Gå til innhold

Norges vakreste kjendis!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er uenige med en annen bruker, måå dere kommentere det i en tråd hvor det blir spurt hvem folk syns er penest? :) Please a, er jo så mye koseligere at folk faktisk er positive ovenfor hverandre i en tråd, uten at det skal bli "Jammen med/uten sminke", osvosv. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem synes dere er Norges vakreste kjendis? Både mannlig og kvinnelig:-) Jeg synes Celina Middelfart er helt nydelig! Og tenk å se så bra ut til tross for at hun er over 40?! Av menn synes jeg han Oftebro fra kontiki filmen:)

Anonymous poster hash: 2dcda...c0b

Er Celina en kjendis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haddy N'je ( eller hvordan man staver det) utrolig vakker og en enorm utstråling!

Endret av Zereta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sissel Kyrkjebø og Herborg Kråkevik :hjerter: Pene og rike uten å vise trusa eller bikini kroppen :)



Anonymous poster hash: f3f36...661
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har pene trekk, men hun har jo en del rynker så synes ikke hun ser ekstremt bra ut for alderen, men hun er ei pen dame, som hun sikkert alltid har vært (hun har vel vært modell?).

Anonymous poster hash: 6a1d6...345

Rynker er en helt naturlig ting i livet, å ha rynker kan være vakkert og viser modenhet, at mennesker har levd i flere år. Ingenting stygt med det.

Anonymous poster hash: d4183...1f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rynker er en helt naturlig ting i livet, å ha rynker kan være vakkert og viser modenhet, at mennesker har levd i flere år. Ingenting stygt med det.

Anonymous poster hash: d4183...1f9

Har ikke sagt at det er stygt heller.

Anonymous poster hash: 6a1d6...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone Damli er vel den som peker seg mest ut. Hun er jo utrolig vakker, sangstemme eller ikke!

Av de litt "eldre" er Line Verndal en god kandidat.

Ung mann; Atle Pettersen

Eldre; Jon Almaas

Anonymous poster hash: f6548...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av damene synes jeg Isabella Martinsen er vakker - og blandt herrene er jeg alt for svak for skal vi danse- Egor :blomst: ( må også legge til litt bloggerene anniken jørgensen, eirin kristiansen, Åshild Ringhus(det nye jenta) og Rachel nordtømme :D)

Endret av twirlX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier meg enig med Samantha Skogrand: Emil Hegle Svendsen og Tom Erik Nilsen er de kjekkeste!



Anonymous poster hash: 27c32...6a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha æsj Pia Tjelta. Så sykt stygt bilde på det coveret.

Anonymous poster hash: 07286...c9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...