Gå til innhold

Den store penis-bilde tråden, for de som liker sånt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

I like your attitude! :biggrin:

Synes de så normalt tynne ut, jeg. Og Herr Penis så fin ut, han.

Anonymous poster hash: f256c...371

Takk så mye :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.

Ser at jeg slår mange her, men han med kølle på over 20 i slapp tilstand, den var litt drøy å svelge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Ser at jeg slår mange her, men han med kølle på over 20 i slapp tilstand, den var litt drøy å svelge...

Pics or it didn't happend... :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha...bedre enn ingenting kanskje :)

:fnise: .. Siden hun sa det så kan jeg og si at da jeg var helt ny her syns jeg du virket så sjarmerende så var ekstra gøy å se bilde fra deg da :)

Anonymous poster hash: 1a689...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

:fnise: .. Siden hun sa det så kan jeg og si at da jeg var helt ny her syns jeg du virket så sjarmerende så var ekstra gøy å se bilde fra deg da :)

Anonymous poster hash: 1a689...bf5

:roser: ....Veeeeldig hyggelig melding å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeee

:roser: ....Veeeeldig hyggelig melding å få!

:fnise: .. Siden hun sa det så kan jeg og si at da jeg var helt ny her syns jeg du virket så sjarmerende så var ekstra gøy å se bilde fra deg da :)

Anonymous poster hash: 1a689...bf5

Hva skjer da! Brått ble du KGs supersjarmør her jo! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hva skjer da! Brått ble du KGs supersjarmør her jo! :biggrin:

hahaha sorry! :) plutselig ble det noen koselige meldinger. Og jeg syntes jo det er hyggelig å takke for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har rett :fnise:

Ja alle mennene her inne har jo småe, siden på kvinneguiden må mam ha 25 cm for å kvalifisere til stor pikk.:P

Anonymous poster hash: 2087b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeee

hahaha sorry! :) plutselig ble det noen koselige meldinger. Og jeg syntes jo det er hyggelig å takke for det ;)

Nei, for guds skyld! Jeg synes bare det er koselig jeg :fnise:

Likte spesielt den andre, siden noen andre først hadde sagt det, så kunne en til like så greit også si det :fnise:

Men hei, skal ikke spore av denne tråden helt, så; HarryDotter, kuken din så bra ut den! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, for guds skyld! Jeg synes bare det er koselig jeg :fnise:

Likte spesielt den andre, siden noen andre først hadde sagt det, så kunne en til like så greit også si det :fnise:

Men hei, skal ikke spore av denne tråden helt, så; HarryDotter, kuken din så bra ut den! :danse:

Hahahahaha! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja....Damene har turt å poste i den andre tråden så da får jeg som mann faenmeg vise guts jeg og!!!

(OBS! ADVARSEL! Bilde er av en liten erigert penis! Syntes du dette er makabert og ekkelt er det sterkt frarådet å klikke på linken! PÅ EGET ANSVAR!!!)

La hetsen begynne! Jeg bryr meg ikke lenger

s17.postimg.org/qvyhx2qgf/Harry_D.jpg

(link fixet)

Denne var ikke noe særlig, men tøff er du.

Anonymous poster hash: 885ce...011

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....Damene har turt å poste i den andre tråden så da får jeg som mann faenmeg vise guts jeg og!!!

(OBS! ADVARSEL! Bilde er av en liten erigert penis! Syntes du dette er makabert og ekkelt er det sterkt frarådet å klikke på linken! PÅ EGET ANSVAR!!!)

La hetsen begynne! Jeg bryr meg ikke lenger

s17.postimg.org/qvyhx2qgf/Harry_D.jpg

(link fixet)

hvor stor er den?

Anonymous poster hash: cc88a...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Hvorfor ler du? :omg:

Jeg lo av det du sa om at hun andre turte å si den var fin siden hun første sa det :laugh: ...Jeg lo ikke av deg altså :)...var bare hele settingen som jeg måtte le litt av ;)

Denne var ikke noe særlig, men tøff er du.

Anonymous poster hash: 885ce...011

Derfor jeg la ved en advarsel vetu ;) (Men takker for ærlig svar...hver sin smak antar jeg? :)

hvor stor er den?

Anonymous poster hash: cc88a...4a6

16cm lengde og 15cm i omkrets.....

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer da! Brått ble du KGs supersjarmør her jo! :biggrin:

Og bare så det er sagt så likte jeg han FØR penis bildet altså!! :sol: Men det plusser jo bare på fordi han var den første som la ut, kjempe tøft :D (skulle sikkert ha quota han og ikke deg her men hehe og jaja)

Anonymous poster hash: 1a689...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagsettermiddagsgjøremål hos Petra - ramle inn i den store penisbildetråden.

Snasen, forresten, HarryDotter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeee

Jeg lo av det du sa om at hun andre turte å si den var fin siden hun første sa det :laugh: ...Jeg lo ikke av deg altså :)...var bare hele settingen som jeg måtte le litt av ;)

Det bør du så absolutt ikke gjøre nei! Altså le av meg! Jeg slang med jo trossalt på og sa den var/ser bra ut! (Kan tross alt ikke uttale meg om den er bra 👍)

Haha, se nå er det flere som også sier seg enig! You're a superstar HarryDotter!!

Endret av Lykkeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...