Gå til innhold

Norges vakreste kjendis!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er vel ikke akkurat kjendis, men modell og skuespiller Lisa Marie Winther. Hadde gitt lillefingeren min for å se ut som henne :)



Anonymous poster hash: 7d28e...597
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alylar Lie er også utrolig pen. Hun og Alexandre Joner er smoking hot. Linni Meister kunne jo vært en av de peneste,bare synd hun har ødelagt utseendet med altfor mye injeksjoner i leppene, transe-sminke osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heelt mo i knærne av Egor i Skal vi danse! Altså, drømmemann?



Anonymous poster hash: bc35e...1fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alylar Lie er også utrolig pen. Hun og Alexandre Joner er smoking hot. Linni Meister kunne jo vært en av de peneste,bare synd hun har ødelagt utseendet med altfor mye injeksjoner i leppene, transe-sminke osv.

(Så flere kilo silikon i puppene på en jente som rekker rundt 1,5 meter over bakken er derimot ikke negativt?)

Anonymous poster hash: e927a...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Så flere kilo silikon i puppene på en jente som rekker rundt 1,5 meter over bakken er derimot ikke negativt?)

Anonymous poster hash: e927a...390

Jo. Det er heller ikke fint. Men når jeg blir spurt om hvem som er vakker så tenker jeg først og fremst på ansiktet. Helheten er selvsagt viktig, men ansiktet er viktigst når det kommer til å avgjøre såkalt vakkerhet. Og nei, Linni Meister er ikke noen jeg anser for å være vakrest sånn som hun ser ut nå. Men hun kunne vært. Nydelige øyne, fin nese, fin ansiktsform, kinnbein osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aylar er utrolig ansiktspen. Synes også Haddy N'Jie, Mona Grudt, Kathrine Sørland og Katrine Moholt er pene.

Av menn, kommer Egor (fra "Skal vi danse") høyt oppe på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skuespilleren Lena Kristin Ellingsen er utrolig pen.

Av menn står det mellom Atle Pettersen (pen) og Mads Ousdal (kjekk)

Anonymous poster hash: 5c6b2...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Så flere kilo silikon i puppene på en jente som rekker rundt 1,5 meter over bakken er derimot ikke negativt?)

Anonymous poster hash: e927a...390

Er det linni meister du mener her? Hun er jo 1,65 høy.

Anonymous poster hash: 8e592...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kritisere høyden til folk synes jeg blir å synke temmelig lavt.

Endret av Gunvald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...