Gå til innhold

Norges vakreste kjendis!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem synes dere er Norges vakreste kjendis? Både mannlig og kvinnelig:-) Jeg synes Celina Middelfart er helt nydelig! Og tenk å se så bra ut til tross for at hun er over 40?! Av menn synes jeg han Oftebro fra kontiki filmen:)

Anonymous poster hash: 2dcda...c0b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Hvem synes dere er Norges vakreste kjendis? Både mannlig og kvinnelig:-) Jeg synes Celina Middelfart er helt nydelig! Og tenk å se så bra ut til tross for at hun er over 40?! Av menn synes jeg han Oftebro fra kontiki filmen:)

Anonymous poster hash: 2dcda...c0b

Celina Midelfart er så vakker :) Virkelig et forbilde på mange måter:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liv Ullmann. Særlig som ung, men også fortsatt. :) Så naturlig pen, og ikke minst en så fascinerende og dyktig dame, noe som gjør henne enda vakrere i mine øyne. :)

Anonymous poster hash: fab9a...9dc
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira Craig er deilig! Ikke så vakker som mange andre, kanskje, men hun har bare en helhet som gjør henne flott :)
Nadia Hasnaoui er en vakker kvinne som holder seg utrolig godt!

Haddy N`jie er også veldig vakker.

Mannlige kjendiser...tja...han Trond Espen Seim er ikke så ille å se på, samme med Jacob Oftebro. Øystein Greni, Aleksander Søderlund og Aksel Hennie er også kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellen Sophia Lie er utrolig pen.

Generisk blondine.

Jeg synes også Haddy. Hun er rett og slett nydelig. Kunne ønske jeg hadde så varm utstråling selv.

Anonymous poster hash: 55aa0...0e7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haddy N`je (skjønner ikke hvordan hun kan være sammen med trond giske) og Rachel nordtømme.

Anonymous poster hash: 52957...d06
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• Opprett ny...