AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #321 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har deltakerne fått utdelt en klespakke ved oppstart av farmen? Synes det er så mye like klær De har nok blitt sponsa med litt tøy ja! God reklame, kunne tenkt meg de gule buksene selv Anonymous poster hash: 89c32...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #322 Del Skrevet 22. oktober 2014 Finn er en sleiping. Og for en tørrpinne! "æ e vant te dugnadsarbeid ja, ingen har jobba fleire dugnadstima enn mæ sjø." Hehe ja han er litt for godtroende også. Han fikk tårer i øynene da han ble valgt som hjelper, og kunne ikke skjønne hvorfor men han ble likevel veldig beæret. Planen til Alina gikk akkurat som hun ville! Finn springer rundt og gjør ferdig hele ukesoppdraget for å hjelpe henne, og hun får finalekniv. Smart trekk da..Anonymous poster hash: 89c32...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyfern Skrevet 22. oktober 2014 #323 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hehe ja han er litt for godtroende også. Han fikk tårer i øynene da han ble valgt som hjelper, og kunne ikke skjønne hvorfor men han ble likevel veldig beæret. Planen til Alina gikk akkurat som hun ville! Finn springer rundt og gjør ferdig hele ukesoppdraget for å hjelpe henne, og hun får finalekniv. Smart trekk da..Anonymous poster hash: 89c32...609 Virka litt som om dem fikk problema me ukesoppdraget allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 22. oktober 2014 #324 Del Skrevet 22. oktober 2014 ææææ.. FRAANK greit at mange synes han burde være der inne fordi han skaper litt liv og røre, og jeg kan forsåvidt være enig i det. MEN når han er der på bekostning av andre deltakere som står på og jobber, som f.eks Magnus synes jeg det er helt feil. Håper Alina gjennomskuer den "dårlige" ryggen hans og sender han rett ut i tvekamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #325 Del Skrevet 22. oktober 2014 Virker som Malin vil hjem ja.....så hun blir nok andrekjempe og ryker ut på søndag. Så fra neste uke kommer utfordrerende.... Anonymous poster hash: 48295...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. oktober 2014 #326 Del Skrevet 22. oktober 2014 Å Gud, Frank irriterer meg grenseløst! Jævla dust! Greit han har en viss underholdningsverdi, men tenk å si foran alle at han ville valgt Finn som førstekjempe fordi han ikke liker han! Fy faen så barnslig! Han oppfører seg som en drittunge. Og har neppe vondt i ryggen. Barna hans må være flaue over faren sin. Det hadde ihvertfall jeg vært. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #327 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fyfaen for en uoppdragen drittsekk Frank er! Syns det er på grensa til mobbing mot stakkars Finn nå, hvorfor griper ingen inn? Merkelig at de bare fniser og fnyser det vekk, jeg ser at Finn faktisk blir såret. Får lyst å gi han en god klem Anonymous poster hash: 056a5...617 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyfern Skrevet 22. oktober 2014 #328 Del Skrevet 22. oktober 2014 I skjønn ikkje koffor ikkje nokken av dem har valgt Frank som førstekjempe enda, dem går rundt og klage over Frank sin arbeidsmoral og oppførsel, men allikevel e det ingen som vil gjøre nokka med det. Synes også veldig synd på Finn som må sitte å høre på all drittslenginga til Frank, no så i til og med at han blei såra, merkelig at ingen sa nokka imot han når det blei regelrett mobbing? Veldig dumt Alina valgte damekamp, ho sa ho ikkje ville risikere søster si, men det e det ho gjør no. Magnhild(som Alina valgte til førstekjempe) sa at ho kjem til å velge ei som ho anser som en av dem svakeste i gruppa for at ho skal få en lett kamp og være sikra plass videre. Da kjem ho heilt sikkert til å velge Malin eller Charlotte og ikkje Stine som I tenkte ho kanskje kom til å velge! Uansett kor mykje i vil at Malin ska bli med videre, så tror i ikkje ho har en sjans mot Magnhild uansett grein ho kjem til å velge ... nei detta va en trist episode. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #329 Del Skrevet 22. oktober 2014 Å Gud, Frank irriterer meg grenseløst! Jævla dust! Greit han har en viss underholdningsverdi, men tenk å si foran alle at han ville valgt Finn som førstekjempe fordi han ikke liker han! Fy faen så barnslig! Han oppfører seg som en drittunge. Og har neppe vondt i ryggen. Barna hans må være flaue over faren sin. Det hadde ihvertfall jeg vært. Haha, det var jo dritmorsomt! Og Finn, da, som ble så såret, nesten like hårsår som Rhino i Farmen. Konge!Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #330 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fyfaen for en uoppdragen drittsekk Frank er! Syns det er på grensa til mobbing mot stakkars Finn nå, hvorfor griper ingen inn? Merkelig at de bare fniser og fnyser det vekk, jeg ser at Finn faktisk blir såret. Får lyst å gi han en god klem Anonymous poster hash: 056a5...617 Haha, Finn, en godt voksen mann, holder på å begynne å grine, dette var stor TV!Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #331 Del Skrevet 22. oktober 2014 'Keffør vallde du isje Finn? Eg lige isje Finn, eg vil ha han ud.' Fantastisk!Anonymous poster hash: fbe1e...900 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #332 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vi har fått et nytt ordtak her i familien, hvis vi ikke finner noe, telefon, nøkler etc, eller noe går i stykker... 'Det e Finns skyld!' 'Det e Finn som he tatt det!'Anonymous poster hash: fbe1e...900 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyfern Skrevet 22. oktober 2014 #333 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha, det var jo dritmorsomt! Og Finn, da, som ble så såret, nesten like hårsår som Rhino i Farmen. Konge!Anonymous poster hash: fbe1e...900 Hvis du synes det e morsomt å se på at folk blir såra ....ikkje bra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 22. oktober 2014 #334 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dere skal se at ingen velger Frank som førstekjempe fordi alle Storbøndene velger den de ser som den største konkurrenten. Dermed sklir Frank lett inn i finalen og vinner om så ... huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 22. oktober 2014 #335 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha, det var jo dritmorsomt! Og Finn, da, som ble så såret, nesten like hårsår som Rhino i Farmen. Konge!Anonymous poster hash: fbe1e...900 Seriøst? Selvfølgelig blir han såret. Finn har tydeligvis følelser, og han har ikke problemer med å vise det. Så jo bare hvor glad og tydelig rørt han ble over å bli valgt som hjelper. Frank angriper jo Finn ved hver eneste anledning, mens Finn er Franks rake motsetning; rolig, avbalansert og villig til å svelge noen kameler for "fredens skyld". Hadde det vært meg som ble behandlet sånn hadde han virkelig blitt fortalt hvor skapet skulle stå. Frank vil ha ut Finn fordi han er hans største konkurrent der inne. Som en lenger opp sa; jeg hadde virkelig skammet meg om det var min far som oppførte seg sånn på tv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 22. oktober 2014 #336 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dere skal se at ingen velger Frank som førstekjempe fordi alle Storbøndene velger den de ser som den største konkurrenten. Dermed sklir Frank lett inn i finalen og vinner om så ... huff! Det er jeg også redd.. Det skjedde vel i en av de første sesongene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 22. oktober 2014 #337 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dere skal se at ingen velger Frank som førstekjempe fordi alle Storbøndene velger den de ser som den største konkurrenten. Dermed sklir Frank lett inn i finalen og vinner om så ... huff! Det hadde vært moro! Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sinte på denne skuespilleren/klovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. oktober 2014 #338 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha, det var jo dritmorsomt! Og Finn, da, som ble så såret, nesten like hårsår som Rhino i Farmen. Konge!Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det er fullt mulig å bli såret selv om man er voksen. Frank er en dust og det er jævlig barnslig og stygt gjort å si det der foran alle. Hva slags forbilde er egentlig han der for barna sine? Hadde jeg vært Finn hadde jeg klappa til den jævla skjeggete hagegnomen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #339 Del Skrevet 23. oktober 2014 Synes synd på døtrene til Frank jeg. Ei som bare er 11 år, og hadde så lyst å skrive brev til pappan sin mens han var på Farmen. Da hadde han nektet henne å skrive brev og sagt han ikke ville åpne det (visstnok fordi han ikke ville grine på tv, men likevel... eller kanskje nettopp derfor, for det burde ikke være noe skam å vise følelser). Hadde min far oppført seg sånn på tv, hadde jeg skammet meg! Han er en liten drittunge rett og slett! Jeg tror Finn er en hjertens god mann rett og slett. Han føler ansvar for gården og folkene. Han har hele tiden prøvd å få med seg Frank og gi han arbeidsglede og muntre han opp. Det er virkelig ikke rart om han føler seg såret når Frank sitter i plenum og sier rett ut at han ikke liker han! Hva har egentlig Finn gjort han!? Det første Finn gjorde da de kom til gården var å vise han tillit og velge han som hjelper. Det er søren meg ikke rart om han har fått nok av Frank. Virker som den eneste grunnen til at Frank hater Finn er at han faktisk liker å jobbe og være positiv. Kanskje sant at for Frank skaper "god tv" og litt spenning der inne, men jeg forstår godt deltagerne som vil han han ut! De har tross alt en gård å drive, og jobber fra morgen til kveld. Han gidder ikke bidra med noe som helst annet enn å skape negativ stemning. Det blir ikke godt å være et sted for noen med slike mennesker rundt seg. Han skulle søren meg vært nektet mat, så lenge han ikke løfter en finger selv for å faktisk få mat på bordet. Jeg tror at grunnen til at de andre ikke har tatt han skikkelig fatt enda, er at de bor så tett på hverandre og ikke gidder å lage enda dårligere stemning. De prøver å le av han og ta han med ei klype salt (en slags overlevelsesstrategi) - enn så lenge. Men det sprekker nok snart for noen tenker jeg. Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #340 Del Skrevet 23. oktober 2014 Så jo bare hvor glad og tydelig rørt han ble over å bli valgt som hjelper. Glad for å bli utnyttet, ja. Naiv type. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå