Gå til innhold

Levering og henting på skole/barnehage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten tilbøyelig til å tro at dette er en tulletråd men om det ikke er det så håper jeg virkelig du viser denne tråden til mannen til TS. Han kan ikke komme 10 minutter for tidlig på jobb men hans eget barn kan godt sitte på din arbeidsplass å vente i over en time på et skolen skal begynne hver dag??? Ærlig talt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hæ? Kan du være snill å få mannen din til å komme inn i tråden her og forklare hvordan han egentlig tenker?



Anonymous poster hash: 668d9...052
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så fælt å være ti minutter for tidlig ute at det er best at du tar all henting og levering? Jeg er veldig nysgjerrig på svaret.

Ts: jeg skjønner godt at du/dere lurer på dette. Mannen min blir veldig lett stressa, særlig når han må tenke på andre enn seg selv. Skal vi feks. På ferie vil han kun pakke til seg selv. Han mener han fremstår som overivrig og nerdete hvis han alltid er tidlig ute på jobb. Jeg mener heller det er positivt, og det er jo bare snakk om 10 minutter..

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør skolejenta da skoledagen er ferdig??? Sitter hun i skolegården å venter på at du skal hente??? I og med at hun ikke går på sfo? Regner med at skoledagen er ferdig før arbeidsdagen.

Hun hadde sfo til og med fjerde klasse, men nå er hun for gammel. Så nå er hun sammen med venner eller bestefar som bor i nærheten av skolen til jeg henter henne omlag 1530.

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplæringsloven sier at: "Kapittel 7. Skyss og innlosjering

§ 7-1.Skyss og innlosjering i grunnskolen

Elevar i 2.-10. årstrinn som bur meir enn fire kilometer frå skolen har rett til gratis skyss. For elevar i 1. årstrinn er skyssgrensa to kilometer. Elevar som har særleg farleg eller vanskeleg skoleveg har rett til gratis skyss utan omsyn til veglengda."

Dere kan kreve skoleskyss til jenta deres. Om det ikke går buss, så får de sette opp taxi.

Dette er litt innvikla. Vi bor i enden av en blindvei av grus 1,5 km fra asfaltveien. Fra asfaltveien går det skolebuss. Men grusveien vi bor på er dessverre veldig bratt, uten gatelys og så har vi en nabo som kjører helt villt og uforsvarlig. Derfor tør jeg ikke la henne gå denne veien før hun er noe eldre. Har søkt om taxi flere ganger men har fått avslag. Når minstemann blir skolebarn får vi taxi i 1 år.

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: jeg skjønner godt at du/dere lurer på dette. Mannen min blir veldig lett stressa, særlig når han må tenke på andre enn seg selv. Skal vi feks. På ferie vil han kun pakke til seg selv. Han mener han fremstår som overivrig og nerdete hvis han alltid er tidlig ute på jobb. Jeg mener heller det er positivt, og det er jo bare snakk om 10 minutter..

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Da får du sende han til en psykolog, du kan jo ikke leve slik det er nå. Han er jo en diger egoist som bare tenker på seg selv. Blir rett og slett skremt av mentaliteten hans. Jeg hadde krevd at han skulle levert barna ellers så får han finne seg et annet sted å bo.

Anonymous poster hash: 68ebf...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: jeg skjønner godt at du/dere lurer på dette. Mannen min blir veldig lett stressa, særlig når han må tenke på andre enn seg selv. Skal vi feks. På ferie vil han kun pakke til seg selv. Han mener han fremstår som overivrig og nerdete hvis han alltid er tidlig ute på jobb. Jeg mener heller det er positivt, og det er jo bare snakk om 10 minutter..

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Heller overivrig og nerdete enn egoist og totalt idiot.

Det tror jeg nok de på jobben hans også er enige i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh - hadde han kommet 10 minutter for sent hver dag pga levering, skulle jeg ha tenkt to ganger på hans side av saken...

Siden sjefen din sier det er uønsket på jobben din med ansattes barn, kan du jo si at det rett og slett ikke er lov. For egentlig er det jo det sjefen din sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: jeg skjønner godt at du/dere lurer på dette. Mannen min blir veldig lett stressa, særlig når han må tenke på andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Oisann! Her må han bare våkne opp. Han er pappa nå, og det er irrelevant om han blir stressa - det må han nesten bare lære seg å håndtere på et vis. Å stikke hodet i sanden og unngå hele problemstillingen kommer bare til å føre ham opp i enda større problemer på sikt - nemlig når du blir dritalei og han må være alenefar 50% av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...