Dyregod Skrevet 12. mars 2015 #441 Del Skrevet 12. mars 2015 30 uker! Utrolig hvor fort det går Godt at det gikk bra igår. Datteren min satt seg hardt ned på magen igår, det var ømt en stund og var litt redd det ville skade babyen, men det gikk nok bra De tåler nok mye. Men man blir jo så beskyttende mot babyen også. Jeg har fått refleks å beskytte magen når datteren min kommer til meg, akkurat som mannen med de edlere delene Håper du får en fin dag. Nå er det bare 10 uker igjen, tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. mars 2015 #442 Del Skrevet 12. mars 2015 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #443 Del Skrevet 12. mars 2015 Blir ganske beskyttende mot magen ja men de tåler heldigvis mye. Ungen klemte oppe ved livet, så tror det gikk mer utover innvollene der oppe Skal møte ei barndomsvenninne på kafé i dag. Det blir koselig! Håper alle får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #444 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Slettet innlegg Endret 13. mars 2015 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 12. mars 2015 #445 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg forstår godt at det er trist å ha det sånn. Nå har ikke jeg opplevd helt det samme, men i vår familie har det også vært noe som har hindret den ekstra følelsen av samhold som gjør at man blir knyttet sammen som familie. Men det at du er bevisst på dette kan du jo lett gjøre det annerledes for din egen lille familie Det er det som er så fantastisk med å skape familie, man kan gjøre som man selv ønsker for familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. mars 2015 #446 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg skjønner godt at det ikke føltes noe bra men positivt å se at du ser muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #447 Del Skrevet 12. mars 2015 Det er bare noe jeg har tenkt mer og mer på nå som jeg selv er på vei til å stifte en familie. Sikkert en del hormoner iblandet også synes det er så trist når vi har så lite til felles at vi ikke klarer å prate sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #448 Del Skrevet 13. mars 2015 Blir helt satt ut av å tenke på at om mindre enn tre måneder har jeg blitt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 13. mars 2015 #449 Del Skrevet 13. mars 2015 Det skjønner jeg. Familie på godt og vondt. Ja, tenk det Ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. mars 2015 #450 Del Skrevet 14. mars 2015 Nå er du 75% på vei til målet! Det er ganske kult å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #451 Del Skrevet 16. mars 2015 Kjip start på uka.. Lillepus måtte til dyrlegen med en gang vi stod opp i dag. Han har hjertesvikt, men vi har holdt det i sjakk i over ett år med medisiner. Men i dag var han slapp, slet med å puste og kastet opp blod. I følge dyrlegen svikter hjertet mer og han har masse vann i lungene. Nå er vi hjemme igjen og må hold vakt over han til i morgen og da skal han inn til ultralyd for å se hvor ille det har blitt. Selv om ikke dyrlegen sa det rett ut, så skjønte vi at det ikke ser lyst ut for han. Jeg er glad mannen jobber sent i dag, sånn at vi er to om det nå på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 16. mars 2015 #452 Del Skrevet 16. mars 2015 Så trist Hvitløk Er forferdelig når dyrene blir syke for man er så uendelig glad i dem. Høres ut som pusen din har gode eiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 16. mars 2015 #453 Del Skrevet 16. mars 2015 Uff så utrolig trist å høre Har pus selv ogfføler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. mars 2015 #454 Del Skrevet 16. mars 2015 Så utrolig trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 16. mars 2015 #455 Del Skrevet 16. mars 2015 Det er utrolig trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #456 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Vi måtte ta den vanskelige avgjørelsen om å la lillepus sovne inn tidligere i dag. Han hadde kanskje klart seg i et par dager til, men han slet med å puste og vi så han hadde det vondt. Lillepus Endret 16. mars 2015 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 16. mars 2015 #457 Del Skrevet 16. mars 2015 Vi måtte ta den vanskelige avgjørelsen om å la lillepus sovne inn tidligere i dag. Han hadde kanskje klart seg i et par dager til, men han slet med å puste og vi så han hadde det vondt. Lillepus Så utrolig trist å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. mars 2015 #458 Del Skrevet 16. mars 2015 Så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. mars 2015 #459 Del Skrevet 16. mars 2015 Nei så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 16. mars 2015 #460 Del Skrevet 16. mars 2015 så synd Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå