Gå til innhold

Han har aldri hatt samboer. Rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen må jo være den første samboeren(det gjelder vel egentlig alt, gjør det vel ikke)? Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen må jo være den første samboeren(det gjelder vel egentlig alt, gjør det vel ikke)? Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem :)

Er det noe jeg har lært av KG, så er det at i denne type problemstillinger er "hvorfor" fullstendig irrelevant :) Problemer er til for å være til. Og har man ikke nok problemer, må man lage noen nye.

Neste uke:

"Deiten min venter med å helle sukker i te'en til posen er ferdigtrukket. Kan han være psykopat?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vanskelig tenke meg at han vil fungere godt i et langvarig forhold der dere bor sammen.

Marie90 sier at: "Statistisk sett er sjansen for at en mann over 40 som aldri har hatt et forhold vil slå seg til ro, forsvinnende liten."

Når jeg ser tilbake på alle vennene mine, og deres historier, så er jeg enig med henne.

De som ikke hadde hatt lange forhold og var single når de nærmet seg 40, er fremdeles single nå, 20 år senere.

Aldersforskjellen har trolig ingen som helst betydning når dere begge er godt voksne, hvem av dere som er den eldste i sinn og tanker vet ingen av oss her.

Men det må da være verdt et forsøk, flytt sammen med ham for en periode og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...