Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Magnhild er sikkert en dugelig kvinne utenfor Farmen, men hun har skuffet meg gang på gang, helt fra den dagen hun spiste sjokoladekake på markedet. :(

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Olav tror han psyker meg ned, men han oppnår akkurat det motsatte. Han psyker meg OPP!!*

Genialt! Jeg bare digger Finn mer og mer.

Olav er tidenes største drittsekk av Farmen! Han fortjener god gammaldags bank! :krangle:

HEIA FINN!!! :bolledeig:

Denne sesongen har hatt den mest og minst verdige farmen vinneren noensinne

Og ikke minst; de ødela det de selv hadde laget, det gikk ikke ut over alt slik Olavs sabotasje gjør. Utrolig dårlig at de ikke har mulighet til å rydde opp etter seg og levere gården tilbake i samme stand som den var da de kom, det er jo noe enhver med en viss anstendighet bestreber seg på å gjøre når man har lånt eller leid noe.

Utrolig barnslige handlinger' ikke noe støtte fra de andre har han heller.

Anonymous poster hash: 2733e...fdc

Dem ville ikke at olav skulle få enda en finalekniv

Hilde er jo egentlig litt heldig. Hun har jo egentlig bare seilt inn til finalen, uten å være storbonde eller førstekjempe eller andrekjempe eller noe.

Hilde var andrekjempe når sol ble valgt som førstekjempe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen har hatt den mest og minst verdige farmen vinneren noensinne

Dem ville ikke at olav skulle få enda en finalekniv

Hilde var andrekjempe når sol ble valgt som førstekjempe

Var ikke det Stine?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det Stine?

Ganske sikker på at det var hilde, husker det eller var det når alina sin lillesøster ble valgt som andrekjempe? Eller vent, jo det var alina som valgte hilde som førstekjempe og så begynte frank og klage over hvor dårlig valg det var fordi hun er en av de som har gjort mest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka guida for sist år og finalen var 15 desember sist år. Rart

Farmen har begynnt rundt 8.oktober de foregående 2 åra. 2 uker tidligere i år, da vil det si at det slutter 2 uker tidligere også..

Ganske sikker på at det var hilde, husker det eller var det når alina sin lillesøster ble valgt som andrekjempe? Eller vent, jo det var alina som valgte hilde som førstekjempe og så begynte frank og klage over hvor dårlig valg det var fordi hun er en av de som har gjort mest

Hilde har ikke vært i kamp. Du mener forresten Magnhild. Det var henne Frank forsvarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Stine som møtte Sol, og de kjempet i tautrekking. Alina valgte Magnhild til førstekjempe når Frank reagerte på at hun var en av de som jobbet mest.

Endret av _Aries
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Får håpe det kommer en sesong neste år og at jeg blir med :)

Er det noe du vurderer? Så kult om du vurderer det, da skal jeg heie på deg! :) Blir sikkert farmen neste år og, programmet er jo kjempepopulært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er folk her inne som spør hvorfor det ikke var galt av Finn å rive ned røykehuset, mens det var galt av Olav å sabotere ukesoppdraget denne uken, så glemmer dere en ting! Olav var storbonde to uker. Første uken jobbet Finn mye for Olav, både pga at det bare er så snill han er, og fordi Olav sa at han kom til å vurdere arbeidsinnsats når han skulle velge førstekjempe. Han valgte Finn.
Andre uken var Finn også flink å jobbe til TROSS for dette. Olav velger Finn igjen!! Ørjan blir sur siden han er god venn med Olav (siden det betyr at han som den eneste gutten må ut i kamp med Finn), og han får med seg Finn til å rive ned røykehuset de selv har jobbet for å bygge opp (ETTER førstekjempevalget).

Kjenner jeg blir så dårlig av å se på at Olav ikke forstår denne forskjellen, men mener han bare tar igjen med samme mynt!! Argh, det er ikke godt for meg å se på slike mennesker som provoserer meg i denne grad.

Anonymous poster hash: 6146f...9e0
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier fortsatt på Olav, men innrømmer at om Finn vinner, så er det veldig fortjent.

Veldig bra av Ørjan å velge Finn til storbonde slik at vi er sikret en spennende duell mellom bl.a. Olav og Finn i finaleuka. Gleder meg til avslutningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du vurderer? Så kult om du vurderer det, da skal jeg heie på deg! :) Blir sikkert farmen neste år og, programmet er jo kjempepopulært.

Jeg har meldt meg på mange ganger men kommer aldri med, jeg har brukt å pynte på sannheten om meg for at jeg skal virkelig mest mulig vanlig men etter å ha sett årets sesong innser jeg dem vil ha kontroversielle deltakere med så da skal jeg skrive bare sannheten neste gang jeg melder meg på :)

Jeg heier fortsatt på Olav, men innrømmer at om Finn vinner, så er det veldig fortjent.

Veldig bra av Ørjan å velge Finn til storbonde slik at vi er sikret en spennende duell mellom bl.a. Olav og Finn i finaleuka. Gleder meg til avslutningen!

Hvordan kan du heie på den kvalmsækken?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå?

Anonymous poster hash: c2df4...f4c

Fordi Finn Olav rev ned det han selv hadde bygget opp og det kvalmsækken Olav gjør nå er mye verre.

Det må du vel se?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argghh!!! Blir helt gal i hodet av olav! Han er den mest irriterendes deltakeren jeg noen gang har sett i en realityserie, og han begynner å se ut som en galning. Hvorfor sitter bare magnhild å hører på og sier ikke fra til noen? For ei pingle...

Jeg mistet all respekt for Magnhild etter kakespisingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde har ikke vært i kamp.

Sol kjempet mot Stine.

Malin (Alina sin lillesøster) kjempet mot Magnhild.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er folk her inne som spør hvorfor det ikke var galt av Finn å rive ned røykehuset, mens det var galt av Olav å sabotere ukesoppdraget denne uken, så glemmer dere en ting! Olav var storbonde to uker. Første uken jobbet Finn mye for Olav, både pga at det bare er så snill han er, og fordi Olav sa at han kom til å vurdere arbeidsinnsats når han skulle velge førstekjempe. Han valgte Finn.

Andre uken var Finn også flink å jobbe til TROSS for dette. Olav velger Finn igjen!! Ørjan blir sur siden han er god venn med Olav (siden det betyr at han som den eneste gutten må ut i kamp med Finn), og han får med seg Finn til å rive ned røykehuset de selv har jobbet for å bygge opp (ETTER førstekjempevalget).

Kjenner jeg blir så dårlig av å se på at Olav ikke forstår denne forskjellen, men mener han bare tar igjen med samme mynt!! Argh, det er ikke godt for meg å se på slike mennesker som provoserer meg i denne grad.

Anonymous poster hash: 6146f...9e0

Man kan jo til en viss grad skjønne at han er redd for Finn og ikke vil gi ham en kniv. Det kan godt hende flere ville valgt å ikke jobbe max i siste uka. Men han trenger jo ikke sabotere så voldsomt. Det hadde holdt at han nektet å jobbe for eksempel......

Men når han nå først velger å gjøre det på den måten han gjør det - og ALLE der inne vet hva han gjør - kan han ikke bare innrømme det da? Det syns jeg var det aller verste. Da Finn konfronterte ham kunne han jo bare svart at "Ja det stemmer at jeg har gjemt det. Jeg vil ikke at du skal få en finalekniv". Enkelt og greit. Hvorfor skulle han sitte å nekte?

Man må miste all fornuft når man står oppi et tv-program sånn....finnes ingen annen forklaring....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Olav sa til Finn og Ørjan etter at de rev røykhuset at de oppfører seg som småjenter. Vel... Hvis det er en som vinner både første, andre og tredjeplassen i konkurransen om å oppføre seg mest som en småjente, så er det nok Olav selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...