makkapakka Skrevet 17. november 2014 #1401 Del Skrevet 17. november 2014 og Olav fortsetter å ødelegge for seg selv... men jeg hadde ærlig talt ikke trodd at Magnhild var på hans side, hjelpes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1402 Del Skrevet 17. november 2014 Litt kult at finn ble den første og den siste storbonden i årets farmen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1403 Del Skrevet 17. november 2014 og Olav fortsetter å ødelegge for seg selv... men jeg hadde ærlig talt ikke trodd at Magnhild var på hans side, hjelpes Om 3 uker sitter vell olav utenfor nav og prøver å få en ny jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #1404 Del Skrevet 17. november 2014 Fy faen for en dust Olav er! Tenk å gjemme seletøyet, er det mulig å være så teit? Jeg må nesten le av han. Men Finn klarer seg med en kniv også han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1405 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå? Anonymous poster hash: c2df4...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 17. november 2014 #1406 Del Skrevet 17. november 2014 Faen så stygg Olav Harald er. Han fortjener en saftig karamell eller to. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1407 Del Skrevet 17. november 2014 Argghh!!! Blir helt gal i hodet av olav! Han er den mest irriterendes deltakeren jeg noen gang har sett i en realityserie, og han begynner å se ut som en galning. Hvorfor sitter bare magnhild å hører på og sier ikke fra til noen? For ei pingle... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1408 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå? Anonymous poster hash: c2df4...f4c Du burde følge litt mer med da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 #1409 Del Skrevet 17. november 2014 "jeg er ikke så snill som jeg ser ut til" Eh...du ser ikke snill ut Olav. Sorry to say, men du framstår som en jævlig usympatisk fyr. Med vennlig hilsen Aldrisur 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1410 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Han ser mer ut som en som har rømt fra sinnsykhuset Olav er jokeren i farmen Endret 17. november 2014 av Big Jim Rennie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #1411 Del Skrevet 17. november 2014 Olav fortjener intet annet enn god, gammeldags juling! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #1412 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Han ser mer ut som en som har rømt fra sinnsykhuset Olav er jokeren i farmen Det er høl i gjerdet på Gaustad, høl i gjerdet på Gaustad, det er høl i gjerdet på Gaustaaaad, det er derfor Olav er her! *synge* Endret 17. november 2014 av RusaPåPus 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1413 Del Skrevet 17. november 2014 Du burde følge litt mer med da For et hjelpsomt svar -.- Jeg har ikke fulgt med, men ser på nå. Håpet på et ordentlig svar på spørsmålet mitt.. Anonymous poster hash: c2df4...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 #1414 Del Skrevet 17. november 2014 Han ser mer ut som en som har rømt fra sinnsykhuset Olav er jokeren i farmen Kjære Big Jim Rennie, ikke vondt ment overfor deg, men det der er en fornærmelse mot de som er psykisk syke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 17. november 2014 #1415 Del Skrevet 17. november 2014 Greit nok at Olav vil sabotere, men han kan hvertfall stå for det han gjør. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1416 Del Skrevet 17. november 2014 Kjære Big Jim Rennie, ikke vondt ment overfor deg, men det der er en fornærmelse mot de som er psykisk syke. Ikke egentlig, folk som er psykisk syke har en tendens til å se litt smågal ut og akkurat det syns jeg olav gjør Øynene hans ser gale ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1417 Del Skrevet 17. november 2014 Nekt han mat, for svingende!! Jeg merker jeg koker bare jeg hører stemmen hans nå...aarrgh Juger Finn rett opp i ansiktet - da kunne han ihvertfall vært mann nok til å innrømme det... Anonymous poster hash: 2361f...4fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 17. november 2014 #1418 Del Skrevet 17. november 2014 Ikke egentlig, folk som er psykisk syke har en tendens til å se litt smågal ut og akkurat det syns jeg olav gjør Øynene hans ser gale ut Han er enten psykopat eller simpelthen tvers gjennom ond. Noen som er det, også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 17. november 2014 #1419 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå? Anonymous poster hash: c2df4...f4c For bevegrunnen er forskjellig. Alle spiller, men Olav jukser. Det morsomme er at dette kommer til å få konsekvens for Olav i det virkelige livet. Endret 17. november 2014 av Druid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1420 Del Skrevet 17. november 2014 Han er enten psykopat eller simpelthen tvers gjennom ond. Noen som er det, også. Ja psykopat var det jeg tenkte på når jeg så på han, glem det jeg sa om sinnsykhus Ser ut som en sadist som er klar til å drepe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå