Gjest Winza Skrevet 30. november 2014 #1841 Del Skrevet 30. november 2014 Skal heie på deg om du blir med neste gang Big Jim! Takk Jeg har brukt og sminke på sannheten om meg når jeg har skrevet i påmeldingskjemaet men har skjønt nå at dem er ute etter litt spesielle folk sammen med alle de vanlige så da skrev jeg sannheten om hvordan jeg er i håp om at det er større sjans da. Jeg mener, en person som lett havner i krangel, har asperfers, sosial angst men spøker og for folk til å le, føler at det hadde blitt mye styr ut av det Har holdt meg unna denne tråden siste uka fordi jeg ble så lei av mange av de kommentarene og kranglene her. Jeg er egentlig bare glad olav ikke vant jeg Om charlotte hadde vunnet ovar olav og også i finalen hadde det betyd at hun slo ut alle de 3 sterkeste konkurrentene. Kult nytt profilbilde forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. november 2014 #1842 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg la også merke til at Gaute så på Magnhild da han annonserte vinneren, så ble ikke fullt så spennende egentlig. MEN glad Magnhild vant, mtp hennes motstander. Anonymous poster hash: 0414f...4e8 De gjør slikt noen ganger for å forvirre seerne og så er det ikke den personen likevell. Noe jeg vil merke som jeg syns dem gjorde galt var på søndag når dem skulle vise hva som skjedde i neste episode så fikk vi se klipp av finn som drev med den hesten og da visste jeg med en gang at han ikke vant i øksekastingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 30. november 2014 #1843 Del Skrevet 30. november 2014 Gratulerer til Magnhild!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. november 2014 #1844 Del Skrevet 30. november 2014 Håper du kommer med, big Jim! Da skal jeg heie på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1845 Del Skrevet 30. november 2014 Har hatt stor respekt for Magnhild gjennom hele programmet. Hardtarbeidende, kunnskapsrik dame som aldri har vært redd for å bli skitten på henda og trå til. I likhet med de fleste andre deltakerne, var det nok en ting eller to hun kunne gjort annerledes, men jevnt over har hun vært en av de redeligste og ståpåvillige folkene der inne. Og så finalen, hvor Olav leder 3-1. Allikevel beiner Magnhild tilbake og ender opp med å vinne! ENORMT imponert av den dama! Etter mitt syn kanskje den verdigste vinneren av alle. Og det beviste hun i mine øyne SÅ TIL DE GRADER nå i finalen. GRATULERER MAGNHILD!!!! Anonymous poster hash: 54501...bba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 30. november 2014 #1846 Del Skrevet 30. november 2014 Jaja, det var et fint stunt de tok på oss, da, alle mulige småhint om at Olav vant! Magnhild er helt klart en verdig vinner, to poeng bak og greier, kunne klart mest i finalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 #1847 Del Skrevet 30. november 2014 Takk Jeg har brukt og sminke på sannheten om meg når jeg har skrevet i påmeldingskjemaet men har skjønt nå at dem er ute etter litt spesielle folk sammen med alle de vanlige så da skrev jeg sannheten om hvordan jeg er i håp om at det er større sjans da. Jeg mener, en person som lett havner i krangel, har asperfers, sosial angst men spøker og for folk til å le, føler at det hadde blitt mye styr ut av det Har holdt meg unna denne tråden siste uka fordi jeg ble så lei av mange av de kommentarene og kranglene her. Jeg er egentlig bare glad olav ikke vant jeg Om charlotte hadde vunnet ovar olav og også i finalen hadde det betyd at hun slo ut alle de 3 sterkeste konkurrentene. Kult nytt profilbilde forresten Fint du er tilbake igjen nå da. Du får prøve å unngå krangletråder og hygge deg med det (og dem) som gjør at det er koselig å være på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 30. november 2014 #1848 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Litt rart at det er ferdig.. Endret 30. november 2014 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1849 Del Skrevet 30. november 2014 Hvorfor har Finn Olav vært i media og etterlyst unnskyldning fra Olav? Han fikk den jo nå - så det akkurat på tv. Vært og klaga i media over en ikke-sak. Anonymous poster hash: 65734...fc6 Han beklaget ikke det han hadde sagt til Finn, han beklaget at Finn følte seg såret. En vesentlig forskjell. Anonymous poster hash: 2733e...fdc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1850 Del Skrevet 30. november 2014 Han beklaget ikke det han hadde sagt til Finn, han beklaget at Finn følte seg såret. En vesentlig forskjell.Anonymous poster hash: 2733e...fdc Vær så snill og bli ferdig med det dramaet der nå. De har ordna opp seg imellom flere ganer nå. Move on. Anonymous poster hash: a91a2...5b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koskenkorva Skrevet 30. november 2014 #1851 Del Skrevet 30. november 2014 Synes det er litt småkleint hvor eglete Daniel er på Charlotte, virker jo som han er helt betatt av henne sånn han sitter? Stakkars, Charlotte var jo faktisk veldig betatt av han og forelsket... også viste det seg at han var homo, må ha vært sinnsykt kjipt å høre for Charlotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1852 Del Skrevet 30. november 2014 Vær så snill og bli ferdig med det dramaet der nå. De har ordna opp seg imellom flere ganer nå. Move on. Anonymous poster hash: a91a2...5b4 For min del har jeg ikke deltatt i noe drama, så jeg beveger meg fremover i det tempoet som passer meg. Anonymous poster hash: 2733e...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 30. november 2014 #1853 Del Skrevet 30. november 2014 Hurra, en verdig vinner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 30. november 2014 #1854 Del Skrevet 30. november 2014 Etter alle sesongene av Farmen med halvveis psykopat-tullebukker som stadig vinner, alltid gubber, så har omsider en verdig vinner blitt kåret. Gratulerer Magnhild!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 30. november 2014 #1855 Del Skrevet 30. november 2014 Så viste det seg altså at unnskyldningen som Finn Olav etterlyste kom allerede 6. oktober....Det klarte han jammen å holde hemmelig i intervjuer. Finn-fansen må jo føle seg bittelitt ført bak lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. november 2014 #1856 Del Skrevet 30. november 2014 Etter alle sesongene av Farmen med halvveis psykopat-tullebukker som stadig vinner, alltid gubber, så har omsider en verdig vinner blitt kåret. Gratulerer Magnhild!!! Vant ikke Ingvild sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1857 Del Skrevet 30. november 2014 Nei, Morten ^ Anonymous poster hash: 0414f...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1858 Del Skrevet 30. november 2014 Pleier det å være så enkle spørsmål? Jeg ble helt sjokkert over at de var såpass enkle, og at de i tillegg fikk svaralternativer! Anonymous poster hash: e97ab...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 30. november 2014 #1859 Del Skrevet 30. november 2014 Pleier det å være så enkle spørsmål? Jeg ble helt sjokkert over at de var såpass enkle, og at de i tillegg fikk svaralternativer! Anonymous poster hash: e97ab...861 Ja, du har pugget antall skilsmisser i 1914 osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 30. november 2014 #1860 Del Skrevet 30. november 2014 Må si Olav fremstår som en utrolig god taper! En sann hedersmann. Finn derimot, en utrolig dårlig taper. Magnhild vinner fortjent, valgt til førstekjempe to ganger, vinner gårdskonkurransen, vinner hoved-semifinalen, og vinner finalen tross hun ikke har vært storbonde og i tillegg taper avstemningen slik at hun lå to kniver bak. Imponerende! At Finn mener å være mer verdig vinner enn Magnhild er bare latterlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå