Gå til innhold

Kontakte barnevernet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette må i så fall ha vært tidlig på 80-tallet. Sikker på at du ikke blander pakistanere med asylsøkere, somalere eller noe i den duren? Pakistanere flest har egne boliger eller de leier.

Nei, det er bare 2-3 år siden. Og de bodde i Obos-blokker.

Dette var naboer, og jeg så det også i leiligheter da jeg var på visning. Lysstoffrør montert i taket eller på veggen - i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, det er bare 2-3 år siden. Og de bodde i Obos-blokker.

Dette var naboer, og jeg så det også i leiligheter da jeg var på visning. Lysstoffrør montert i taket eller på veggen - i stua.

Ok. Sikkert nå få det gjelder da. Pakistanere flest har god økonomi og er bosatt relativt spredt over hele Oslo (både østkanten og vestkanten).

Endret av extra
Skrevet

Ok. Sikkert nå få det gjelder da. Pakistanere flest har god økonomi og er bosatt relativt spredt over hele Oslo.

Vel, dette var på Søndre Nordstrand. Det bor mange av dem der, og det kan ha med å gjøre at de vil bo der venner og familie bor.

Tenker ikke at det handler om økonomi, men at de liker det sånn.

Skrevet

Har også søplesekker foran vinduet, kaster da ikke bort penger på gardiner.

Anonymous poster hash: 56d5d...4df

Skrevet

Søppelsekker på alle vinduene eller kun soverom? Vi har også brukt søppelsekker for å få det mørkt nok i perioder.....

At mannen venter utenfor i bil (med andre kollegaer eller alene) er heller ikke unormalt. Er du sikker på at han ikke er på jobb og venter utenfor sitt eget hus istedet for på en holdeplass?

At han slår - ikke bra - og det er noe å ta tak i. Hyler ungene så du tror de blir mishandlet skal du såklart si fra. Hadde du reagert på gråtingen uten disse andre tingene du henger deg opp i? Altså, er det mer enn "ettermiddagssutring" fra barn som ikke får nok oppmerksomhet?

Anonymous poster hash: 45900...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...