Gå til innhold

Lady KA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir helt oppgitt over disse bloggerne som har det så travelt og mye på programmet hele tiden. "Det er en hard jobb".

Jaja. Prøv med fulltidsjobb/studier og et par kids i tillegg, da tenker jeg vi snakker.

For noen svake mennesker som vokser opp idag. Tåler ingenting før de knekker!

Uten å si noe mer om saken enn det jeg skal nå, siden det sikkert kan fremstå slemt, HERREGUD for en drama queen!!! Come on! http://kristinaandersen.no/1411629216_min_egen_lykkes_smed.html#comment

Anonymous poster hash: 5eaed...e07

Anonymous poster hash: ff51c...735

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva er dette med vippetimer, negletimer, flere frisørtimer i mnd... Hvorfor er det blitt sånn ?

Anonymous poster hash: 1ce65...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen svake mennesker som vokser opp idag. Tåler ingenting før de knekker!

Anonymous poster hash: ff51c...735

Ja, noe er galt. Selv er jeg 28 i år, kjenner bare til hardtarbeidende folk (+- noen år). Virker som jo nærmere ned mot 20-tallet du kommer, jo mer syting. NOE har skjedd..

Anonymous poster hash: 65990...35a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen svake mennesker som vokser opp idag. Tåler ingenting før de knekker!

Anonymous poster hash: ff51c...735

Ja, noe er galt. Selv er jeg 28 i år, kjenner bare til hardtarbeidende folk (+- noen år). Virker som jo nærmere ned mot 20-tallet du kommer, jo mer syting. NOE har skjedd..

Anonymous poster hash: 65990...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det fokuseres MER på bloggen, men alle jobbreiser er avlyst. Nå er det trening og kosthold som gjelder. Må jo være behagelig å kunne sette av dagene sine til mat og trening? Og antrekk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hele tiden klikker dere inn på siden til disse bloggerne, det er DERE som gjør de rike eller gir de muligheten til å holde på sånn. Slutt å heng på bloggen til alle "wanna be kjendisene", så får både dere ett liv og de et liv.



Anonymous poster hash: a9bf9...94d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som hele tiden klikker dere inn på siden til disse bloggerne, det er DERE som gjør de rike eller gir de muligheten til å holde på sånn. Slutt å heng på bloggen til alle "wanna be kjendisene", så får både dere ett liv og de et liv.

Anonymous poster hash: a9bf9...94d

I hvor stor grad påvirker antall lesere inntektene dems egentlig? Dette lurer jeg faktisk på. Trodde det var i annonser og reklamer pengene lå. Jeg har ikke greie på det der, jeg syns bare det er passe underholdende å følge litt med på hva som diskuteres her inne.

Når det er sagt, så er jo dette et diskusjonsforum, avdeling "rampelys", så de som har lyst til å diskutere bloggere må vel få lov til det? Så lenge det settes spørsmålstegn ved hvorvidt det er jobb eller ikke, hvor krevende det er, og hvor synd det er/ikke er på dem, synes jeg det er greit. Når det gjelder å rakke ned på kropp og utseende, er jeg derimot enig i at det ikke hører noe sted hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å si noe mer om saken enn det jeg skal nå, siden det sikkert kan fremstå slemt, HERREGUD for en drama queen!!! Come on! http://kristinaandersen.no/1411629216_min_egen_lykkes_smed.html#comment

Anonymous poster hash: 5eaed...e07

Unnskyld meg men må si hun kommer seg rimelig fort etter å ha vært så langt nede? For ikke lenge siden skrev hun et langt innlegg om hvor sliten hun var og hvor sterkt savnet etter mofaren hennes er og hvordan hun slet psykisk (hun fikk det ihvertfall til å virke til at hun slet og ikke hadde det greit). Men nå plutselig etter å ha avlyst en del reiser så våkner hun bare en dag og føler alt nesten er på rett kjøl igjen?

Anonymous poster hash: 791b9...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nok at mange av dem har en dag innimellom der alt bare er dritt og man ønsker hele verden til helvete. Sånne dager har de fleste. Dager der du ikke har lyst til å dusje, kle på deg, se sivilisert ut og møte mennesker. Forskjellen er vel at noen takler det og veit at det er over neste dag. Mens andre tror psyken henger i en syltynn tråd og kroppen er i ferd med å kollapse. Vi har alle ulike måter å reagere/overreagere på.

Endret av Gunvald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss nå kan vi glede oss til julekakeoppskriftene hun skal dele med oss! :hoppe:

Veldig spennende dette!

:ironi:



Anonymous poster hash: d1048...127
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, ser frem til flere pinlige bilder fra "gymmet" og oppskrifter på fattigmann og goro...

Akkurat julekakeoppskrifter klarer vel de fleste å google seg frem til...



Anonymous poster hash: c1261...0d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvor stor grad påvirker antall lesere inntektene dems egentlig? Dette lurer jeg faktisk på. Trodde det var i annonser og reklamer pengene lå. Jeg har ikke greie på det der, jeg syns bare det er passe underholdende å følge litt med på hva som diskuteres her inne.

Når det er sagt, så er jo dette et diskusjonsforum, avdeling "rampelys", så de som har lyst til å diskutere bloggere må vel få lov til det? Så lenge det settes spørsmålstegn ved hvorvidt det er jobb eller ikke, hvor krevende det er, og hvor synd det er/ikke er på dem, synes jeg det er greit. Når det gjelder å rakke ned på kropp og utseende, er jeg derimot enig i at det ikke hører noe sted hjemme.

Jo, pengene ligger vel i annonsene og reklamene, men det hun over deg mente, var vel at annonsørene ville trukket annonsene sine hvis ingen lenger gadd å lese bloggen hennes :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, pengene ligger vel i annonsene og reklamene, men det hun over deg mente, var vel at annonsørene ville trukket annonsene sine hvis ingen lenger gadd å lese bloggen hennes :P

Aha, da er jeg med. Jo, jeg ser den. Desverre er det innimellom underholdende å kikke litt på disse hverdagene så fjerne fra våre egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg men må si hun kommer seg rimelig fort etter å ha vært så langt nede? For ikke lenge siden skrev hun et langt innlegg om hvor sliten hun var og hvor sterkt savnet etter mofaren hennes er og hvordan hun slet psykisk (hun fikk det ihvertfall til å virke til at hun slet og ikke hadde det greit). Men nå plutselig etter å ha avlyst en del reiser så våkner hun bare en dag og føler alt nesten er på rett kjøl igjen?

Anonymous poster hash: 791b9...022

Hun svinger som en berg-og-dalbane... Om bloggen faktisk tærer sånn på henne, så synes jeg hun burde ta seg fri en stund. Og ikke bare i tre dager. Helsen kommer først, men Kristina gjør en stor sak ut av at hun "forbarmer" seg over oss ved å la bloggen gå foran helsen.

Anonymous poster hash: 4ab7d...f6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grein nesten på gymmen fordi hu var blitt svakere? Jeg trodde hun levde og åndet for trening?

Endret av Gunvald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen har gått med til å trene på morgenen, shoppe med mora si i fem timer, spinning og matlaging og TV. Vi kjenner oss godt igjen i dette? Hva?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen har gått med til å trene på morgenen, shoppe med mora si i fem timer, spinning og matlaging og TV. Vi kjenner oss godt igjen i dette? Hva?

Ja, det er et hardt liv å være blogger. Skjønner at de blir utslitt...... http://kristinaandersen.no/1412013355_my_monday.html

Anonymous poster hash: 5eaed...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...