Gå til innhold

Den store penis-bilde tråden, for de som liker sånt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er 26cm målt på oversiden,min lille stolthet.PS.Glem hu som ikke ville dele,jeg kommer til deg siden du ikke er anonym,hahahahahaha

Anonymkode: ffe17...520

Heeey! Skriv med nick, så sender jeg deg en melding ;) 

Anonymkode: f2dc9...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig :) Liker størrelsen :fnise: Du er jo anonym selv ;) 

Ja med  DET bildet tør jeg ikke anna,hahahahaha. snap meg : danijww

Anonymkode: ffe17...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 26cm målt på oversiden,min lille stolthet.PS.Glem hu som ikke ville dele,jeg kommer til deg siden du ikke er anonym,hahahahahaha

Anonymkode: ffe17...520

Det er ikke noe problem å manipulere bilder for den som vet hvordan det gjøres. Hvis din penis er 26 cm lang, er dybden på min vagina 50 cm. Hånden din på penisen røper deg. Ellers var den riktig fin, da :fnise:.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men begge bildene har samme sånn anonymkode,er det da samme personen? Noen som vet?

 

Jepp, samme person. Og bildene er hentet fra det vidunderlig store internettet  :tongue: 

Anonymkode: b167a...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men begge bildene har samme sånn anonymkode,er det da samme personen? Noen som vet?

Jepp, samme person. Og bildene er hentet fra det vidunderlige store internettet :tongue:

Anonymkode: b167a...e64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:P

s

Skal, skal ikke? Har aldri tatt bildet av penisen og vist den til andre... Hvis mer enn 30 likes på dette innlegget, så skal jeg gjøre deg.

 

Ps, fortell hvordan dere vil at bildet skal taes.

 

Anonymkode: d7678...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send heller bilde privat til utvalgte personer. På forumet blir slike bilder fjernet ganske raskt av en eller annen grunn, til tross for trådtittelen.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

s

Skal, skal ikke? Har aldri tatt bildet av penisen og vist den til andre... Hvis mer enn 30 likes på dette innlegget, så skal jeg gjøre deg.

 

Ps, fortell hvordan dere vil at bildet skal taes.

Joda, kunne gjort det. Men sender det jo ikke bare til noen uten videre? Skal jeg tolke ditt svar som et hint og sende? Hvis noen vil ha, så skal jeg prøve å levere ;) hi hi

Anonymkode: d7678...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vel bjuda på...

Du er kongen over alle mannfolkene her, C. :digge:

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Er det noen andre enn meg som ser det store paradokset i at her i denne tråden finnes det flere kvinner som liker, kommenterer, stønner, og mmm'er over bilder i tråden, mens i 2 andre tråder, puppetråden og mustråden, så finnes det stort sett veeldig få kvinner som tør legge ut noe, og til og med anklager menn for å være griser?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bare_meg skrev:

Er det noen andre enn meg som ser det store paradokset i at her i denne tråden finnes det flere kvinner som liker, kommenterer, stønner, og mmm'er over bilder i tråden, mens i 2 andre tråder, puppetråden og mustråden, så finnes det stort sett veeldig få kvinner som tør legge ut noe, og til og med anklager menn for å være griser?

 :idesmil: Det er ikke de samme kvinnene? 

Anonymkode: 63392...720

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...