AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #81 Del Skrevet 2. oktober 2014 Trening, lunsj ute og rydding i leiligheten. Komme i orden der med det nye som hun måtte ha hjelp fra moren til å velge ut. Nå blir det nok godt med helg! Tøff uke! Hva? Virker nå rimelig hektisk ukene dine også, du er ikke sen ute med å disse KA. Anonymous poster hash: f3754...bdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #82 Del Skrevet 3. oktober 2014 Virker nå rimelig hektisk ukene dine også, du er ikke sen ute med å disse KA.Anonymous poster hash: f3754...bdc Tenkte det samme! Virker jo helt obsessed..Anonymous poster hash: 03214...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #83 Del Skrevet 3. oktober 2014 Trening, lunsj ute og rydding i leiligheten. Komme i orden der med det nye som hun måtte ha hjelp fra moren til å velge ut. Nå blir det nok godt med helg! Tøff uke! Hva? Nå er vel jeg egentlig en av dem som hater at folk drar frem sjalusi-kortet med en gang noen viser misnøye, men du virker en smule for provosert for at det bare kan være irritasjon. Har ikke du noe bedre å gjøre, da? Anonymous poster hash: 4ab7d...f6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #84 Del Skrevet 3. oktober 2014 KA fortsetter sin kopiering av fotballfrua. Ikke før har Caroline skrevet at hun nå skal ta bloggen til nye høyder etter at hun røk ut av SKV, så poster Lady KA akkurat det samme. LOL, LOL, LOL!!!!!!!! Anonymous poster hash: 523f6...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #85 Del Skrevet 3. oktober 2014 Faen som dere disser KA. Hun er den eneste av bloggerne som ikke har andetryne, ballongbrø og tusen operasjoner.Anonymous poster hash: dc2e4...4b8 Greit nok, og det er BRA. Men hun er så lite taktfull.. Skriver så mye om hvor slitsomt det er å blogge i forhold til "alt annet", når hun ikke har prøvd å være student OG ha jobb ved siden av for eksempel..Hun har jo aldri fritid sier hun (men bloggen er jo full av feriebilder, cafebesøk og kosekvelder..) Det blir for dumt, og jeg skjønner at folk reagerer. Dessuten så skal hun begynne å fokusere mer på seg selv hørte jeg.. Ja, det blir jo fint, for det er jo ikke det hele bloggen dreier seg om mener jeg.. Hun må gjerne mene disse tingene, men jeg tror hun gjør lurt i holde slike tanker for seg selv, det høres bare helt idiotisk ut i andres ører. Reagerer også på vegne av de unge jentene som leser det rælet og som tror at bloggerlivet er så lukrativt karrieremessig. Det er nok det en kort periode, men hva sitter du igjen med etterpå? Ingen verdens ting! Ingen utdannelse (KA har ikke Vgs engang!).. Syntes nesten det må en folkekampanje til, rettet mot unge jenter slik at de ikke begynner å blogge. Blir litt som de naive damene som går hjemme og ikke tjener opp pensjonspoeng, eller de som flytter inn til mannen og ikke kjøper seg inn i huset. De sitter også igjen med NULL når det går galt... Anonymous poster hash: 65990...35a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 3. oktober 2014 #86 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) I tråd med en annen diskusjon her tidligere, så disser jeg ikke henne som person, jeg disser den "hektiske" hverdagen hennes. Var jo flere som mente det å være blogger var mye mer krevende enn vanlige jobber, og det store presset og Gud vet hva annet. Jeg har til gode å tenke "for en travel jente". Handler ikke om å være besatt i det hele tatt. Dere kan si hva dere vil om Fotballfrue, men der har jeg i hvert fall inntrykk av at det går i 100 stort sett hele tiden. Noe hun selv legger opp til, og trives med. Mens andre er på spa i fem timer, shopper i fem timer, rydder i sin egen leilighet, får besøk på kvelden, lager seg middag, og trener. En hverdag som på ingen måte er travel i mine øyne. Og da må jeg få lov å kommentere det på en tråd som handler om nevnte blogger? Jeg går da i hvert fall ikke løs på vekta, kroppen, klæra eller utseendet hennes generelt. Endret 3. oktober 2014 av Gunvald 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #87 Del Skrevet 3. oktober 2014 I tråd med en annen diskusjon her tidligere, så disser jeg ikke henne som person Var jeg som skrev det innlegget før deg, og jeg vil også legge til at jeg ikke mener noe negativt om KA som person, men jeg misliker produktet hennes; bloggen og det hun ytrer der. Anonymous poster hash: 65990...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 3. oktober 2014 #88 Del Skrevet 3. oktober 2014 Var jeg som skrev det innlegget før deg, og jeg vil også legge til at jeg ikke mener noe negativt om KA som person, men jeg misliker produktet hennes; bloggen og det hun ytrer der. Anonymous poster hash: 65990...35a Jeg leste innlegget ditt, og er veldig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaBergseng Skrevet 3. oktober 2014 #89 Del Skrevet 3. oktober 2014 Enig med Gunvald her. Det er liksom så latterlig å gå inn på en tråd om en blogger, for SÅ å sitte og kalle de som kommenterer for besatte. Dere VET det foregår diskusjoner om gitte blogger innpå en slik tråd, og for å være ærlig, så er det ikke veldig rart at vi vanlig dødelige kritiserer den livsstilen dem fremlegger på bloggen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 3. oktober 2014 #90 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nemlig. Og hva jeg bruker dagene mine på er vel revnende likegyldig for dere, ettersom jeg ikke klager over alt jeg har å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #91 Del Skrevet 3. oktober 2014 Stiller meg veldig kritisk til at diverse bloggere, der i blandt KA, fremstiller jobben sin som så altoppslukende og mye mer hektisk enn alt annet. Ja, hun tar med kameraet over alt og publiserer ca 500 ord om dagen. Men det hun tar med kameraet på og skriver om er ikke akkurat grøftegraving eller rakettforskning. Det er spa, trening, shopping, kafé og ferier. Ting vanlige dødelige på hennes alder sliter med å få tid eller økonomi til. Når hun tjener så pass mye på å ta bilder og å skrive, syns jeg at det er helt ok at leserne kommenter både bildene hun legger ut og måten hun skriver på. Jenta lever av å skrive, men kan ikke det heller særlig godt. Det er særskrivingsfeil i annen hver setning. Jeg har nok skrivefeil jeg også, men det er tross alt ikke yrket mitt å skrive. Det er KAs yrke. Kanskje hun skulle byttet ut noen av spatimene med og prøve å fullføre vgs? Anonymous poster hash: d29e5...545 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 3. oktober 2014 #92 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lady KA. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 3. oktober 2014 #93 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ryddet for spekulasjoner, krenkende kommentarer og svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #94 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lady KA. hehe Det er hennes eget kallenavn på seg selv hahaAnonymous poster hash: 5eaed...e07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #95 Del Skrevet 3. oktober 2014 Noen som skjønner hva hun mener i innlegget "pushing the limits"? Hun skriver om at hun ser helt krise ut, og er nesten ikke til å kjenne igjen på bildene hun har tatt av seg selv under treningen. Og at hun angrer litt på at hun har lagt bildene ut. Ke??? Hvilke bilder er det hun snakker om? Har hun glemt å poste dem i innlegget? Anonymous poster hash: 523f6...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #96 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen som skjønner hva hun mener i innlegget "pushing the limits"? Hun skriver om at hun ser helt krise ut, og er nesten ikke til å kjenne igjen på bildene hun har tatt av seg selv under treningen. Og at hun angrer litt på at hun har lagt bildene ut. Ke??? Hvilke bilder er det hun snakker om? Har hun glemt å poste dem i innlegget? Anonymous poster hash: 523f6...a47 Hun skriver at hun på forhånd bestemte seg for å ta bilder av seg selv ETTER trening kontra før, slik hun vanligvis bruker, og da hun skulle lage innlegget angret hun tydligvis på dette fordi hun mener hun så dårlig ut. Jeg synes hun ser fresh og fin ut på de bildene hun la ut, men hun droppet vel å legge ut de bildene hun mener hun så så dårlig ut på. Anonymous poster hash: e1b56...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #97 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hun skriver at hun på forhånd bestemte seg for å ta bilder av seg selv ETTER trening kontra før, slik hun vanligvis bruker, og da hun skulle lage innlegget angret hun tydligvis på dette fordi hun mener hun så dårlig ut. Jeg synes hun ser fresh og fin ut på de bildene hun la ut, men hun droppet vel å legge ut de bildene hun mener hun så så dårlig ut på. Anonymous poster hash: e1b56...fd1 Tror heller dette er et klassisk eksempel på å fiske etter komplimenter. "åååh, jeg ser så stygg ut" - "Neeei, det gjør du ikke, du er fiiiiiin". På bildene er hun bittelitt rød i kinna, ikke polert med pudder og photoshop, så bildene som ligger der, er nok de hun mener hun ser dårlig ut på... Anonymous poster hash: 65990...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 4. oktober 2014 #98 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er vel liten tvil om at hun hadde rukket å fullføre videregående ved siden av bloggen sin. Rart det ikke er mer pinlig enn det, å ikke engang fullføre vgs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. oktober 2014 #99 Del Skrevet 5. oktober 2014 Noen som skjønner hva hun mener i innlegget "pushing the limits"? Hun skriver om at hun ser helt krise ut, og er nesten ikke til å kjenne igjen på bildene hun har tatt av seg selv under treningen. Og at hun angrer litt på at hun har lagt bildene ut. Ke??? Hvilke bilder er det hun snakker om? Har hun glemt å poste dem i innlegget?Anonymous poster hash: 523f6...a47 Latterlig. Hvorfor gjøre et poeng ut av hvor forferdelig man ser ut etter man har trent, for så å vise to bilder av seg selv i profil, der man ikke engang ser så mye som en svetteperle? Dette ser jeg flere lesere kommenterer og, uten å få noe svar. Det er ca 10 stk som kommenterer, så det er vel ikke så vanskelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #100 Del Skrevet 6. oktober 2014 http://kristinaandersen.no/1412578601_i_ukens_handlepose.html#comment Wow! Den jenta spiser mye yoghurt altså. Åtte godmorgen og to firpakninger yoplait. 16 yoghurter på en uke. I tillegg til to store beger cottage cheese. Anonymous poster hash: d29e5...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg