Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aksel/Axel er fint syns jeg 😊 samt Tommy, Andre og Adrian. Liker visst navn på A:fnise:

 

Anonymkode: 628d2...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At venner har barn med navnet du ønsker ville jeg ikke sett på som at navnet var opptatt. Kun nær familie som barnas søskenbarn. Har man veldig mange venner vil man jo da risikere å måtte ta navn man ikke liker fordi alle er «opptatt»

Anonymkode: 5b08b...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert inn. Du kan heller benytte deg av den store navnetråden for å finne navn.

Anonymkode: 19403...a2e

Skjønner ikke hva som er problemet med å lage navnetråder. Det er nesten ingen som svarer i den store navnetråden bortsett fra noen faste.

Anonymkode: 61acd...031

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å unngå å foreslå navn som allerede er nevnt, men hva med 

Gaute
Elias
Oliver
Even
Tord
Endre
Walther
Anton
Johan
Ørjan

Disse er vanlige, eller i alle fall ikke veldig nye, men likevel ikke så mye brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er problemet med å lage navnetråder. Det er nesten ingen som svarer i den store navnetråden bortsett fra noen faste.

Anonymkode: 61acd...031

Enig! Den store navnetråden fungerer ikke! Ingen svarer og alt for mange spør forskjellige spørsmål. Håpløst å få noe ut av den.

Det blir ikke bedre av at andre tråder blir flyttet inn dit hele tiden (som denne sikkert også vil bli..🙄), slik at det bare blir kaos!

Meningsløs praksis av moderatorene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik, Jonas, Markus, Tobias, Kasper, Felix, Karsten, Magnus, Benjamin, Theo 

Anonymkode: d4e78...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er problemet med å lage navnetråder. Det er nesten ingen som svarer i den store navnetråden bortsett fra noen faste.

Anonymkode: 61acd...031

Fordi folk spammer ned forumet med navnetråder. Derfor.

Anonymkode: 19403...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille som ventes når som helst skal hete Oskar. Vi stod til slutt mellom det og Albert. 

Anonymkode: c773a...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk spammer ned forumet med navnetråder. Derfor.

Anonymkode: 19403...a2e

I motsetning til evig unike utroskapstråder, menn som hater kvinner-tråder, muslimhat-, stemorhat- og stebarnhat-tråder mener du..?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes dere om navnet Ami (uttales rett ut), til gutt?😊 Det er et unisex navn i store deler av verden, men jeg vet ikke om det er for «uvanlig» når vi bor i Norge? 

Anonymkode: bc796...380

Jeg ville trodd det var en jente. 

Anonymkode: d4443...258

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er problemet med å lage navnetråder. Det er nesten ingen som svarer i den store navnetråden bortsett fra noen faste.

Anonymkode: 61acd...031

Enig!!

 

TS

Anonymkode: 2ee90...f1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes dere om navnet Ami (uttales rett ut), til gutt?😊 Det er et unisex navn i store deler av verden, men jeg vet ikke om det er for «uvanlig» når vi bor i Norge? 

Anonymkode: bc796...380

Minner meg om jentenavnet Amy. Jeg syns det blir i uvanligste laget for Norge, men om det er vanlig der dere eventuelt har røtter, og dere liker det, så venner en seg til alt. 

Anonymkode: 04f72...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk spammer ned forumet med navnetråder. Derfor.

Anonymkode: 19403...a2e

Da synes jeg vi skulle fått en «lurer på om mannen er utro» tråd, alle som lurer på dette presenterer sitt case der. Og en telletråd, enten de teller til milllion, milliard, primtall eller what ever. Alt i ett. Altså skal man holde på sånn blir det jo bare tull. Man trenger jo ikke klikke inn på noe man ikke vil ?! Om det er mange aktive navnetråder er det jo fordi dette er populært, noe som forumbrukerne engasjerer seg i. Tilbud/etterspørsel burde råde. Er det dette folk ønsker å diskutere så må det være lov. Du trenger ikke gå innpå. I alle fall ikke for å skrive «rapportert!!! blablabal».

Anonymkode: d4e78...801

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Filip, Oscar, Kasper, Isak, Jacob, Dennis, Jesper, Gaute, William.

Anonymkode: c6269...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...