Gå til innhold

Den store penis-bilde tråden, for de som liker sånt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsom fakta, når en puppetråd ble startet på diskusjon.no så ble den værendes og er fortsatt aktiv tror jeg men når en penis tråd ble laga så ble den stengt med en gang fordi dem ikke ville ha så grafiske bilder :P



Anonymous poster hash: 08583...31c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom fakta, når en puppetråd ble startet på diskusjon.no så ble den værendes og er fortsatt aktiv tror jeg men når en penis tråd ble laga så ble den stengt med en gang fordi dem ikke ville ha så grafiske bilder :P

Anonymous poster hash: 08583...31c

Det har vel å gjøre med at pupper ikke er kjønnsorganer. En penis tråd ville nok også ha blitt stengt der.

Anonymous poster hash: 381df...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel å gjøre med at pupper ikke er kjønnsorganer. En penis tråd ville nok også ha blitt stengt der.

Anonymous poster hash: 381df...c52

Vagina tråd mener jeg

Anonymous poster hash: 381df...c52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel å gjøre med at pupper ikke er kjønnsorganer. En penis tråd ville nok også ha blitt stengt der.

Anonymous poster hash: 381df...c52

Men pupper er jo det menn blir mest tiltrukket av kropps deler, pupper kommer i alle former og du vet aldri hvordan dem ser ut mens vaginaer ser alle like ut. Lurer på om man kan starte en rumpe tråd her? så kan vi menn sette oss bak og nyte bildene :)

Anonymous poster hash: 08583...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pupper er jo det menn blir mest tiltrukket av kropps deler, pupper kommer i alle former og du vet aldri hvordan dem ser ut mens vaginaer ser alle like ut. Lurer på om man kan starte en rumpe tråd her? så kan vi menn sette oss bak og nyte bildene :)

Anonymous poster hash: 08583...31c

du har ikke sett så veldig mange kvinnelige kjønnsorgan, skjønner jeg? :ler:

Anonymous poster hash: c97f5...70f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har ikke sett så veldig mange kvinnelige kjønnsorgan, skjønner jeg? :ler:

Anonymous poster hash: c97f5...70f

Jeg tulla da...

Anonymous poster hash: 08583...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd om peniser uten noen bilder :fnise:



Anonymous poster hash: 08583...31c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ryddet for bilde med kopirett & avsporing, samt svar-

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Sa noen penisbilder?

NB! nakenbilder

nastypeep.com/profile/notsobig

Endret av notsobig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, det var en vakker, liten tisselur <3

Ja, den er ganske søt. Lurer på hvorfor jeg og samboeren min har 4 dildoer. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er ganske søt. Lurer på hvorfor jeg og samboeren min har 4 dildoer. Hmm.

Fordi den er så vakker at den ikke kan besudles av en slimete vagina, selvfølgelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg å gjøre linken "Ikke klikkbar"? Fant ikke noe måte å gjøre det på, og vil nødig bryte reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den er så vakker at den ikke kan besudles av en slimete vagina, selvfølgelig!

Hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Godjente

Sa noen penisbilder?

NB! nakenbilder

Link

Synes den så deilig ut, skikkelig plugg å sette seg ned på ;) Ingenting galt med den der størrelsen iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plugg ja, der fikk du sagt det Godjente ;) For en totalt ubrukelig tråd ellers. Ikke en eneste dirrende hard pikk her jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Plugg ja, der fikk du sagt det Godjente ;) For en totalt ubrukelig tråd ellers. Ikke en eneste dirrende hard pikk her jo!

Du får poste du da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...