Gå til innhold

Norges vakreste kjendis!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rhaegar Targaryen

Hvor går grensen?

For min del så vil jeg si at når en person er over 25 så burde man slutte og kalle dem for jenter eller gutter.

Og det blir ihvertfall helt feil å kalle ei på 42 for jente.

Det er ihvertfall min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fasiten er Line Verndal!

Anonymous poster hash: 5dac5...170

Seriøst? Flott dame...men VAKKER? Nei...det kan jeg ikke se. Veldig stirrende øyne og ellers ingen ansiktstrekk som er spes vakre...men for en kropp!! ble helt satt ut når jeg så skal vi danse. Magen hennes var jo flat og vveltent som hos en 16åring! Det skal hun ha!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona Grudt er utrolig vakker synes jeg. Nydelig ansikt, pent smil. Agnethe Johnsen er også utrolig pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må de være veldig kjente? Er noen som spiller i norske band jeg synes er kjekke. Som Silver.

Ellers Maria Mena, Haddy N'jie, Sophia Lie (modell), Hedda Skoug, Eirin Kristiansen, Jon Almaas, Vadim Demidov, Tobias Santelmann, Ylvis, Per Kjerstad, Aksel Hennie, Jakob Oftebro..

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner: Emilie Tømmeberg, Therese Johaug, Eirin Kristiansen, Vendela Kirsebom.

Menn: Emil Hegle Svendsen, Aksel Lund Svindel, Lavrans Solli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange vakre!

Kvinner: Maria Mena, Nora Mørk, Linn Jørum-Sulland, Camilla Herrem, Linnea Myhre, Agnes Kittelsen, Hanne Sørvaag, Jenny Skavlan, Alexandra Joner, Iselin Vollen Steiro

Menn: Kristian Kjelling, Jakob Oftebro, Stian Blipp, Didrik Solli Tangen, Bård og Vegard Ylvisåker,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...