Denobulan Skrevet 6. mai 2019 #7701 Skrevet 6. mai 2019 Jeg trenger litt råd! Siden jeg personlig synes Elsa er litt oppbrukt, så lurer jeg på navn som kan ligne? Så jeg har fundert på følgende navn Elli/ Ellie Ilse Elea også noe heeeelt annet nemlig Rei Noen som har noen formeninger om disse navnene? Evt forslag til ytterligere navn som er Elsa- inspirert?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7702 Skrevet 6. mai 2019 17 minutter siden, Denobulan skrev: Jeg trenger litt råd! Siden jeg personlig synes Elsa er litt oppbrukt, så lurer jeg på navn som kan ligne? Så jeg har fundert på følgende navn Elli/ Ellie Ilse Elea også noe heeeelt annet nemlig Rei Noen som har noen formeninger om disse navnene? Evt forslag til ytterligere navn som er Elsa- inspirert? Det er mye bedre å bruke ett oppbrukt navn enn å finne opp egne navn. Det er bare teit. Anonymkode: 01713...2e7 1
Denobulan Skrevet 6. mai 2019 #7703 Skrevet 6. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye bedre å bruke ett oppbrukt navn enn å finne opp egne navn. Det er bare teit. Anonymkode: 01713...2e7 Da tror jeg du misforstår meg litt, da jeg ikke har funnet opp noen av disse navnene. Eller hva mener du? Jeg ber om navn som er inspirert av Elsa. Er ikke det vanlig da? Og ha et utgangspunkt i f.eks slekt også komme på noe som ligner/ imiterer eller er en annen versjon av det opprinnelige navnet? 2
Millimani Skrevet 6. mai 2019 #7704 Skrevet 6. mai 2019 6 hours ago, hotfudge said: Det var ikke det jeg spurte etter 😊 Da kan du heller overse og la vær å kommentere. Du velger selv å trykke deg inn på tråden. 6 hours ago, hotfudge said: Jeg spammer ned forumet på grunn av en tråd som jeg laget selv? Hvorfor irriterer du deg så lett over små ting? Dette er et forum, må da være lov å lage sin egen tråd om ting man lurer på. Kom deg inn i "Den store navnetråden" på egen hånd!!!!!!!! SLUTT Å SPAM med å lage den ene nye tråden etter den andre. Hvis du vil bli rapportert gang på gang på gang så javel... Finner moderatorene grunn god nok til utestengelse så blir du utestengt. Folk klarer fint å lete fram og tilbake i den store navnetråden, det er en grunn til at den er der og at den er klistret. Uansett kan du ikke forvente å få svar, og hvis du i det hele tatt får svar så kan du ikke forvente å få det i løpet av en dag eller to. 6 hours ago, hotfudge said: Ja vel. Jeg laget fremdeles denne tråden og hvis du vil bruke tid og energi på å irritere deg over det får du heller logge ut av kvinneguiden 😊 Ha en fin dag videre! Jeg har lyst til å gå til personangrep på deg. Det er ikke meg du har kranglet med her tidligere. Men som du ser så har du klart å få tråden du opprettet flettet inn i denne navnetråden, og valgt å spamme den ned. Det var vel du som spurte om Sally x antall ganger? Det er du som burde logge deg ut, og mer enn det. Det er ikke bare to som blir irriterte her
Muskath Skrevet 6. mai 2019 #7705 Skrevet 6. mai 2019 59 minutter siden, Denobulan said: Jeg trenger litt råd! Siden jeg personlig synes Elsa er litt oppbrukt, så lurer jeg på navn som kan ligne? Så jeg har fundert på følgende navn Elli/ Ellie Ilse Elea også noe heeeelt annet nemlig Rei Noen som har noen formeninger om disse navnene? Evt forslag til ytterligere navn som er Elsa- inspirert? Da ville jeg heller brukt Elsie. 2
Denobulan Skrevet 6. mai 2019 #7706 Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, Muskath skrev: Da ville jeg heller brukt Elsie. Å! Det var jo faktisk helt nydelig! 1
Muskath Skrevet 6. mai 2019 #7707 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, Denobulan said: Å! Det var jo faktisk helt nydelig! Det synes jeg også! 🙂 1
Denobulan Skrevet 6. mai 2019 #7708 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, Muskath skrev: Det synes jeg også! 🙂 Visste at det skulle lønne seg å skrive på KG for å få fine svar (etterhvert ) 1
Muskath Skrevet 6. mai 2019 #7709 Skrevet 6. mai 2019 11 minutter siden, Denobulan said: Visste at det skulle lønne seg å skrive på KG for å få fine svar (etterhvert ) 😀
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7710 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, Denobulan skrev: Jeg trenger litt råd! Siden jeg personlig synes Elsa er litt oppbrukt, så lurer jeg på navn som kan ligne? Så jeg har fundert på følgende navn Elli/ Ellie Ilse Elea også noe heeeelt annet nemlig Rei Noen som har noen formeninger om disse navnene? Evt forslag til ytterligere navn som er Elsa- inspirert? Synes Ilse funker. Synes det høres tysk ut (ikke at det er noe galt med det). Evt. Else, eller Elsie, som noen foreslo. Elisabeth eller Elsebeth er jo også alternativer dersom du vil ha et lengre navn. Elli/Ellie synes jeg blir for barnslig og sukkersøtt. Elea synes jeg går inn i sjangeren "ea(h)-navn", og de er jeg utrolig lei av Rei har jeg aldri hørt – hvordan uttales det? Re-i, Rej, Ræi? Tror det kan bli potensielt mye krøll i sammenhenger der folk bare har lest navnet og ikke hørt det (f.eks opprop o.l). Anonymkode: 89e96...2dc
Denobulan Skrevet 6. mai 2019 #7711 Skrevet 6. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Ilse funker. Synes det høres tysk ut (ikke at det er noe galt med det). Evt. Else, eller Elsie, som noen foreslo. Elisabeth eller Elsebeth er jo også alternativer dersom du vil ha et lengre navn. Elli/Ellie synes jeg blir for barnslig og sukkersøtt. Elea synes jeg går inn i sjangeren "ea(h)-navn", og de er jeg utrolig lei av Rei har jeg aldri hørt – hvordan uttales det? Re-i, Rej, Ræi? Tror det kan bli potensielt mye krøll i sammenhenger der folk bare har lest navnet og ikke hørt det (f.eks opprop o.l). Anonymkode: 89e96...2dc Tusen takk for fint svar! Om ikke min beste venninne het Elisabeth, så hadde det kanskje blitt det Rei uttales Re-i og fungerer også på engelsk (noe jeg tenker er litt viktig, men ikke alfa omega) Har selv et "opproptrøblete" navn, og har egentlig aldri sett på det som et problem..meeeen så er jeg utadvendt og synes det er bare gøy. Kanskje verre for en sjenert person. Aner jo ikke hvordan personligheten til barnet blir Egentlig meget enig ang Elea og Ea opplegget, men det var mer for å gi en pekepinn på hva jeg var ute etter.
hotfudge Skrevet 6. mai 2019 #7712 Skrevet 6. mai 2019 (endret) 1 time siden, Millimani skrev: Kom deg inn i "Den store navnetråden" på egen hånd!!!!!!!! SLUTT Å SPAM med å lage den ene nye tråden etter den andre. Hvis du vil bli rapportert gang på gang på gang så javel... Finner moderatorene grunn god nok til utestengelse så blir du utestengt. Folk klarer fint å lete fram og tilbake i den store navnetråden, det er en grunn til at den er der og at den er klistret. Uansett kan du ikke forvente å få svar, og hvis du i det hele tatt får svar så kan du ikke forvente å få det i løpet av en dag eller to. Jeg har lyst til å gå til personangrep på deg. Det er ikke meg du har kranglet med her tidligere. Men som du ser så har du klart å få tråden du opprettet flettet inn i denne navnetråden, og valgt å spamme den ned. Det var vel du som spurte om Sally x antall ganger? Det er du som burde logge deg ut, og mer enn det. Det er ikke bare to som blir irriterte her Oi Endret 6. mai 2019 av hotfudge
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7715 Skrevet 7. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller Inga? Anonymkode: 7a05f...fd7 Ja! Kjempefint Anonymkode: e0aff...91e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7716 Skrevet 7. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Siri eller Vera? Anonymkode: 7a05f...fd7 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller Inga? Anonymkode: 7a05f...fd7 Nei, nei, nei. Anonymkode: 5f1ea...beb 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7717 Skrevet 7. mai 2019 23 timer siden, Denobulan skrev: Jeg trenger litt råd! Siden jeg personlig synes Elsa er litt oppbrukt, så lurer jeg på navn som kan ligne? Så jeg har fundert på følgende navn Elli/ Ellie Ilse Elea også noe heeeelt annet nemlig Rei Noen som har noen formeninger om disse navnene? Evt forslag til ytterligere navn som er Elsa- inspirert? Hva med Elisa? Anonymkode: 62ad3...b8c 3
Muskath Skrevet 7. mai 2019 #7718 Skrevet 7. mai 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Siri eller Vera? Anonymkode: 7a05f...fd7 19 hours ago, AnonymBruker said: Eller Inga? Anonymkode: 7a05f...fd7 Liker ikke Vera så godt. Siri er koselig! Inga er veldig fint!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7719 Skrevet 7. mai 2019 23 timer siden, Denobulan skrev: Jeg trenger litt råd! Siden jeg personlig synes Elsa er litt oppbrukt, så lurer jeg på navn som kan ligne? Så jeg har fundert på følgende navn Elli/ Ellie Ilse Elea også noe heeeelt annet nemlig Rei Noen som har noen formeninger om disse navnene? Evt forslag til ytterligere navn som er Elsa- inspirert? Ellisiv Kan kalles Ellie på engelsk om dere er på ferie der eller hun vil studere i utlandet osv. om det blir vanskelig. Anonymkode: 62ad3...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #7720 Skrevet 8. mai 2019 Jeg prøver heller her. Falt pladask for navnet Årolilja fra folkevisen "Bendik og Årolilja". Men det er jo et såpass spesielt navn, hva tenker dere? Hun kunne gått for Lilja i dagligtale Anonymkode: fa505...c9b
Fremhevede innlegg