Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heldigvis er det ikke du som bestemmer hvilke aspekter ved Farmen man har lov å diskutere eller ikke.

At TV2 er forutsigbare og elendige til å holde ting skjult er bare så altfor tydelig når det kommer til Farmen.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Nei, det er ikke jeg som bestemmer, jeg bare spurte om vi kunne snakke om noe annet, fordi jeg syns ikke sånn synsing er noe gøy for opplevelsen av TV-programmet. Jeg vet utmerket godt hvordan TV2, og andre produsenter for den saks skyld, bygger opp tv-programmene sine. Jeg kjenner triksene jeg også, jeg bare velger å ikke fokusere på de, fordi da går hele TV-opplevelsen i dass. Syns jeg da.

Mitt fokus gir en debatt om Farmen, menneskene som deltar og hva som skjer på gården, og lite synsing om feks hvem som blir neste mann ut fordi tv2 velger å ha en av deltakerne på et annet program.

Jeg bare -spurte- om vi kunne snakke om noe annet. Ingen grunn til å slenge rundt med at det heldigvis ikke er jeg som bestemmer hva vi diskuterer, for det er faktisk ikke du som bestemmer heller.

-------

Jeg får mer og mer sansen for Finn! Det som er synd er at neste uke blir det jentetvekamp(siden det er få gutter igjen tipper jeg det blir jentekamp neste gang) og da er vi stuck med Frank i to uker til :bond: Om han mener det han sier eller ei, han er irriterende åkkemegsom. :bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen grunn til å slenge rundt med at det heldigvis ikke er jeg som bestemmer hva vi diskuterer, for det er faktisk ikke du som bestemmer heller.

Jo, jeg bestemmer om jeg vil skrive innlegg som fokuserer på den tragiske regien til TV2. Ellers skriver jeg også mye om selve programmet og det som skjer der.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Otto Jespersen var med i Torsdagsklubben: han kunne neste ikke si: "jeg mener stikk motsatt av det jeg sier altså."

Jespersen var ikke ironisk, men han tok det veldig langt og overdrev når han tøyset med folk og folkegrupper. Han mente ikke at det var fornuftig at Bondevik som leder for et parti med 6 % støtte på meningsmålingene var den ideelle statsminister, for eksempel.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Faen for en lat idiot Frank er! Lei av han nå altså! Håper han blir førstekjempe og ryker på hue og rævva ut!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ble overrasket over at Alina ikke valgte søsteren sin, men skjønte det mer da hun sa at de hadde en "plan". Men det jeg ble litt forundret over var at Finn ble så beæret over å bli valgt som støttespiller av Alina og at han skulle være skikkelig lojal ovenfor henne. Hvor kom det fra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at Alina ikke valgte søsteren sin, men skjønte det mer da hun sa at de hadde en "plan". Men det jeg ble litt forundret over var at Finn ble så beæret over å bli valgt som støttespiller av Alina og at han skulle være skikkelig lojal ovenfor henne. Hvor kom det fra? :P

Kanskje han ble overrasket over at han ble valgt fremfor Malin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble overrasket over at Alina ikke valgte søsteren sin, men skjønte det mer da hun sa at de hadde en "plan". Men det jeg ble litt forundret over var at Finn ble så beæret over å bli valgt som støttespiller av Alina og at han skulle være skikkelig lojal ovenfor henne. Hvor kom det fra? :P

Finn er en sleiping. Og for en tørrpinne! "æ e vant te dugnadsarbeid ja, ingen har jobba fleire dugnadstima enn mæ sjø."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for en lat idiot Frank er! Lei av han nå altså! Håper han blir førstekjempe og ryker på hue og rævva ut!

Da blir det kjedelig på Farmen resten av tiden. Gjeeeeeeesp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Finn er en sleiping. Og for en tørrpinne! "æ e vant te dugnadsarbeid ja, ingen har jobba fleire dugnadstima enn mæ sjø."

Synes han virker som en flott kar og jeg håper han vinner. Også håper jeg søstrene Austvoll kommer så langt som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke Finn i starten, men han er skikkelig grei type synes jeg. Står på og hjelper alle så godt han kan.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er en fantastisk fyr! Frank er rett og slett en dritt. Jeg klarer ikke skjønne hvordan noen som ser på Farmen kan "se" noe annet enn det.......

Anonymous poster hash: 915c2...8ef

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er en fantastisk fyr! Frank er rett og slett en dritt. Jeg klarer ikke skjønne hvordan noen som ser på Farmen kan "se" noe annet enn det.......

Anonymous poster hash: 915c2...8ef

Men hva så? Om alle hadde vært som Finn så hadde det blitt drita kjedelig. Skulle vært flere som Frank. To som Frank som hadde havnet i konflikt hadde vært episk og TV-historie. Nå har vi bare én Frank, måtte han bli på Farmen så lenge som mulig.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med du.

Som om det ikke er ille nok at han ligger og drar seg hele dagen mens de andre jobber, men at han på toppen av det hele står ut av vinduet og skriker "kan dere slutte å bråke nå som jeg skal sove"... Kan ikke forstå det om han har flere fans igjen på gården nå.

du skjønner vel at det bare var tull???? :fnise::fnise: Det skjønte de andre deltakerne også, han smilte jo når han sa det. Herregud, noen klarer ikke ta noe ironi overhodet. Nesten alt Frankemann sier og gjør er jo bare tull! Folk biter på og hisser seg opp. Ler meg halvt ihjel :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::vin:

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner vel at det bare var tull???? :fnise::fnise: Det skjønte de andre deltakerne også, han smilte jo når han sa det. Herregud, noen klarer ikke ta noe ironi overhodet. Nesten alt Frankemann sier og gjør er jo bare tull! Folk biter på og hisser seg opp. Ler meg halvt ihjel :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::vin:

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Mulig det bare var ironisk, men med tanke på at han faktisk er lat og ikke gidder å jobbe, så ville spøken provossert meg til tross for at det var ironisk, hvis jeg selv var på farmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

I lik veldig godt dem to søstran, håpe Alina klare ukesoppdraget og får kniv. Lik også Finn, han står på og jobbe heile tida, sjøl når dem andre har gått inn for kvelden. Uten han hadde dem ikkje komme like langt.

Synes også bonden fra Isfjorden står på og jobbe og fortjene å komme langt.

Farmen e så spennende :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du skjønner vel at det bare var tull???? :fnise::fnise: Det skjønte de andre deltakerne også, han smilte jo når han sa det. Herregud, noen klarer ikke ta noe ironi overhodet. Nesten alt Frankemann sier og gjør er jo bare tull! Folk biter på og hisser seg opp. Ler meg halvt ihjel :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::vin:

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Du har rett. Utrolig at folk faktisk blir provosert av Frank. At sutrekoppen Magnus syntes det var så fælt å bli førstekjempe. Hvem mente han skulle blitt det i stedet, liksom?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett. Utrolig at folk faktisk blir provosert av Frank. At sutrekoppen Magnus syntes det var så fælt å bli førstekjempe. Hvem mente han skulle blitt det i stedet, liksom?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

En av de Frank hadde gått rundt og pratet med og sagt skulle bli det, kanskje? Mtp at han ikke pratet med Magnus i det hele tatt om det, men pratet med andre at sjansen var stor, ja, da reagerer jeg også på det. Man kan rett og slett ikke stole på Frank, og da er det få som vil ha han inne på gården. Og det er jo tydelig blant deltakerne nå.

Frank lager god underholdning, ja. Men ingen av deltakerne vil ha han der inne (unntatt muligens Olav Harald). Det at folk vil ha han ut går ikke på meningene til Frank, men oppførselen og mangel av tillit. Man kan ikke ha gratispassasjerer (som i tillegg prøver å sabotere) som stikker kjeppene i hjulene deres inne på gården, og man vil ikke ha det heller.

Anonymous poster hash: cb7df...835

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Så dere hvor redd Charlotte ble da hun oppdaget at Frank hadde "kniv" i senga? DET sier litt om hva hun og sikkert andre også tenker om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...