Gå til innhold

Blir samboer - tips til sexy "koseklær"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, men da skjønner jeg hvorfor du reagerer. Har man et anstrengt forhold til kropp og kroppsvæsker så er det vel ekkelt å gå naken i sitt eget hus.

Det er sjelden man søler, og i så fall kan de fleste sofatrekk vaskes.

Jeg synes ikke det er så skjelsen man "søler", men .. Hatt sex på sofaen mange ganger uten å tenke så mye over det.

Anonymous poster hash: 8ae2b...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen er ikke bare et tempel, den er også en fornøyelsespark.

Anonymous poster hash: 52f03...b19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod. Jeg klarer forresten fint å ha sex i sofaen uten å få sæd og gris i den. Jeg klarer også å vaske vekk om uhellet skulle være ute.

Er sikkert nok rumpesvette i sofaen din fra før av så litt sæd fra eller til har vel ikke noe å si. :ler:

:ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Anonymous poster hash: 65893...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk klarer å gå rundt i joggebukse! Det er jo så ukomfortabelt!! Kan gå i haremsbukser, det går greit. Men jeg liler best å gå i dr.denim, eller weightless bukser.. Det er behagelig det!! Og veldig fine :) også går jeg kanskje med en tynn bomullsgenser, strikkegenser eller noe sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som bruker olabukse eller en vanlig bomullsbukse hjemme? Jeg ser jo mange i butikken som bruker det som fritidsantrekk. Synes det ser så slaskete ut å bruke treningstøy.

Anonymous poster hash: d24f4...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg le. Har du en trang til å fremstå som sexy i ALLE tråder eller? "Er det kaldt så tar jeg på en singlet og hipster"? Seriøst? Da kan det ikke være mye kaldt.

Anonymous poster hash: f1157...83e

Dersom det er sexy så har hun jo svart nøyaktig på det TS spurte om.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så fælt at man går naken i eget hjem? Assosierer dere nakenhet med sex og noe som man bare tar frem på soverommet? Jeg assosierer det med avslapning og komfort. Jeg syns ikke kroppen er så fryktelig skitten og ekkel. Med mindre man går noen uker uten å vaske den, selvsagt.

Når det gjelder trådens tema, så bruker jeg egentlig ikke å være så opptatt av noe skal være eksepsjonelt sexy. Samboer har sagt han syns jeg er søt når jeg"går Donald Duck. Med bare en vanlig t-skjorte. Han liker også miniskjørt og høye strømper.

Både han og jeg liker myke klær selv om de ikke er utringing ned til penis eller stramme bukser over sprettrumpen. De kan være ganske vanlige koseklær. Vi merker at temperaturen stiger når vi stryker hverandre allikevel.

Anonymous poster hash: 29b43...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv liker jeg å bruke fine leggings med en lett bluse eller t-skjorte i mykt, løst, materiale. Helst med litt lengde, slik at stumpen ikke er fullstendig på utstilling, og gjerne uten noe form for BH.

Ellers er er det komfortabelt med en litt for stor skjorte (kjole-skjorte), samt knee-høye sokker i matchende farge (eventuelt opake stay-ups).

Kimono er også greit som kose-klær, såfremt det ikke er av den gjennomsiktige, rumpekorte modellen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som bruker olabukse eller en vanlig bomullsbukse hjemme? Jeg ser jo mange i butikken som bruker det som fritidsantrekk. Synes det ser så slaskete ut å bruke treningstøy.

Anonymous poster hash: d24f4...f35

Bukser finnes ikke komfortabelt spør du meg. Heller ikke treningsbukser. Treningstøy er til trening. Når jeg kommer hjem skifter jeg ut av mine mer formelle klær og tar på meg en tights og en bomullskjole.

Anonymous poster hash: 75fbd...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å gå rundt med en vid skjorte og lårstrømper, eventuelt med en strømpeholder. Veldig behaglig det om en velger noen gode strømper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye pepper du har fått! Av alle tråder her inne er ikke dette den jeg reagerer på merker jeg.

Tenk om detta er ei som sugger rundt i grilldress og har null peiling på klær. Nå skal hun bli samboer, og har virkelig lyst til å være fin og gjøre en innsats. Uansett et helt ok spørsmål synes jeg. Og la til et konstruktivt svar. Because i'm just that nice!

Synes det er trist at folk blir slakta over en lav sko her inne...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig synd på kvinnfolk som føler de ikke kan gå slaskete i sitt eget hjem!

Nei, her går det i joggis uten å tenke på å være sexy der jeg sitter og slapper av gitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig synd på kvinnfolk som føler de ikke kan gå slaskete i sitt eget hjem!

Nei, her går det i joggis uten å tenke på å være sexy der jeg sitter og slapper av gitt.

Så klart gjør du det. Du driter jo i ditt eget utseende så lenge du har fått mannen på kroken.

Anonymous poster hash: e2436...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...