Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt liten tro på at det uthevede der er noe han har sagt ordrett. Han har ikke fremstått som blærete gjennom Farmen. Jeg ser for meg at de uttalelsene der er tatt helt ut av sammenheng, gjerne omformulert og krydret av kyniske journalister.

Anonymous poster hash: 6bcec...164

Du har liten tro på det, ja? Dessverre for Finn så er det ikke tull.

– Jeg har vunnet hele kongeriket. Jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger, der de sier at det er meg de ser opp til.

http://www.tv2.no/a/6254561

Og du kan jo se dette intervjuet, og høre hva han sier ordrett selv:

http://www.vgtv.no/#!/video/104177/farmen-finn-olav-jeg-har-vunnet-hele-kongeriket

Angående moralsk vinner samt dette med hytta har vi altså følgende:

Finn Olav legger imidlertid ikke skjul på at han føler seg som den moralske vinneren av realitykonkurransen.

- Hadde jeg vært i finalen hadde jeg vunnet. Men jeg føler uansett at jeg er Farmen-vinner 2014. Det hadde ikke forbauset meg om noen hadde ringt meg og sagt at de ville sponse meg med en hytte, sier han til Seoghør.no.

http://www.seher.no/kjendis/jeg-fortjente-vinne-ferdig-snakket-75872

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mobbe-Olav! Tipper dette tilnavnet kommer til å henge ved lenge. Uansett om han vinner eller ikke. Og kanskje den utløsende faktor til at det kommer en ny regel: Ikke tillatt og fjerne utstyr og redskaper som tilfaller gården!

Hvis ikke, ser jeg for meg at de i neste sesong gjemmer alt, og at det vi stort sett får se er tommeltvinning.

Ja, så spennende det hadde vært om sabotasje hadde medført utkastelse fra konkurransen. Heldigvis er ikke produsentene eller TV2 dumme. Det er jo nettopp muligheten for personkonflikter og sabotasje som gjør at Farmen kan være interessant å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.Jeg gidder ikke følge med mer på Farmen nå.Ingen av de gjenværende fortjener å vinne.Skal jeg velge en av dem må det bli Magnhild,men er ingen stor fan av henne heller.

Hvis Olav vinner blir han den minst verdige Farmen-vinneren noensinne.

Hvordan det? Mindre verdig enn Ingvild? Eller Tommy? Eller for ikke å snakke om Gaute? På ingen måte. Olav blir absolutt en verdig vinner om han går til topps.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en ny sesong av Farmen hadde det kanskje vært lurt å sette opp en rekke regler. Først DA kunne man snakket om en verdig vinner!!

Regler for å sikre at vinneren blir verdig? Hva skulle det vært? TV-seerne skulle stemt på hvem de ønsket som vinner, og det ville vært avgjørende? Hadde ødelagt konseptet fullstendig, det fungerer utmerket slik det er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så spennende det hadde vært om sabotasje hadde medført utkastelse fra konkurransen. Heldigvis er ikke produsentene eller TV2 dumme. Det er jo nettopp muligheten for personkonflikter og sabotasje som gjør at Farmen kan være interessant å følge med på.

De har sabotert i alle sesonger. Men på en litt mer kløktig måte. Og det er helt greit forsåvidt, bortsett fra den gangen de var på Frøya eller hvor det var. Det var ikke mange oppdragene som ble gjennomført... VM i kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske på at det sitter en journalist å skriver dette da, som liker å blåse opp ting til det ugjenkjennelige.Det er nok ikke dette Finn har sagt.

Utrolig hva disse journalistene får ut av et intervju.

Dette er sitater fra Finn, og ikke noe journalister har diktet, nei. Man ser det i VG-intervjuet jeg lenket til litt ovenfor her, for eksempel. Når det er så mange latterlige utsagn fra Finn, så blir det rart å skylde på journalister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har liten tro på det, ja? Dessverre for Finn så er det ikke tull.

Jeg har vunnet hele kongeriket. Jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger, der de sier at det er meg de ser opp til.

http://www.tv2.no/a/6254561

Og du kan jo se dette intervjuet, og høre hva han sier ordrett selv:

http://www.vgtv.no/#!/video/104177/farmen-finn-olav-jeg-har-vunnet-hele-kongeriket

Angående moralsk vinner samt dette med hytta har vi altså følgende:

Finn Olav legger imidlertid ikke skjul på at han føler seg som den moralske vinneren av realitykonkurransen.

- Hadde jeg vært i finalen hadde jeg vunnet. Men jeg føler uansett at jeg er Farmen-vinner 2014. Det hadde ikke forbauset meg om noen hadde ringt meg og sagt at de ville sponse meg med en hytte, sier han til Seoghør.no.

Det med kongeriket virket det jo ikke som han sa for å skryte, det var jo mer det at han var så overveldet, og det er jo ikke rart at han følte det slik etter all responsen.

Hvordan beviser den artikkelen fra se og hør hvordan det med hytta ble sagt, og at det ikke er tatt helt ut av sammenheng eller sagt på spøk?

Anonymous poster hash: c08d5...ff3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kongeriket virket det jo ikke som han sa for å skryte, det var jo mer det at han var så overveldet, og det er jo ikke rart at han følte det slik etter all responsen.

Hvordan beviser den artikkelen fra se og hør hvordan det med hytta ble sagt, og at det ikke er tatt helt ut av sammenheng eller sagt på spøk?

Anonymous poster hash: c08d5...ff3

Finn framstår ikke som noen spøkefugl, men han er nok litt overveldet, ja, og har ikke passet helt på hva han sier når journalister tar kontakt.

Finn er en type som lever etter sine egne idealer. Det skal han ha skryt for, siden det er utenkelig for mange av oss å kunne klare å leve opp til vårt eget ideal. For det er han en rollemodell. Det er bare et veldig stort ankepunkt ved det, som har kommet tydelig frem på Farmen.

Det er med en gang Finn fremmer sitt ideal som det riktige idealet, og dermed det alle andre burde streve etter. Det er ikke bare åpenbart en riv ruskende gal konklusjon, men det gjør også at han inntar en "Holier-than-thou" holdning som jeg ser kan gå enkelte på nervene. Derfor er det også naturlig for han å se seg selv som den moralske vinneren, siden han ikke bare mener at sine idealer er det riktige for han, og alle andre, men derfor også i den konkurransen Farmen er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det tar aldri slutt med Finn. Nå har han visst fått et nytt barnebarn, som skal hete Olav. At Finn aksepterer dette viser i følge ham at han er en fantastisk person. Hør på dette:

– Det er helt utrolig. Men der ser du godheten i meg. Hadde jeg vært bitter på Olav så hadde jeg bedt henne kalle ham for Finn istedenfor.

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/farmen-finn-r%C3%B8k-ut-like-f%C3%B8r-finalen-kom-hjem-til-gledelig-nyhet/ar-BBg2ID5

Du ser ikke humoren i den kommentaren? selvsagt en spøk. hjelpes..

Anonymous poster hash: bfdd0...df3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hør på dette tullet fra Finn:

Jeg hadde maks, maks uflaks. Jeg hadde stang ut på tre øvelser. Jeg tror jeg aldri i livet kommer til å glemme det, faktisk. Det var så ufortjent.

Men i alle dager? Var det uflaks og ufortjent at Charlotte knuste ham med 40 sekunder i hinderløypa? Eller uflaks og ufortjent at Olav vant øksekast? Eller at Magnhild over tre øvelser var bedre enn ham i gårdskonkurransen? Største våset jeg har hørt! Ikke mye til selvinnsikt hos den mannen.

Kanksje feil å si at det er "ufortjent" ja, men selvsagt føles det bittert når han ble nummer to i samtlige øvelser. Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå...

Anonymous poster hash: bfdd0...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med dette? At Olav vant øksekastingen var ikke fordi han var "drittsekk". At Finn ikke vant verken øksekast, gårdskonkurransen eller hinderløypa var ikke fordi han var for lite drittsekk. Det var helt uvesentlig.

Jo, det er gjenganger i livet generelt. Drittsekkene vinner frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dette? At Olav vant øksekastingen var ikke fordi han var "drittsekk". At Finn ikke vant verken øksekast, gårdskonkurransen eller hinderløypa var ikke fordi han var for lite drittsekk. Det var helt uvesentlig.

Bare å gi opp. Olav-haterne hører ikke på logisk argumentering.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å gi opp. Olav-haterne hører ikke på logisk argumentering.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

Legg til en U på logisk

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noe tull, det er temmelig irrelevant.

Jeg tror der lønner seg å oppføre seg skikkelig og å være en real og sympatisk person.

Om Olav vinner hytte og bil så har han tapt på alle andre måter ovenfor majoriteten av Norges befolkning.

Han er vel ansett som den største møkkamannen i Norge for tiden. Det kan umulig være verdt det. Men han er vel ikke så smart. Han er jo frp'er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror der lønner seg å oppføre seg skikkelig og å være en real og sympatisk person.

Om Olav vinner hytte og bil så har han tapt på alle andre måter ovenfor majoriteten av Norges befolkning.

Han er vel ansett som den største møkkamannen i Norge for tiden. Det kan umulig være verdt det. Men han er vel ikke så smart. Han er jo frp'er.

For en mengde pisspreik. De fleste driter i hva Olav har sagt, ikke er det noe ille heller. Han har hatt full kontroll, selvsagt er han smart. Det finnes kanskje mange dumme folk som er med i Frp, men det er mange smarte folk der også, og Olav er altså blant disse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdskonkurransen burde være obligatorisk for alle finaledeltakere fra neste år! Så kan de 3 beste gå videre til semien.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...