hva er det som er mobbing? At Olav ble forbannet og ytret et par gloser etter at Finn feiget ut og valgte kunnskap mot Frank? At Olav saboterer ukesoppdraget, er det mobbing? Niks. Mobbing er når en person peker seg ut en annen person og hakker konstant på den personen helt uten grunn. Olav oppfører seg ikke sånn mot noen andre der inne på gården. Synes du virkelig at oppførselen til Olav er ok? "Det er en konkurranse" .. Er SÅ lei den kommentaren der. Går det ikke an å spille uten å slenge dritt? Man velger selv hvordan man vil være. Finn har seilet igjennom faktisk. Han har vunnet 3 tvekamper på rad og jobbet mest av alle inne på gården. Finn er feig som velger kunnskap? Synes du sa det var en konkurranse? Bør man ikke da velge en gren man vet man kan slå den andre i ? Og det er Olav som er feig! Han er livredd for å møte Finn i tvekamp, han sier jo selv at Finn er den komplette farmen-deltaker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 21. november 2014 #1528 Del Skrevet 21. november 2014 Har sett litt på Farmen i år, pleier ikke å like reality-serier men Farmen er en av de bedre og interessante synes jeg. Synes litt synd på Finn og har ikke akkurat sansen for Olav, og er enig med posten over at selv om Frank også ikke viste seg fra sin beste side (regner jeg med) så var det allikevel "noe" morsomt med ham, Olav tar det hele litt lenger synes jeg, er mer ubehagelig. Ellers tror jeg Magnhild velger Alina som andre kjempe, hvem jeg tror vinner vet jeg ikke, som mann registrerer jeg at Alina er en søtnos og at Magnhild har veldig pent hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 21. november 2014 #1529 Del Skrevet 21. november 2014 Bryter denne kjeklingen litt jeg; hvem tror dere Magnhild velger til kamp? Jeg tipper Charlotte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 21. november 2014 #1530 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg tror hun velger Alina siden hun har to kniver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. november 2014 #1531 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har på følelsen av at hun velger Hilde jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 22. november 2014 #1532 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg tror hun velger Alina siden hun har to kniver. Enig i dette, og når vi ser at Alina er i media for tiden, så tyder alt på at det blir henne: http://pluss.vg.no/2014/11/21/1830/1830_23341048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1533 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg klarer ikke se på Farmen i år, synes det behandler dyrene så dårlig.. Ingen som passer på hunden før de får streng beskjed om det, ingen som tar ansvar for å lære den opp uten at de blir pålagt å ha en med hovedansvar, kjefter og skriker til den, og straffer den for at den bæsjer inne. Tror det var Magnhild som foreslo å dytte trynet hans i bæsjen for at den skulle "skjønne hva den hadde gjort", og en annen som kommenterte at den hadde gjort det med vilje. Skjønner ikke at de lar dem beholde den stakkars hunden, det er jo ingen som har noe oppdatert kunnskap om hund, og det virker som de fleste synes den er i veien. Hørte også at de heiv kattungene ut etter nakkeskinnet. Helt forjævli Håper virkelig det har blitt bedre etter jeg sluttet å se på for noen uker siden. Kan ikke skjønne at TV2 godtar dette. Anonymous poster hash: dbb33...c9f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 22. november 2014 #1534 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg klarer ikke se på Farmen i år, synes det behandler dyrene så dårlig.. Ingen som passer på hunden før de får streng beskjed om det, ingen som tar ansvar for å lære den opp uten at de blir pålagt å ha en med hovedansvar, kjefter og skriker til den, og straffer den for at den bæsjer inne. Tror det var Magnhild som foreslo å dytte trynet hans i bæsjen for at den skulle "skjønne hva den hadde gjort", og en annen som kommenterte at den hadde gjort det med vilje. Skjønner ikke at de lar dem beholde den stakkars hunden, det er jo ingen som har noe oppdatert kunnskap om hund, og det virker som de fleste synes den er i veien. Hørte også at de heiv kattungene ut etter nakkeskinnet. Helt forjævli Håper virkelig det har blitt bedre etter jeg sluttet å se på for noen uker siden. Kan ikke skjønne at TV2 godtar dette.Anonymous poster hash: dbb33...c9f Du kan virkelig ikke ha peiling på hvor mange grusomheter dyr gjennomgår rundt omkring i verden, når du tar sånn på vei av bagateller som det du nevner. På tide å våkne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1535 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg klarer ikke se på Farmen i år, synes det behandler dyrene så dårlig.. Ingen som passer på hunden før de får streng beskjed om det, ingen som tar ansvar for å lære den opp uten at de blir pålagt å ha en med hovedansvar, kjefter og skriker til den, og straffer den for at den bæsjer inne. Tror det var Magnhild som foreslo å dytte trynet hans i bæsjen for at den skulle "skjønne hva den hadde gjort", og en annen som kommenterte at den hadde gjort det med vilje. Skjønner ikke at de lar dem beholde den stakkars hunden, det er jo ingen som har noe oppdatert kunnskap om hund, og det virker som de fleste synes den er i veien. Hørte også at de heiv kattungene ut etter nakkeskinnet. Helt forjævli Håper virkelig det har blitt bedre etter jeg sluttet å se på for noen uker siden. Kan ikke skjønne at TV2 godtar dette. Anonymous poster hash: dbb33...c9f Jeg har ikke sett alt det du oppsummerer her, og jeg har fulgt med på Farmen hele sesongen. Selvfølgelig kunne alltid dyreholdet vært bedre. Men du, jeg tar det som en selvfølge at du støtter dyrevernalliansen etc. økonomisk? Det er faktisk en konkret ting du kan gjøre. Anonymous poster hash: ca5f1...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 22. november 2014 #1536 Del Skrevet 22. november 2014 Tråden er ryddet for personangre, AB-hets og avsporinger, samt svar på dette. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 22. november 2014 #1537 Del Skrevet 22. november 2014 Takk for opprydding :-) Og tilbake til tema: zappet forbi tv2 og oppdaget Finn som også hadde sett på farmen og oppdaget mye mer av "spillet" til Olav enn det han hadde sett når han var inne på gården. Han håpet nå at Olav skulle slå på tråden og beklage. Olav var på ferie med datter og kjæreste, og det var nok også litt for å komme seg unna hetsen. Men han mener nå fortsatt at han bare spilte spillet. Til en viss grad skjønner jeg at Olav saboterer, men jeg synes fortsatt av noen av tingene han gjorde var forkastelige. F. eks dette med ekgen: da han allerede (nesten forståelig nok) har sabotert ukesoppdraget, hvorfor i alle dager er han så tullete at det er helt greit at en hel elg skal gå til spille? Det er ikke en grei holdning å ha, ikke en gang i et spill, synes nå jeg! Også det at han automatisk skylder på Finn, og at han ikke skjønner at Finn og Ørjan også spiller spillet på samme måte som han selv (røykehuset) , skjønner jeg heller ikke. Men men, hu dama han var på ferie med hadde akkurat blitt sammen med han før farmen, og i og med at de fortsatt er sammen, så må han vel ha mange gode sider som han ikke viser på tv. Dessuten er jo farmen klippet for å gjøre de minuttene vi får se ekstra spennende og provoserende. De koselige sidene til Olav er sikkert ikke like spennende for tvtitterne, selv om det nå sikkert er noen av dem også. Heia Finn! Han fortjener å vinne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1538 Del Skrevet 22. november 2014 Takk for opprydding :-) Og tilbake til tema: zappet forbi tv2 og oppdaget Finn som også hadde sett på farmen og oppdaget mye mer av "spillet" til Olav enn det han hadde sett når han var inne på gården. Han håpet nå at Olav skulle slå på tråden og beklage. Olav var på ferie med datter og kjæreste, og det var nok også litt for å komme seg unna hetsen. Men han mener nå fortsatt at han bare spilte spillet. Til en viss grad skjønner jeg at Olav saboterer, men jeg synes fortsatt av noen av tingene han gjorde var forkastelige. F. eks dette med ekgen: da han allerede (nesten forståelig nok) har sabotert ukesoppdraget, hvorfor i alle dager er han så tullete at det er helt greit at en hel elg skal gå til spille? Det er ikke en grei holdning å ha, ikke en gang i et spill, synes nå jeg! Også det at han automatisk skylder på Finn, og at han ikke skjønner at Finn og Ørjan også spiller spillet på samme måte som han selv (røykehuset) , skjønner jeg heller ikke. Men men, hu dama han var på ferie med hadde akkurat blitt sammen med han før farmen, og i og med at de fortsatt er sammen, så må han vel ha mange gode sider som han ikke viser på tv. Dessuten er jo farmen klippet for å gjøre de minuttene vi får se ekstra spennende og provoserende. De koselige sidene til Olav er sikkert ikke like spennende for tvtitterne, selv om det nå sikkert er noen av dem også. Heia Finn! Han fortjener å vinne :-) Jeeezz... Anonymous poster hash: a91a2...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. november 2014 #1539 Del Skrevet 22. november 2014 Håper Olav ringer Finn og beklager. Det er det minste han kan gjøre. Finn har ikke hatt det lett der inne, stakkar. Greit at det er et spill, men den mobbingen gikk for langt. Jeg syns fortsatt han er en kvalmsækk selv om jeg også syns det er ille at han får så mye hatmail/brev. Men som Finn sa så har han jo lagt opp til det selv. Hadde han latt være å mobbe og kun sabotert hadde han neppe fått så mye refs. Skjønte ikke vitsen med det med elgen og seletøyet da, han kunne vel ha funnet på noe annet. For å si noe positivt om Olav så ser han ut til å være en god kunstner. Håper Finn vinner! Og så mye yngre han så ut uten skjegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1540 Del Skrevet 22. november 2014 Håper Olav ringer Finn og beklager. Det er det minste han kan gjøre. Finn har ikke hatt det lett der inne, stakkar. Greit at det er et spill, men den mobbingen gikk for langt. Jeg syns fortsatt han er en kvalmsækk selv om jeg også syns det er ille at han får så mye hatmail/brev. Men som Finn sa så har han jo lagt opp til det selv. Hadde han latt være å mobbe og kun sabotert hadde han neppe fått så mye refs. Skjønte ikke vitsen med det med elgen og seletøyet da, han kunne vel ha funnet på noe annet. For å si noe positivt om Olav så ser han ut til å være en god kunstner. Håper Finn vinner! Og så mye yngre han så ut uten skjegg! Dere er jo ikke noe bedre når dere går rundt å kaller en person for kvalmsækk bare fordi Finn gjorde det. Prøv å møt dere selv i døra før dere mister gangsyn. Anonymous poster hash: a91a2...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå