Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kommer jo til å prøve å bli likt og det er akkurat det finn har prøvd på men du likte han ikke O:

Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Hehe, jeg la også merke til at de glemte å tekste Frank igår. :fnise: Selv om jeg holdt med Finn hele tiden var det ikke snakk om å boikotte finalen for min del. Skjønner ikke helt vitsen med det. Glad det var Magnhild som vant selv om jeg gjerne skulle sett Finn og Olav i finalen og at Finn vant. Jeg trodde også 5+2 var 3 i bakvendtland. :P

Skrevet

Jeg kommer jo til å prøve å bli likt og det er akkurat det finn har prøvd på men du likte han ikke O:

Så lenge du ikke er en selvgod bedreviter, så tror jeg ikke det er noen fare :laugh:

Skrevet

For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland".

5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil.

Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det!

Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten?

Lol

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke er en selvgod bedreviter, så tror jeg ikke det er noen fare :laugh:

Skal ikke se bort i fra at jeg hadde nevnt kvinneguiden der inne, det finnes vell ingen forumer hvor farmen diskuteres så mye

• 2 måneder senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Er det noen her som har meldt seg på neste sesong?

Gjest Eurodice
Skrevet

Er det noen her som har meldt seg på neste sesong?

Vil du ha følge? ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hadde jeg vært yngre og hatt helse til det, kunne det vært artig :).

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Det var jo en på 55 år i farmen i år (Finn Olav) Men om du ikke har helse til det så skjønner jeg :)

Endret av Winza
  • 8 år senere...
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...