AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #81 Del Skrevet 22. september 2014 Kan sikkert poste bilde av kuken min, men da er noen nødt til å ville ligge med meg etterpå! Anonymous poster hash: 8d824...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adam- Skrevet 22. september 2014 #82 Del Skrevet 22. september 2014 Som trådstarter for puppetråden føler jeg meg mer eller mindre forpliktet til å bidra i denne Skal se hva jeg rekker i løpet av kvelden/morgendagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. september 2014 #83 Del Skrevet 22. september 2014 *Sukk* Skulle ønske jeg hadde en å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 22. september 2014 #84 Del Skrevet 22. september 2014 *Sukk* Skulle ønske jeg hadde en å vise frem Er du ikke mann da? Eller bare later du som? Bare å poste det, så har damene noe å gni seg til ikveld de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. september 2014 #85 Del Skrevet 22. september 2014 Er du ikke mann da? Eller bare later du som? Bare å poste det, så har damene noe å gni seg til ikveld de også Den er så liten at Linsa vil ikke finne den..... Og latter har de jo nok av ellers her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #86 Del Skrevet 22. september 2014 Sier jo litt om at slike bilder ikke akkurat er så populære blant kvinnene. Så langt er det ørten menn som har svart, kun en eller to som har lagt ut bilde og nesten ingen kvinner i tråden. Og folk lurer på hvorfor det ikke finnes flere slike tråder...Interessen er ikke til stede da kvinner i mindre grad enn menn er visuelle når det gjelder intimbilder. Anonymous poster hash: 2ef46...4bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #87 Del Skrevet 22. september 2014 Er du ikke mann da? Eller bare later du som? Bare å poste det, så har damene noe å gni seg til ikveld de også Der kom det, ja. Poenget med puppebildetråden. Ikke at noen egentlig har vært i tvil. Anonymous poster hash: 43d4b...96a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. september 2014 #88 Del Skrevet 22. september 2014 Der kom det, ja. Poenget med puppebildetråden. Ikke at noen egentlig har vært i tvil. Anonymous poster hash: 43d4b...96a Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!! Fy f**n Jeg skal slette det bildet av meg på puppesiden. Hvis det sitter ei dame og gnir seg til kvelds av å se det hårete brøstet mitt.... SJOKKERT!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 22. september 2014 #89 Del Skrevet 22. september 2014 Der kom det, ja. Poenget med puppebildetråden. Ikke at noen egentlig har vært i tvil. Anonymous poster hash: 43d4b...96a Det var ment som et spark til alle de som påstår at puppebilde tråden handlet nettopp om det! Men ikke engang det poenget tok du.....Og kan ikke du være snill da å vise oss intetkjønnet ditt AB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 22. september 2014 #90 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg får ikke lov av mamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #91 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg får ikke lov av mamma Godt du hadde vett nok til å spørre mamma først da. Anonymous poster hash: 7b12a...829 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 22. september 2014 #92 Del Skrevet 22. september 2014 Godt du hadde vett nok til å spørre mamma først da. Anonymous poster hash: 7b12a...829 Ja spør alltid henne om lov først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #93 Del Skrevet 22. september 2014 Sier jo litt om at slike bilder ikke akkurat er så populære blant kvinnene. Så langt er det ørten menn som har svart, kun en eller to som har lagt ut bilde og nesten ingen kvinner i tråden. Og folk lurer på hvorfor det ikke finnes flere slike tråder...Interessen er ikke til stede da kvinner i mindre grad enn menn er visuelle når det gjelder intimbilder. Anonymous poster hash: 2ef46...4bf Mange kvinner her, vi er bare AB eller ikke kommenterer, er ikke så mye å kommentere enda Jeg er kvinne, som igjen laget denne tråden. Anonymous poster hash: d2e07...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. september 2014 #94 Del Skrevet 22. september 2014 det ser ut til å bli en stusselig bok ETT bilde.....og deretter innholdsfortegnelse...hahahahaha ingen som gidder å poste Hvis det kun er du som legger ut bilde blir det en selvbiografi. Win win for din del, hahah :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 22. september 2014 #95 Del Skrevet 22. september 2014 Hvis det kun er du som legger ut bilde blir det en selvbiografi. Win win for din del, hahah :D Ja ok da ....Jeg lover å komme til boklanseringen Skal signere og greier vetu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 22. september 2014 #96 Del Skrevet 22. september 2014 Har gjort det før, i "flash en kroppsdel" tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #97 Del Skrevet 22. september 2014 Har gjort det før, i "flash en kroppsdel" tråden.. Så gjør det igjen Anonymous poster hash: d2e07...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 22. september 2014 #98 Del Skrevet 22. september 2014 Så gjør det igjen Anonymous poster hash: d2e07...226 Hvis dette innlegget får 50 likes, skal jeg gjøre det 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #99 Del Skrevet 22. september 2014 Hvis dette innlegget får 50 likes, skal jeg gjøre det Skjer neppe, men kanskje bildet ditt får 50 likes Anonymous poster hash: d2e07...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 22. september 2014 #100 Del Skrevet 22. september 2014 Ok, da er jeg klar. Hvordan hiver mann et opplastet bilde inn i en sånn "spoiler" som man må trykke på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg