Gå til innhold

Lady KA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spa i timevis ja. Stille på jobbfronten. Kan det ha no med å gjøre at vi avlyste alle jobbreisene våre? Når ting topper seg på jobbene våre, kan vi bare avlyse da? Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis du hadde vært selvstendig næringsdrivende så hadde du hatt muligens til å bestemme i forholdsvis stor grad hva du ønsker å avlyse eller ikke.

Hvor godt det går med bedriften i det lange løp derimot er litt mer usikkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" jeg vil, men jeg vil ikke" tenker jeg.

Ikke sant. Jeg vil også gjerne ligge på sofaen, sove lenge og shoppe masse hver dag.

Men likevel studerer jeg fulltid ved siden av to jobber i tillegg til flere studentverv.

Er så lei av masingen fra de teite bloggerne om hvor utroooolig travelt de har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta en dag eller tre på sofaen er deilig.....HVIS man har noe fast å gjøre ellers. Men jeg synes denne "et par timer hjemmekontor" er noe uklar? Hva iinnebærer det egentlig?

Samme gjelder "skal gi dere bilder fra ditt og oppskrifter fra datt senere idag!" Og "dere får se mer av dagens antrekk senere idag!"

Virker som de legger et press på seg selv fordi en eller annen random maser om outfit og oppskrift, osv...

Overdriver kanskje litt med hvor viktig sånne ting er for "lesere"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta en dag eller tre på sofaen er deilig.....HVIS man har noe fast å gjøre ellers. Men jeg synes denne "et par timer hjemmekontor" er noe uklar? Hva iinnebærer det egentlig?

Samme gjelder "skal gi dere bilder fra ditt og oppskrifter fra datt senere idag!" Og "dere får se mer av dagens antrekk senere idag!"

Virker som de legger et press på seg selv fordi en eller annen random maser om outfit og oppskrift, osv...

Overdriver kanskje litt med hvor viktig sånne ting er for "lesere"?

Ja, veldig enig! Virker også som at det er fort gjort at bloggen blir litt platt med tiden for de av bloggerne som virker å være drevet av ytre motivasjon (les:annonseinntekter).

Dagens outfit eller en random oppskrift er liksom ikke sååå spennende år ut og år inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Drive bloggen til nye høyder" liksom. Javel.

Venter i spenning... Synes for øvrig jeg har hørt dette før, uten å ha sett noen nevneverdige tegn til nye høyder...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning... Synes for øvrig jeg har hørt dette før, uten å ha sett noen nevneverdige tegn til nye høyder...

Beast mode/ass to the grass

Anonymous poster hash: e1ed9...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn å være så sur, irritert og engasjert over noe man tydligvis ikke liker engang :P

Anonymous poster hash: 50279...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kristinaandersen.no/1412149763_luksus_onsdag.html#comment

Ganske åpenbart at hun har lest kritiske kommentarer her (og sikkert i kommentarfeltet på bloggen) om det utrolig hektiske livet hennes, siden hun føler så veldig for å forsvare det i dette innlegget...

Ps. Antrekket... Hva skjer? Bestemor? Og positurene var heller ikke på topp akkurat...

Anonymous poster hash: 5eaed...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kristinaandersen.no/1412149763_luksus_onsdag.html#comment

Ganske åpenbart at hun har lest kritiske kommentarer her (og sikkert i kommentarfeltet på bloggen) om det utrolig hektiske livet hennes, siden hun føler så veldig for å forsvare det i dette innlegget...

Ps. Antrekket... Hva skjer? Bestemor? Og positurene var heller ikke på topp akkurat...

Anonymous poster hash: 5eaed...e07

Hun prøver hele tiden å være noen hun ikke er, akkurat som fotballfrue.

De positurene hun febrilsk prøver å

Etterligne har hun fra ordentlige motebloggere, disse gå-positurene som begge disse nevnte bloggerne mislykkes i å få til. 1) de mester ikke holdningen 2) de er ikke og kommer aldri til å bli trendsettere eller motebloggere.

Ingen copycats blir det.

Anonymous poster hash: eb57a...ed3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg humret litt over denne "ta bloggen til nye høyder#. Lurer på hva vi har i vente ;)

Ellers ser jeg hun fikk en kommentar på at hun ser ut som en Kardshian på de outfitbildene i bestemorklær. Det er sikkert hun selv som har kommentert. Er det noen her inne som synes hun ligner på Kim Kardashian?

For en ufattelig dårlig positur på det første bildet. At hun ikke ser det selv?



Anonymous poster hash: 523f6...a47
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg humret litt over denne "ta bloggen til nye høyder#. Lurer på hva vi har i vente ;)

Ellers ser jeg hun fikk en kommentar på at hun ser ut som en Kardshian på de outfitbildene i bestemorklær. Det er sikkert hun selv som har kommentert. Er det noen her inne som synes hun ligner på Kim Kardashian?

For en ufattelig dårlig positur på det første bildet. At hun ikke ser det selv?

Anonymous poster hash: 523f6...a47

Hun ønsker jo å være kim men ligner jo ikke i det Heletatt. Ikke en eneste kroppsdel eller ansiktstrekk ligner.

Anonymous poster hash: c2733...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formfull med svart hår da. Kardsshian det?

Anonymous poster hash: 1ce65...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim har ikke svart hår (nå hvertfall), og har pupper, markert midje, hofter og rumpe. Timeglassfigur altså.

KA har kubbeform.

Formfull med svart hår da. Kardsshian det?

Anonymous poster hash: 1ce65...502

Anonymous poster hash: ff51c...735

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trening, lunsj ute og rydding i leiligheten. Komme i orden der med det nye som hun måtte ha hjelp fra moren til å velge ut. Nå blir det nok godt med helg! Tøff uke! Hva?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som dere disser KA. Hun er den eneste av bloggerne som ikke har andetryne, ballongbrø og tusen operasjoner.

Anonymous poster hash: dc2e4...4b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...