Hvitløk Skrevet 21. september 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 21. september 2014 Husk at det ikke hjelper å bare vaske hendene, du må kutte ut kattebæsjspising også Det sa nemlig legen min at var det største faremomentet ved kattebæsj Å søren! Og det som var favorittingen min når det gjaldt kattene.. Bummer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. september 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 21. september 2014 Har selv katt - men innekatt og vi koser masse! Men selve toaletten tar mannen seg av! Hadde også smerter i den ene siden i begynnelsen og det var helt normalt! Da jeg hadde exu gikk jeg med sinnsyke smerter i hele magen i flere uker ( det blødde aldri) men smertene var grusomme! Så litt smerter, er ikke en exu! Tro meg, dem kjenner du! Greit å høre fra noen som har opplevd det Er ikke intense smerter, mer som eggløsningssmerter. Så da satser jeg på at det er normale gravidsmerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. september 2014 #23 Del Skrevet 21. september 2014 Å søren! Og det som var favorittingen min når det gjaldt kattene.. Bummer! Ja, ble ganske skuffet selv når jeg hørte det. Fikk også beskjed om at jeg ikke måtte spise jord. Det var liksom favorittaktiviteten min på lørdagkveldene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. september 2014 #24 Del Skrevet 21. september 2014 Hahahha Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. september 2014 #25 Del Skrevet 22. september 2014 Serr, kan vi ikke spise jord ? Shit, da må jeg også finne ny lørdagssnacks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. september 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Dere ass Har bestilt meg første svangerskapskontroll i dag. Det er ikke før om 6 uker. Tror jeg var litt tidlig ute Har også bestilt meg kiropraktortime til i morgen. Ryggen har slått seg vrang, så må få sjekket det ut. De trodde på telefonen at det kunne dreie seg om bekkenlåsning, så håper de får fikset det fort. For nå er det vondt å stå, ligge og sitte 5 uker i dag Edit: ikke dpo, men uker! Surrehode Endret 22. september 2014 av Hvitløk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. september 2014 #27 Del Skrevet 22. september 2014 Hurra for 5 uker! Tror det er vanlig med første legetime rundt den tida ja. Jeg hadde tidlig pga kvalmen, men han sa det var ikke normalt å ha så tidlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. september 2014 #28 Del Skrevet 22. september 2014 5 uker ♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. september 2014 #29 Del Skrevet 22. september 2014 Dere ass Har bestilt meg første svangerskapskontroll i dag. Det er ikke før om 6 uker. Tror jeg var litt tidlig ute Har også bestilt meg kiropraktortime til i morgen. Ryggen har slått seg vrang, så må få sjekket det ut. De trodde på telefonen at det kunne dreie seg om bekkenlåsning, så håper de får fikset det fort. For nå er det vondt å stå, ligge og sitte 5 uker i dag Edit: ikke dpo, men uker! Surrehode Nååå skjønte jeg litt mer, hurra for 5 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. september 2014 #30 Del Skrevet 22. september 2014 Så dumt at du har fått plager allerede! Får håpe det stopper med det og ikke blir noe verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. september 2014 #31 Del Skrevet 22. september 2014 Åh.. jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var 5 uker på vei ♡ Hvilken spennende tid ♡ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 25. september 2014 Forfatter #32 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Er ikke noe flink til å være her inne om dagen. Fryktelig trøtt og mye som skjer på jobb. I tillegg reiser vi på en ukes ferie til en annen verdensdel i morgen, så det er litt mye å gjøre om dagen. Blir deilig å reise bort. Er visstnok veldig trygt for gravide der vi skal, så det er godt 5+3 i dag og det er to uker siden jeg fikk et klart positivt resultat Edit: det går bedre med ryggen. Har vært til to behandlinger og nå ligger jeg på sofaen med ispose på ryggen. Ubehagelig å knekke opp korsryggen Endret 25. september 2014 av Hvitløk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. september 2014 #33 Del Skrevet 25. september 2014 Dere må ha en super tur! Bra at ryggen er bedre, selv om den aller helst skulle vært helt fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. september 2014 #34 Del Skrevet 25. september 2014 God tur! Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 26. september 2014 #35 Del Skrevet 26. september 2014 God ferie - nyyyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. september 2014 #36 Del Skrevet 26. september 2014 God bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 26. september 2014 Forfatter #37 Del Skrevet 26. september 2014 Får ikke multisitert, men tusen takk alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. september 2014 #38 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg har glemt å skrive good tuuur Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. september 2014 #39 Del Skrevet 26. september 2014 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. september 2014 #40 Del Skrevet 26. september 2014 Nyt ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå