Hvitløk Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #361 Del Skrevet 13. februar 2015 I realiteten er det vel 114 dager til jeg er garantert en mor men jeg og ungen har avtalt at han skal komme på termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. februar 2015 #362 Del Skrevet 13. februar 2015 I realiteten er det vel 114 dager til jeg er garantert en mor men jeg og ungen har avtalt at han skal komme på termin God avtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. februar 2015 #363 Del Skrevet 13. februar 2015 100 dager til termin du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #364 Del Skrevet 15. februar 2015 I går var jeg og mannen på babyting-shopping. Vi handlet inn et par pakker med flanellkluter og frottékluter, koseklutbamse, to bodyer og en bukser i str 50, en body i str 56 og et par supersøte sokker. Alt utenom de minste bodyene og sokkene var på salg blir så forundret over at det er så ulike størrelser i de forskjellige butikkene. Den buksa vi kjøpte i str 50 på polarn o pyret er jo nesten like lang og mye bredere enn buksene vi har fra hm i str 56. Gleder meg til vi får kommoden som babyen skal ha for da kan jeg begynne å vaske klærne og legge de på plass Elsker å se mannen handle babyklær. Han blir så gira når han finner klær han synes er søte blir så glad over begeistringen hans. Har jo vært borti vordende fedre som ikke kunne brydd seg mindre. Vi gikk nok litt for mye i går for i dag verker det skikkelig både foran og bak i bekkenet. Våknet flere ganger i natt av at det var vondt å prøve og snu seg i senga. Har bygd meg opp slik at jeg ligger på venstre side med pute under magen og beina. Noen ganger må jeg ha pute bak ryggen slik at jeg unngår å snu meg i senga. Det gjør for vondt er snart ikke plass til mannen i senga ligger på sofaen nå og slapper av. Skal møte ei venninne etterpå, selv om jeg kjenner jeg helst skulle ha vært hjemme. Men vi ser hverandre ikke så ofte for vi bor så langt unna hverandre, så et par timer på en restaurantstol skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 15. februar 2015 #365 Del Skrevet 15. februar 2015 Sååå koselig med shopping til babyen ♥ Og koselig at vordende far er begeistret og gleder seg! Det er ikke noe bedre enn det! Jeg har en mann som ikke er like ivrig, men han er verdens beste far Størrelsene til h&m er så små! Husker at det var de som sluttet å passe først. Så jeg tør ikke kjøpe mindre enn 56 der! God bedring med bekkenet, det er ikke moro å bli så dårlig av en handletur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #366 Del Skrevet 15. februar 2015 Sååå koselig med shopping til babyen ♥ Og koselig at vordende far er begeistret og gleder seg! Det er ikke noe bedre enn det! Jeg har en mann som ikke er like ivrig, men han er verdens beste far Størrelsene til h&m er så små! Husker at det var de som sluttet å passe først. Så jeg tør ikke kjøpe mindre enn 56 der! God bedring med bekkenet, det er ikke moro å bli så dårlig av en handletur! De to bodyene i 50 kjøpte jeg der. Får håpe jeg får brukt de et par ganger hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 #367 Del Skrevet 15. februar 2015 Ååh, det er så koselig å handle inn småklær, og ikke minst å vaske dem Og så morsomt at mannen er engasjert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 15. februar 2015 #368 Del Skrevet 15. februar 2015 Så koselig med shopping til babyen og så utrolig koselig med engasjert mann Han kan lære bort noe til en del andre menn tror jeg Du får prøve å slappe av litt selv om du skal ut. Det tar på med to timer ute også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #369 Del Skrevet 16. februar 2015 Åå fy, så trøtt jeg er i dag.. Er ennå halvveis i koma og det er snart en time siden klokka ringte. Kjenner helgen tok hardt på, med ting som skjedde både fredag, lørdag og søndag. I dag er det behandling, så må en tur i byen i dag også. Etterpå blir det nok sofaen og ei bok eller netflix tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. februar 2015 #370 Del Skrevet 16. februar 2015 Det håper jeg også Det høres så feil ut det jeg skal skrive nå, men ikke misforstå meningen. Graviditeten føles så ut som et antiklimaks om dagen. Den forventningen jeg hadde i tiden før og rett etter positiv test er borte. Hadde forventet at jeg skulle føle en ekstrem glede under hele svangerskapet, men nå etter å ha vært kvalm til uke 19 med sporadisk kvalme og oppkast etter det og full sykemelding pga bekkenet siden uke 21, så har hverdagen blitt så mye mer annerledes enn hva jeg hadde forventet meg. Selvsagt er jeg overlykkelig over å skulle bli mor og gleder meg over spark fra den lille hver dag. Ingenting er så koselig som når mannen ligget inntil magen og prater med mini men selve gravidtilværelsen er ikke som forventet. Føler meg litt snytt over å ikke kunne gå på jobb eller være like sosial og strutte med magen. Er så redd for at når ungen er ute så vil jeg angre på at jeg ikke gledet meg mer over selve gravidtilstanden. Men det er så vanskelig når man blir så begrenset i hverdagen. Jeg skal jo bare være gravid i korte perioder av livet mitt og jeg vil kunne nyte de månedene til det fulle, men blir så trist når jeg innser at jeg ikke gjør det. Det er jo bare 3,5 måned igjen. Disse følelsene sitter jeg også med. Første gang tok vi bilder av magen hver uke (kom bare til uke 7 da) men denne gangen har jeg ikke orket for har vært så dårlig! Har nå ligget på sofaen siden uke 5 og må faktisk inrømme at jeg savner livet litt! Missforstå meg rett, jeg er KJEMPE glad og utrolig utrolig takknemlig for dette!!! Men jeg er så sliten... Så jeg skjønner tankene dine, og sånne tanker må være lov å tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 #371 Del Skrevet 16. februar 2015 Blitt litt våknere, eller sitter det fremdeles i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #372 Del Skrevet 16. februar 2015 Disse følelsene sitter jeg også med. Første gang tok vi bilder av magen hver uke (kom bare til uke 7 da) men denne gangen har jeg ikke orket for har vært så dårlig! Har nå ligget på sofaen siden uke 5 og må faktisk inrømme at jeg savner livet litt! Missforstå meg rett, jeg er KJEMPE glad og utrolig utrolig takknemlig for dette!!! Men jeg er så sliten... Så jeg skjønner tankene dine, og sånne tanker må være lov å tenke! Så godt å høre at det er flere som føler det slik har snakket en del med mannen om det og som han sier: det betyr ikke at man ikke er glad over ungen, man er bare ikke glad i å være rugekasse. Vi får bare nyte det når vi har gode dager og telle ned til premien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #373 Del Skrevet 16. februar 2015 Blitt litt våknere, eller sitter det fremdeles i? Nei, egentlig ikke etter behandlingen i dag møtte jeg tilfeldigvis på ei venninne i byen og hun inviterte meg med på en kaffe. Det var veldig koselig, selv om det var uplanlagt. Men var ikke hjemme før det var på tide å starte på middagen. Nå er middagen inntatt og beina slengt opp i sofaen. Her har jeg tenkt til ligge til sengetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 #374 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg blir også liggende på sofaen i kveld ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #375 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg blir også liggende på sofaen i kveld ja! Det er den aller beste måten å tilbringe en kveld på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 16. februar 2015 #376 Del Skrevet 16. februar 2015 Her blir det også sofatjeneste med varmeomslag på ryggen. Får svi for at jeg har vaska klær idag Kos deg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #377 Del Skrevet 16. februar 2015 Her blir det også sofatjeneste med varmeomslag på ryggen. Får svi for at jeg har vaska klær idag Kos deg på sofaen Kos deg på sofaen du også merker jeg har gjort for mye, for gjør det vondt å snu seg. Tror jeg skal sende mannen på kjøkkenet for å fikse varmeputa mi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #378 Del Skrevet 17. februar 2015 I natt sov jeg i 11 timer, kun avbrutt av en dotur og mannen som sa hadet da han gikk på jobb. Det var deilig! Merker at magen begynner å ta mer plass nå. Spiste en litt stor frokost og det føles ut som om maten er halvveis på vei opp igjen. Så små måltider er greia utover tror jeg kjenner spark nesten oppe ved ribbeina nå, så livmora har nok kommet seg langt opp. Blir så usikker på hvordan ungen ligger, for kjenner dult både oppe og nede samtidig. Kan det være at han sparker ifra og dunker hodet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 17. februar 2015 #379 Del Skrevet 17. februar 2015 I natt sov jeg i 11 timer, kun avbrutt av en dotur og mannen som sa hadet da han gikk på jobb. Det var deilig! Merker at magen begynner å ta mer plass nå. Spiste en litt stor frokost og det føles ut som om maten er halvveis på vei opp igjen. Så små måltider er greia utover tror jeg kjenner spark nesten oppe ved ribbeina nå, så livmora har nok kommet seg langt opp. Blir så usikker på hvordan ungen ligger, for kjenner dult både oppe og nede samtidig. Kan det være at han sparker ifra og dunker hodet sitt? Såå deilig å sove så lenge! Det har jeg ikke gjort på flere år Når storesøster lå med hodet ned kjente jeg i hvert fall spark både nede til venstre og oppe til høyre samtidig. Da var det rumpa som stakk ut og beina sparka ifra Det kan jo også være hodet eller armene. Utrolig rart å tenke på at det ligger et lite menneske i magen og strekker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2015 #380 Del Skrevet 17. februar 2015 Her fikk jeg bekreftet at han låg med hodet ned i går, men jeg kjenner bevegelser oppe, langs sidene og nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå