Gå til innhold

Lady KA

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://kristinaandersen.no/1412578601_i_ukens_handlepose.html#comment

Wow! Den jenta spiser mye yoghurt altså. Åtte godmorgen og to firpakninger yoplait. 16 yoghurter på en uke. I tillegg til to store beger cottage cheese.

Anonymous poster hash: d29e5...545

Lurer på hvor mye usunt hun fjerner fra bordet før hun tar bilde.

Anonymous poster hash: 374bc...510

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så folk som drikker alkohol bruker mindre penger på mat? Nå er det vel ikke så økonomisk å kjøpe en liten svindyr sekspakning med egg, og skivet gulost sist jeg sjekket.

Rart hvordan de ofte skal forsvare dyre vaner med at de ikke drikker eller fester mye? Får alle oss andre til å høres ut som en gjeng feilernærte alkoholikere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Herregud som dere disser den stakkars jenta. Hva er galt med å kjøpe sekspakning med egg når man bor alene? Skivet ost er også smart, lettere å få brukt opp enn en stor ost. Kjøper vanligvis skivet ost her også selv om vi er to.

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg disser kjøpet hennes, og at hun forsvarer det med at hun drikker lite og fester. Og det er snakk om økonomi her. Jeg sikter til at både egg og ost holder seg lenge i kjøleskapet. Hadde det ikke vært for at hun selv mente det var økonomisk, så hadde jeg ikke nevnt det.

Men den skivede osten handler kanskje om at hun ikke gidder å skjære? Uansett mye mer økonomisk å kjøpe et stykke ost og ha det i tre uker, enn én pakke med skivet hver uke? Og en tolvpakning med egg er billigere enn den sekspakningen der, og holder i to uker. Kanskje tre til og med.

Som sagt, nevnes fordi hun selv mener hun er økonomisk.

Skjønner heller ikke at hun gidder å forsvare det, men heller bare sier det som det er; jeg kjøper den maten jeg har lyst på fordi jeg har råd, og fordi mat interesserer meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riviera

Egg holder leeenge. Mer enn to-tre uker, langt utover utløpsdato. Og skivet/revet ost synes jeg er samme greia som ferdigsaus og ferdigstekt (!) kjøttdeig. Men det er lov å være lat i blant.:)

Endret av Riviera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, for all del. Hadde gledelig levd på ferdig skivet ost jeg, fordi det er fort gjort. Men økonomisk er det, desverre, ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg disser kjøpet hennes, og at hun forsvarer det med at hun drikker lite og fester. Og det er snakk om økonomi her. Jeg sikter til at både egg og ost holder seg lenge i kjøleskapet. Hadde det ikke vært for at hun selv mente det var økonomisk, så hadde jeg ikke nevnt det.

Men den skivede osten handler kanskje om at hun ikke gidder å skjære? Uansett mye mer økonomisk å kjøpe et stykke ost og ha det i tre uker, enn én pakke med skivet hver uke? Og en tolvpakning med egg er billigere enn den sekspakningen der, og holder i to uker. Kanskje tre til og med.

Som sagt, nevnes fordi hun selv mener hun er økonomisk.

Skjønner heller ikke at hun gidder å forsvare det, men heller bare sier det som det er; jeg kjøper den maten jeg har lyst på fordi jeg har råd, og fordi mat interesserer meg.

Jeg kjenner mange enslige jeg som kjøper skivet ost og egg i 6-pakninger. Kanskje dere har lyst til å hetse de også. Nei vent, de har jo ingen blogg å hate.

Har dere ingen selvrespekt? Hva blir det neste, lurer jeg på...

Anonymous poster hash: 07198...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange enslige jeg som kjøper skivet ost og egg i 6-pakninger. Kanskje dere har lyst til å hetse de også. Nei vent, de har jo ingen blogg å hate.

Har dere ingen selvrespekt? Hva blir det neste, lurer jeg på...

Det var ikke kjøpene i seg selv som ble ansett som "galt", men at man kjøper slike ting og så skryter av hvor økonomisk man er i innkjøpene sine. Folk må da få kjøpe akkurat hva som passer dem, men ikke skryt av økonomisk sans når realiteten er en annen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun innrømmer jo at hun bruker mye penger på mat! Skjønner ikke hva dere klager over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke kjøpene i seg selv som ble ansett som "galt", men at man kjøper slike ting og så skryter av hvor økonomisk man er i innkjøpene sine. Folk må da få kjøpe akkurat hva som passer dem, men ikke skryt av økonomisk sans når realiteten er en annen.

Takk.

Jeg har vel heller ikke hetset henne akkurat. Jeg reagerte på forvaret hennes, og det hun selv mente var økonomisk. Hvis hun skal fokusere så veldig på bloggen fremover, og ha sånne type innlegg, så bør man kanskje vite litt mer rundt det man skal skrive om.

Jeg må også bemerke at jeg ikke ser veldig mange middager der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i kommentarfeltet hennes på det siste innlegget at folk roser henne for å ha slettet det forrige innlegget. Kan noen fortelle oss hva som sto i det?

Anonymous poster hash: 4ab7d...f6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i kommentarfeltet hennes på det siste innlegget at folk roser henne for å ha slettet det forrige innlegget. Kan noen fortelle oss hva som sto i det?

Lenge leve god research... :P Jeg fant ut hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et innlegg hvor hun skrev om hvor mye hun elsket Uggs og reklamerte for Uggs i alle former og fasonger.. Så fikk hun en kommentar om at måten de behandler sauene på i produksjonen ikke er bra og da trakk hun innlegget....

Anonymous poster hash: c1261...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et innlegg hvor hun skrev om hvor mye hun elsket Uggs og reklamerte for Uggs i alle former og fasonger.. Så fikk hun en kommentar om at måten de behandler sauene på i produksjonen ikke er bra og da trakk hun innlegget....

Gjorde hun?

Respekt! :klem1:

Anonymous poster hash: 9f125...730

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å kjøpe mindre i slengen enn å måtte være nødt til å kaste mat som er blitt dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overraskende at frøken dyrevelferd her self ikke har satt seg mer inn i de forskjellige produsentenes metoder. Greit at hun ikke er klar over det. Men når hun annen hver måned skriker ut om dyra og hvor mye hun elsker dem og ønsker seg dyrepoliti og alt mulig, opp til flere ganger må minnes på av leserne sine at produkter hun fronter ikke er dyrevennlige, da blir det litt for spesielt. Dette har jo vært diskutert her før, om hennes dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: d29e5...545

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare dobbelmoralen angående dyrevelferd og uggs… stiller også spørsmål til at hun ved flere anledninger tidligere har annonsert og reklamert for FAKE UGGS. Det at ekte ugg australia nå vil ha et samarbeid med henne er for meg et mysterie.

Anonymous poster hash: 7765e...b81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kopiering fra blogg (og ja, jeg ser ironien i dette), samt svar til dette. Svar til moderering er også fjernet, dette skal tas på PM til meg eller på Ris og ros.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen.

Problemet er at jenta ikke kan være seg selv. Kopiering på høyt nivå har hun drevet med siden dag 1. Det som irriterte meg var da hun bokstavelig talt kopierte teksten til Anette Haga om kjærlighetsorg, og nå er denne posten selvfølgelig borte. Hun tar seg friheten til å kopiere alle andre bloggere uten å bry seg. Denne jenta finnes ikke original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...