Gå til innhold

Hunden kommer opp i sengen om natten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan forsøke å sette kompostgrinder rundt senga, slik at hunden ikke kommer opp.

Dette.

Jeg elsker å ha boffeloffen i senga, men hver sin smak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyr i senga er bare ufyselig. Dersom det ikke er mulig å venne han til å sove i annet rom, så stemmer jeg for kompostgrinder.



Anonymous poster hash: f1968...04c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hund får lov til å velge hvor han vil ligge, men han velger buret sitt og der er døra åpen hele natta og han velger buret fremfor senga. :P Jeg våkner en del igjennom nettene, så jeg legger fort merke til om ho går rundt eller ligger i buret. Men er dette bare når du sover? Gjør han det når er våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker min skaper for at jeg hadde to store terver i sengen min , den gangen en fremmed kom inn i huset , og inn på soverommet mitt for å stjele. Hundene skremte den innbrudstyven så mye at han aldri kommer igjen der:)

Nå for tiden har jeg en hvit og grå katt på 5,2 KG som sover i sengen med meg og mannen min:) !

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne hunden veier 30 kg og har masse pels.

Jeg hadde sikkert også tålt håret fra en liten rase, men en stor hund med lang pels....

ts

Anonymous poster hash: 50742...220

Da skulle du enten oppdratt hunden din bedre eller kjøpt en røytefri rase!

Anonymous poster hash: bb1ad...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som skriver "å så nusselig og koselig med hund i sengen, jeg bare ellllsker å ha en 30 kilos røytende hund ved siden av meg" så ok dere liker det men ts gjør ikke det og ikke alle andre heller for den sags skyld. Og ts lurer ikke på om dere liker å ha det slik. Hun lurer på hva hun kan gjøre for IKKE å ha det slik så at dere synes det er så nusselig og søtt har ikke så mye med ts sitt problem å gjøre, fatter ikke hvorfor dere trenger å skrive at dere liker å ha dyret deres i sengen.

Ts det beste rådet du ser ut til å ha fått er med å ha en grind rundt sengen, på den måten kommer den seg ikke oppi.

Anonymous poster hash: 9b338...156

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har en stor hund som sover i sin egen Bia-bed på soverommet. Og det har gått helt fint lenge.

Men nå har hun begynt å krype opp i sengen i løpet av natten, slik at når jeg våkner om morgenen ligger hun og sover i sengen med oss. Men har ikke våknet da han krøp oppi til oss.

Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som har råd å komme med?

Anonymous poster hash: 50742...220

Jeg hadde latt den sove der...

Går det ikke an å lære henne opp til å ikke gjøre det med trening og en godbit når hun er flink... eller noe?

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...