Gå til innhold

Mange rare følelser....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter noen måneder som prøver er jeg gravid. Og jeg er veldig glad for det! Men det kommer så mange rare følelser jeg virkelig ikke var forberedt på...

Jeg er trist nesten hele tiden... Uten noen spesiell grunn, bare generelt nedstemt. I tillegg er jeg utrolig sliten, har ikke krefter til noe som helst. Føler meg som en helt for å ha klart meg gjennom arbeidsdagen. Kvalm i tillegg.

Mannen har en hektisk periode på jobb, så har sett lite til han. Det plager meg litt, men jeg skjønner ikke hvorfor egentlig, for det er egentlig ikke noe problem (selvmotsigende ja)

Også har jeg så dårlig samvittighet for disse følelsene! Jeg er så klar, har ønsker detter så lenge. Skulle jo føles sånn....:(

På toppen er jeg kjemperedd for at noe skal gå galt (er bare seks uker på vei), og bekymrer meg masse for det...

Uff....dette er vel ikke normalt? :(

Anonymous poster hash: 43a24...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro! Det var jo dette deres ønska? så her er pakken: kvalme, hormoner, følelser, hyppige toalettbesøk, +++

ikke stress deg opp i forhold til at du kan SA. For du er en frisk dame!

Slapp av mentalt og ikke hiss deg opp for noe.. Tenk positiv at alt er bra med fosteret!

Begynn med yoga og avspenningsøvelser...



Anonymous poster hash: 09df0...1bd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff....dette er vel ikke normalt? :(

Anonymous poster hash: 43a24...a1a

Hormoner... De gjør rare ting med kroppen når en er gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner. Sånn var jeg også i starten, trøst deg med at det går over, du slipper å ha det sånn hele svangerskapet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar! Det hjelper veldig det dere skriver :) skal spare denne tråden og dra den frem når jeg trenger å tenke fornuftig :)

Anonymous poster hash: 43a24...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Puh, så "godt" å lese :)

Jeg er også seks uker på vei og nesten bare bekymra og nedstemt jeg også. Leter hele tiden etter noe å ta kjæresten på, prøver hele tiden å "ta" han for at han ikke viser nok omsorg/kjærlighet, at han ikke bryr seg om graviditeten. Hvorfor er det sånn?!

Som deg går jeg også bare og venter på at ting skal gå galt, skulle ønske jeg bare kunne slappe av!

Så jeg vet hvordan du har det. :blomst:



Anonymous poster hash: 96c68...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hormoner!! Er ikke naturen merkelig med tanke på at den instalerer dette i oss når vi blir gravide??

Når det er sagt, så vent til det er over. Da kan du le av mye av det du opplevde i graviditeten :laugh:



Anonymous poster hash: 29045...d0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...