Gå til innhold

Jeg er faen meg jomfru og 24 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle har vert jomfru. Så nei de er ikke i fåtall.

Vært...

Haha, hersketeknikk ja... Selvfølgeli har alle VÆRT jomfruer.. er du dum? (Spørsmål, ikke påstand)

Å være jomfru i en alder av 18 er særdeles unormalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Jeg vet. At jeg ikke er det.. Hadde jeg vært det hadde jeg jugd så det rant..

Folk som er flau over å være jomfru kan ikke ha det godt med seg selv. Lurer på hva som er så grusomt med å være jomfru? Er det kult å ikke være jomfru? (var i tenåra det var det). Jeg hadde vel forstått det hvis jeg var jomfru selv. Nå forstår jeg vertfall ikke hvorfor det skal være så ille. Ingen som kan se om noen er jomfru eller ikke uansett. Bare de man ligger med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Vært...

Haha, hersketeknikk ja... Selvfølgeli har alle VÆRT jomfruer.. er du dum? (Spørsmål, ikke påstand)

Å være jomfru i en alder av 18 er særdeles unormalt.

Nei det er ikke unormalt. Vi er 7 milliarder mennesker i verden. Bare tenk hvor mange som er jomfru over 18 år, og hvor mange over 20 år, 30 år og 40 år. Det kryr av dem. Skal de kalles unormal så er halve menneskeheten unormal? Lol. Det er normalt for de aller fleste.

Dessuten er jomfru kvinner deilig å ha sex med! Tenk da. Å være den første (kanskje den eneste?) som har vert inni henne. Det er vertfall noe jeg tenner på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært...

Haha, hersketeknikk ja... Selvfølgeli har alle VÆRT jomfruer.. er du dum? (Spørsmål, ikke påstand)

Å være jomfru i en alder av 18 er særdeles unormalt.

Naturligvis en latterlig påstand, all den tid debutalderen ligger rundt 18 år for gutter, like under 17 for jenter. Dvs at nesten halvparten av befolkningen er jomfru når de fyller 18.

Anonymous poster hash: 1ce99...adc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært...

Haha, hersketeknikk ja... Selvfølgeli har alle VÆRT jomfruer.. er du dum? (Spørsmål, ikke påstand)

Å være jomfru i en alder av 18 er særdeles unormalt.

:klo: Dette skjønte jeg ikke noe av. Vet du hva gjennomsnittsalderen for seksuell debut i Norge er? Hvordan kan det være unormalt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix

Nei jeg er jente :( gutta på byen sier jeg er pen men ingen spør om å få pule meg:(

Anonymous poster hash: ed1ee...c32

Klarer du å lese signalene til andre og klarer du å gi signaler til de du er interessert i?

Å spørre om pulings, haha! :laugh: Big turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis en latterlig påstand, all den tid debutalderen ligger rundt 18 år for gutter, like under 17 for jenter. Dvs at nesten halvparten av befolkningen er jomfru når de fyller 18.

Anonymous poster hash: 1ce99...adc

Det er den offisielle statistikken ja... tror du virkelig en på 14-15 hadde sagt ja? hah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Dette skjønte jeg ikke noe av. Vet du hva gjennomsnittsalderen for seksuell debut i Norge er? Hvordan kan det være unormalt?

Hvis du kommer med bevis om at hver eneste person under 18 i Norge er spurt... Greit..

Inntil da... Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den offisielle statistikken ja... tror du virkelig en på 14-15 hadde sagt ja? hah..

Voldsomt så opptatt du er av andre menneskers sexliv. Kverulerer med alle som er uenige med deg. Noen grunn til det? For det virker nesten litt sykelig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Det er den offisielle statistikken ja... tror du virkelig en på 14-15 hadde sagt ja? hah..

Ja. Det foregår anonymt. Man kan også tenke seg at alderen som statistikken viser til er noe lav da det er kjekkere for de som har hatt sex enn de som ikke har hatt sex å svare på undersøkelsen. Om det er befolkningsbasen og bedriftsbasen til Lindorf Match som blir brukt er det dessuten bare de fra 15 år og opp som blir spurt. Da vil de isåfall svare på når de debuterte seksuelt om de har gjort det. Da kan de svare f.eks 14.

Hvis du kommer med bevis om at hver eneste person under 18 i Norge er spurt... Greit..

Inntil da... Jepp.

Trenger ikke å spør alle. Til og med om man bruker systematisk sannsynlighetsutvalg av f.eks 500 blir feilmarginene meget lave så lenge man får svar fra rundt 1/3 eller mer av de som er spurt.

Nei, det er ikke" særdeles unormalt å være jomfru i en alder av 18."

Endret av EspenAskeladd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer med bevis om at hver eneste person under 18 i Norge er spurt... Greit..

Inntil da... Jepp.

Hvis man ser på profilbildet ditt synes jeg det er rart du ikke er jomfru fortsatt. Hadde jeg vært den eneste kvinnen på kloden hadde du vært det til du den dagen du døde

Anonymous poster hash: 581b2...b8a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fantes den tid der jomfrudom ble sett på som noe rent og respektfullt og var av høy verdi hos mannfolk. Nå er det dessverre blitt helt omvendt, du blir sett rart på og jomfrudommen blir sett på i sin helhet som en byrde som skal vekk raskest mulig. Synd.

Dette var nyheter for meg gitt. Hvem er det du omgåes med hvis jomfrudom blir sett på som en byrde? Akkurat som om det er ekstra jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette: Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru

Vel, det kommer selvfølgelig ann på alder.. Men er man 18 og jomfru... Da er man enten fugly, eller religiøs.

Trur du har missforstått hvis du mener at folk på 18 år som er jomfru er stygge eller religiøse.

Definer ordet: Gjennomsnitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Hvis man ser på profilbildet ditt synes jeg det er rart du ikke er jomfru fortsatt. Hadde jeg vært den eneste kvinnen på kloden hadde du vært det til du den dagen du døde

Anonymous poster hash: 581b2...b8a

Ærlig talt. Hva med å iallefall forsøke argumentere for synspunktet ditt i stedet for å komme med personangrep på fyren i mangel på andre ting å si? Det der var lavmål.

Endret av EspenAskeladd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you. Gutt, 22, sjenert, under middels attraktiv, jomfru



Anonymous poster hash: eb3fc...e81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Dette var nyheter for meg gitt. Hvem er det du omgåes med hvis jomfrudom blir sett på som en byrde? Akkurat som om det er ekstra jobb..

Nei, er vel fordi det blir sett ned på å fremdeles være jomfru i en "høy" alder nå til dags, har lest om mange som føler de bare må ligge med en fyr for å kvitte seg med den. Som blir flaue fordi de er den eneste i vennegjengen som ikke har hatt samleie osv. Om du trodde annerledes har du ikke fulgt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Nei, er vel fordi det blir sett ned på å fremdeles være jomfru i en "høy" alder nå til dags, har lest om mange som føler de bare må ligge med en fyr for å kvitte seg med den. Som blir flaue fordi de er den eneste i vennegjengen som ikke har hatt samleie osv. Om du trodde annerledes har du ikke fulgt med.

Det er idioter som ser ned på de som er jomfru i høy alder. De har som oftest et eller annet problem selv og da angriper de som er lett å angripe. Normale folk der i mot behandler jomfrue som alle andre mennesker. Ser på de som like normal som alle andre. Hvem gidder vel å bry seg om hun eller han et jomfru eller ikke? Det er hennes/hans liv. De bestemmer over sitt eget liv trodde nå jeg? Eneste det at jeg blir enda mer kåt med tanken på ei jomfru dame. Ellers liker jeg både jomfrue og ikke jomfrue.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er vel fordi det blir sett ned på å fremdeles være jomfru i en "høy" alder nå til dags, har lest om mange som føler de bare må ligge med en fyr for å kvitte seg med den. Som blir flaue fordi de er den eneste i vennegjengen som ikke har hatt samleie osv. Om du trodde annerledes har du ikke fulgt med.

Jeg må spørre deg igjen jeg isåfall.. Hvem er det du omgåes med hvis dette blir sett ned på? Stort sett er det personen selv som sliter mer med dette enn de rundt. Jeg kunne ikke brydd meg ei fjøl om ei venninne eller kamerat var jomfru om det var det h*n ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette: Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru

Vel, det kommer selvfølgelig ann på alder.. Men er man 18 og jomfru... Da er man enten fugly, eller religiøs.

Hadde sex for første gang da jeg var 18/19. Er verken religiøs eller stygg. Hadde ekstremt strenge foreldre og var veldig sjenert. Hadde jeg begynt å dra på fest tidligere hadde nok historia vært en annen. Men angrer på att jeg ikke venta enda lengre. Møtte mannen min da jeg var 20 og de før det var virkelig ikke verdt det

Anonymous poster hash: 8df89...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...