Gå til innhold

Hva drikker du når du er fyllesyk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Melk, melk og mere melk! Vanlig melk, O'boy, Biola(men ikke for mye av dette, da det kan gi uheldige konsekvenser), Litago jordbærmelk eller sjokolademelk, bananmilkshake, u name it. Melkeprodukter er gull dagen derpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hooty McOwlface

Jeg drikker alt, subber jeg ned til bunnpris for å handle søndag morgen så kommer jeg alltid hjem med 5 liter med forskjellige drikkevarer. Juice, brus (iskald coca cola på glassflaske, pepsi max e.l. smaker høgg dagen derpå), cultura, sjokomelk, iskaffe, farris, sportsdrikker, vitamin well.. you name it.

Jeg har hatt en greie med mangojuice, blå powerade og cultura, mulig det er placebo-effekt, men jeg føler disse gjør mer enn bare å rehydrere, at de reparerer noe med fyllesyken. En periode jeg bodde ved siden av en mcdonalds så hadde jeg en greie med dispenser-cola, den måtte liksom være i pappbeger med sugerør og masse isbiter når jeg var fyllesyk.

En pils kan noen ganger fungere bra, gin tonic om jeg skal ut igjen dagen derpå.

Jeg er heller ikke alltid så glad i springvann dagen derpå, iskald imsdal kan funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite. Above all. Always. Når jeg våkner opp med tømmermenn fra helvete og til slutt klarer å 'stavre' meg frem til kjøleskapet og den iskalde vakre grønne flasken lyser kjærlig mot meg... Da vet jeg alt kommer til å ordne seg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vann og te, men av og til solbærsaft eller juice, en sjelden gang sjokolademelk.



Anonymous poster hash: e329e...227
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er godt dagen derpå er melk og Villa Champagnebrus.

Drikker ingen av delene til vanlig ;)

Vanligvis er jeg helt avhengig av Cola Zero, men det orker jeg ikke i det heletatt da. Tror det kommer av at jeg en periode drakk Bacardi og Cola på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola er medisin for meg når jeg er fyllesyk.

Og hvis jeg orker, så lager jeg en skikkelig bombe av en juice.



Anonymous poster hash: 54959...f5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke fyllesyk. Drikker et stort glass vann eller to og spiser litt potetgull før jeg legger meg, så er alt bra neste morgen.

Anonymous poster hash: 93335...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja og ja! Må faktisk i butikken og kjøpe akkurat dette. Er du sikker på du ikke er meg?

:fnise: Hvem vet?

Anonymous poster hash: 9aae3...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Melk er den beste løsningen mot en kjip fyllesjuke. Forutsatt at man faktisk får den ned. Er jeg for kvalm til det, så drikker jeg solo, da det høye kullsyreinnholdet gjør at jeg føler meg noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sportsdrikk. Finnes ikke noe bedre.

WebRep
currentVote
noRating
noWeight


Anonymous poster hash: 12669...37e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...