Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heier på Charlotte jeg nå.

Da kommer du til å bli skuffet. Den gang Eddie the Eagle var med i OL i skihopp var det større sjanse for at han skulle ta OL-gull enn det er for at Charlotte skal vinne Farmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer du til å bli skuffet. Den gang Eddie the Eagle var med i OL i skihopp var det større sjanse for at han skulle ta OL-gull enn det er for at Charlotte skal vinne Farmen

I HOPE!

Virker som alle nettrollene har glemt hvor fæl Charlotte var mot Sol.

Anonymous poster hash: e6550...b1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt? Nå betviler jeg din sans for humor også.

Ja. Jeg heiet på Finn. Jeg liker arbeidsomme, sympatiske, ærlighet og snille mennesker.

Du liker ondskapsfulle, egoistiske, slemme og frekke mennesker uten selvinnsikt som Olav. Er det slike du omgåes i virkeligheten også? Da er du nok slik selv.

De tre som er igjen har ikke fortjent det.

Charlotte er snill og likendes men har bare seilt igjennom hele konkurransen uten utfordringer.

Håper Charlotte vinner, men engasjementet er borte fra min side med de tre i finalen.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Husker du hvordan hun dolket Sol i ryggen ikke bare en, men to ganger?

Hvordan hun satt og lo da Sol begynte å gråte?

Snakker om mobbetroll. Hukommelsen er lik linje med en gullfisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Husker ikke at Charlotte lo da Sol gråt jeg da. Mener at hun trøstet henne og gråt selv. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun valgte Sol som førstekjempe. Hun var da ingen stor konkurrent for Charlotte. Burde heller valgt Magnhild, Stine eller Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese i denne tråden viser hvor forskjellig mennesker kan oppleve akkurqt samme tv-program.

Anonymous poster hash: 08926...414

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg blir kvalm av Magnhild om dagen. Sutrer i media for at hun har tapt flere hundre tusen fordi de trengte avløser for å hjelpe til med 40 kuer, noen hester og kaniner.....

For det første er det frivillig å være med på Farmen og da er det et valg man tar. Da kan man ikke klage over sånt i ettertid.

For det andre med så få dyr er det begrenset hvor mye avløser man trenger. Vi driver selv gård, men i mye større skala, så jeg vet en del om behovet for avløsere. Vi har flere fast ansatte, men benytter oss også av avløserordningen.

Og konklusjonen min er at den avløseren må ha utrolig godt betalt hvis det er snakk om flere hundre tusen på 10 uker. Tror jammen jeg skal søke neste gang de trenger en ny :ler: .

Anonymous poster hash: 86c52...228

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har det vært flere eldre med til slutt enn det har vært tidligere. Og aldri før har det vært mer drittslenging og negativitet....

Sier litt om at de eldste så absolutt kan være verst!

Anonymous poster hash: a6eac...175
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har det vært flere eldre med til slutt enn det har vært tidligere. Og aldri før har det vært mer drittslenging og negativitet....

Sier litt om at de eldste så absolutt kan være verst!

Aldri hørt noe så generaliserende på et så tynt grunnlag før. Et par personer krangler litt, da sier det litt om hele befolkningen plutselig?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Og jeg blir kvalm av Magnhild om dagen. Sutrer i media for at hun har tapt flere hundre tusen fordi de trengte avløser for å hjelpe til med 40 kuer, noen hester og kaniner.....

For det første er det frivillig å være med på Farmen og da er det et valg man tar. Da kan man ikke klage over sånt i ettertid.

For det andre med så få dyr er det begrenset hvor mye avløser man trenger. Vi driver selv gård, men i mye større skala, så jeg vet en del om behovet for avløsere. Vi har flere fast ansatte, men benytter oss også av avløserordningen.

Og konklusjonen min er at den avløseren må ha utrolig godt betalt hvis det er snakk om flere hundre tusen på 10 uker. Tror jammen jeg skal søke neste gang de trenger en ny :ler: .Anonymous poster hash: 86c52...228

Haha, samme her! Flere hundre tusen på 10 uker, jaja. Et avløser man skulle vært gitt! Min tro om den gode lønna kommer av smusstillegg? :hoho: Verdt med litt smuss om man tjener 100K i mnd da. :P

Guri meg for et drama det har et der i år. Likte ikke "mobbingen" av Finn, men ellers har det vært moro. Hadde jo vært kjedelig om alle var bestevenner hele tiden. Håper Charlotte vinner imorgen! Selv om valget hennes ang Sol var idiotisk. Men Olav fortjener ikke å vinne og sutringen til Magnhild har jeg ingen respekt for. Men dette tyder på at Olav eller Charlotte vinner. Magnhild hadde vel ikke sutret over noen stakkars hundre tusen om hun vant hytte og bil?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette tyder på at Olav eller Charlotte vinner. Magnhild hadde vel ikke sutret over noen stakkars hundre tusen om hun vant hytte og bil?

Du har rett om Magnhild. Og at Charlotte vinner er like sannsynlig som at månen består av grønn ost.

Det har vært åpenbart veldig lenge at det er Olav som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I HOPE!

Virker som alle nettrollene har glemt hvor fæl Charlotte var mot Sol.

Ja, det var virkelig ille. Det verste er at Charlotte ikke skjønner selv hvor usselt det var. Ja, hvorfor i alle dager skulle Charlotte ønske Sol ut av Farmen? Ja, hun sa jo selv, "jeg vil ikke ha deg ut herfra", men det "glemte" hun visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt noe så generaliserende på et så tynt grunnlag før. Et par personer krangler litt, da sier det litt om hele befolkningen plutselig?

Ja, for alt som skrives her på kvinneguiden er både riktig og sant???

Det er her du finner nyheter og statistikk??

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for alt som skrives her på kvinneguiden er både riktig og sant???

Det er her du finner nyheter og statistikk??

Lykke til.

Morsom måte å si at du er enig med meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jadda! Olav i finalen! Var nesten litt bekymret en liten stund der :) Hehe, nei, selvsagt ikke, men damene har en fordel i melkespann pga. mye lettere spann, men Olav er en seig jævel :) (Jada, en jævel kommer sikkert mange til å si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...