Gå til innhold

Den store penis-bilde tråden, for de som liker sånt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, da er jeg klar. Hvordan hiver mann et opplastet bilde inn i en sånn "spoiler" som man må trykke på?

[spoiler ] link til bildet her [/ spoiler ] uten mellomrom

Anonymous poster hash: d2e07...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallooo menn, er det ikke pinlig at det er så mange som viser puppene sine i puppetråden, også er det bare godeste HarryDotter som har vist sin penis her?!! Koman dere, kan ikke være dårligere en kvinnene nå.

Og HarryDotter: Meget pent. Akkurat nå er du den tøffeste mannen på KG!

Endret av lillsunshine
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[spoiler ] link til bildet her [/ spoiler ] uten mellomrom

Anonymous poster hash: d2e07...226

Men jeg har ikke noen link til bildet. Har det på dataen. Å laste det opp til en annen nettside - hvor jeg først må gå igjennom masse styr for å lage en konto - for så å laste det opp her. er ikke særlig aktuelt. Så hvis dere vil ha penis, må dere finne en løsning på det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke noen link til bildet. Har det på dataen. Å laste det opp til en annen nettside - hvor jeg først må gå igjennom masse styr for å lage en konto - for så å laste det opp her. er ikke særlig aktuelt. Så hvis dere vil ha penis, må dere finne en løsning på det her.

Bildr.no krever ingen konto. Heller ikke linken som er på side 2 eller 3..

Anonymous poster hash: d2e07...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildr.no krever ingen konto. Heller ikke linken som er på side 2 eller 3..

Anonymous poster hash: d2e07...226

Postimage.org tror jeg det var.

Anonymous poster hash: d2e07...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hallooo menn, er det ikke pinlig at det er så mange som viser puppene sine i puppetråden, også er det bare godeste HarryDotter som har vist sin penis her?!! Koman dere, kan ikke være dårligere en kvinnene nå.

Og HarryDotter: Meget pent. Akkurat nå er du den tøffeste mannen på KG!

Tusen takk sunshine :) vi menn bør jo være litt tøffe vi også akkurat som damene er.

Håper folk følger på her og tør poste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har ikke noen link til bildet. Har det på dataen. Å laste det opp til en annen nettside - hvor jeg først må gå igjennom masse styr for å lage en konto - for så å laste det opp her. er ikke særlig aktuelt. Så hvis dere vil ha penis, må dere finne en løsning på det her.

Anonymous poster hash: 7b12a...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Bildr.no krever ingen konto. Heller ikke linken som er på side 2 eller 3..

Anonymous poster hash: d2e07...226

Bruk postimage.org eller no slikt som jeg gjorde...søk siden på google. Du kan velge om bildet skal klippes og om det skal være "adult" eller familievennlig. Klipp ut linken du får fra siden og fjern http:www fra linken så den ikke blir klikkbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt vil jeg bare få advare om at penisen er i erigert tilstand, ettersom den er veldig liten i slapp tilstand, noe som ville vært for flaut å poste. Så dette er ikke en ereksjon av "seksuell" natur, bare så det er sagt. Det er en reint "praktisk" ereksjon.

Ok, hold dere fast:

[url=

http://bildr.no/view/OGJpZHdS]

Endret av Stjernesol
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke noen link til bildet. Har det på dataen. Å laste det opp til en annen nettside - hvor jeg først må gå igjennom masse styr for å lage en konto - for så å laste det opp her. er ikke særlig aktuelt. Så hvis dere vil ha penis, må dere finne en løsning på det .

Trykk full editor knappen, og legg ved fil knappen.

Anonymous poster hash: 7b12a...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt vil jeg bare få advare om at penisen er i erigert tilstand, ettersom den er veldig liten i slapp tilstand, noe som ville vært for flaut å poste. Så dette er ikke en ereksjon av "seksuell" natur, bare så det er sagt. Det er en reint "praktisk" ereksjon.

Ok, hold dere fast:

Ser ut som en fin penis det ;)

Anonymous poster hash: d2e07...226

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....Damene har turt å poste i den andre tråden så da får jeg som mann faenmeg vise guts jeg og!!!

(OBS! ADVARSEL! Bilde er av en liten erigert penis! Syntes du dette er makabert og ekkelt er det sterkt frarådet å klikke på linken! PÅ EGET ANSVAR!!!)

La hetsen begynne! Jeg bryr meg ikke lenger

postimg.org/image/v9mkrwyh9/

De bare virker liten fordi magen er så stor Harry... :fnise::troest:

:ironi:

Forøvrig: RESPEKT :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo menn, er det ikke pinlig at det er så mange som viser puppene sine i puppetråden, også er det bare godeste HarryDotter som har vist sin penis her?!! Koman dere, kan ikke være dårligere en kvinnene nå.

Og HarryDotter: Meget pent. Akkurat nå er du den tøffeste mannen på KG!

Det er bare å oppfordre folk til å like innlegget mitt, så blir jeg nummer 2.

Forøvrig kan du ikke sammenligne damers pupper med menns penis. Kjønnsorgan er noe helt annet. Tviler på dere vil vise deres på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor er det bare iben som har lagt ut bilde av penisen sin..? er det ingen andre mannfolk her? finner ingen andre bilder.



Anonymous poster hash: e4103...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å oppfordre folk til å like innlegget mitt, så blir jeg nummer 2.

Forøvrig kan du ikke sammenligne damers pupper med menns penis. Kjønnsorgan er noe helt annet. Tviler på dere vil vise deres på KG.

Dette er et paradoks jeg også har merket meg. Denne tråden lever jo fullstendig i stillhet i forhold til puppetråden. Når jeg ser alt det spetakkelet den tråden skaper lurer jeg på hvordan det hadde blitt hvis noen hadde dristet seg til å poste et bilde av musa si... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det bare iben som har lagt ut bilde av penisen sin..? er det ingen andre mannfolk her? finner ingen andre bilder.

Anonymous poster hash: e4103...417

Da er du blind. HarryDotter hat også postet.

Anonymous poster hash: d2e07...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvorfor er det bare iben som har lagt ut bilde av penisen sin..? er det ingen andre mannfolk her? finner ingen andre bilder.

Anonymous poster hash: e4103...417

Patience my friend, Patience.

De kommer etterhvert som "mannfolka" får mannet seg opp. Det kreves muligens litt mot etter den hetsen de stakkars puppebildene avstedkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patience my friend, Patience.

De kommer etterhvert som "mannfolka" får mannet seg opp. Det kreves muligens litt mot etter den hetsen de stakkars puppebildene avstedkom.

Som det ofte har blitt påpekt her inne, kvinner er kvinner verst. Jeg har dermed vanskelig for å tro at mannfolka vil bli hetset på samme måte som de som la ut puppebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Patience my friend, Patience.

De kommer etterhvert som "mannfolka" får mannet seg opp. Det kreves muligens litt mot etter den hetsen de stakkars puppebildene avstedkom.

Ja det kostet faktisk ganske mye å legge ut det bilde...men det hjalp faktisk å lese i puppetråden :fnise:

Når damene stod fast i all driten der inne, bør jo vi menn kunne gi litt faen vi også? det er jo bare en liten kroppsdel vi snakker om! :laugh: .....Ikke verdens undergang. Og desutten er linkene frivillige å klikke på så ingen blir skadet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Som det ofte har blitt påpekt her inne, kvinner er kvinner verst. Jeg har dermed vanskelig for å tro at mannfolka vil bli hetset på samme måte som de som la ut puppebilder.

:Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...