Gå til innhold

er jeg virkelig så fjern, har vi fått ny statsminister?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hun har vært statsminister veldig lenge nå..! Forskjellen fra henne til jens er at jens har vært i avisa maaaaange ganger, skulle nesten tro at han var PR kåt (enten det eller erna er sky).

Det er sååååååå deilig å slippe AP-hatmeldinger om høyre og frp.. Virker som det er helt 100% slutt etter jens hoppet av - mistenkelig!



Anonymous poster hash: b5640...aa4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FuturePrimitive

Muligens begynnende psykisk sykdom, TS.

Å være så forvirret, lite med og fjern er ekstremt unormalt. Dette er ting selv barn får med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok heller ikke fått med deg at vi gikk inn i union med Sverige i desember i fjor? Eller at Bergen har erklært seg som en selvstendig stat som følge av protesten mot unionen? Hvilken stein lever du egentlig under TS, dette er trist.



Anonymous poster hash: 0e0e0...58a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare flott at du ikke later som om du er interessert i politikk og samfunn, som en del andre kvinner gjør.

Hva er svaret til menn når man ikke er interessert? "HVA?? Bryr du deg ikke om landet vårt?? :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: ", Kanskje de bare er konfliktsky.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens begynnende psykisk sykdom, TS.

Å være så forvirret, lite med og fjern er ekstremt unormalt. Dette er ting selv barn får med seg.

Etter hva jeg leser, er det snakk om fysisk sykdom hvor TS har vært inn og ut av sykehuset, men det fysiske og psykiske henger sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh. dette er flaut, men må spørre et sted jeg kan være så og si anonym.

er ikke jens s. fortsatt statsminister? er det erna nå? så et innlegg på fb hvor en dame har sendt brev til erna (hun har snakket om dette i lang tid og jeg har ikke helt forstått hvorfor akkurat erna) sammen med innlegget hennes var et bilde av et dokument hvor det stod: vedlagt oversender vi kopi av henvendelse til statsminister Erna Solberg fra xxx xxx.

jeg har virkelig ikke fått med meg noe valg i år o.O

Er jeg så fjern? jeg har vært mye hjemme, tv'n har streika siden juli men har da hatt nett! vet ikke om jeg skal grave meg ned i jorda eller om jeg allerede er gravd ned.

Dette er dessverre seriøst. hvis dette er sant skulle jeg ønske dette var en trolle tråd, hvis det ikke er sant forstår jeg ikke at hun sender et brev til erna og får dette som svar? (vet hun virkelig har prøvd å sende kopi av brevet overalt til "viktige" personer og kjemper hardt for saken sin, så er ikke tull fra hennes side)

Hvis vi har fått ny statsminister, vel gjør gjerne narr av meg med god samvittighet!

Anonymous poster hash: 570ad...6e5

Det kan være lurt å lese nettaviser jevnlig så du følger med på verden. For å finne ut om akkurat Erna er statsminister nå, er det bare å google.

Bare av nysgjerrighet, stemte du i valget ifjor?

Anonymous poster hash: 9b280...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Etter hva jeg leser, er det snakk om fysisk sykdom hvor TS har vært inn og ut av sykehuset, men det fysiske og psykiske henger sammen.

Du kunne gravd meg ned i ei grøft med tre meter jord over, gravet meg opp året etter og likevel hadde jeg fått med meg at vi har hatt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da på nett, så du må jo ha fått med deg noe annet enn kg? Ja det kom en dame for et år siden. Hun heter Erna og er statsdminister. Tror vi fikk ny fiskeriminister også

Anonymous poster hash: 65c54...17e

håper virkelig du at du troller du også.

Anonymous poster hash: 48b3b...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å lese nettaviser jevnlig så du følger med på verden. For å finne ut om akkurat Erna er statsminister nå, er det bare å google. Bare av nysgjerrighet, stemte du i valget ifjor? Anonymous poster hash: 9b280...866

Valget i fjord altså der erna vant hvor jeg ikke fikk det med meg? Neii, stemte ikke da nei (hihi, hadde vært enda verre) før der igjen fikk jeg derimot seddel i posten og tenkte å stemme bare for å stemme, men befant meg langt øde og ble for mye stress (skulle bare stemme blankt og for statistikken sin skyld)

Anonymous poster hash: 570ad...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget i fjord altså der erna vant hvor jeg ikke fikk det med meg?

Har det vært valg i fjorden også? Var vel der det ble valgt ny fiskeriminister da :P

Anonymous poster hash: eca0d...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært valg i fjorden også? Var vel der det ble valgt ny fiskeriminister da :P

Anonymous poster hash: eca0d...0aa

:fnise: går visst litt fort i svingene med ord som ender på lik lyd , uffamei , ikke får jeg med meg valget og nå kan jeg ikke skrive heller :P .

Du kunne gravd meg ned i ei grøft med tre meter jord over, gravet meg opp året etter og likevel hadde jeg fått med meg at vi har hatt valg.

nei det tror jeg egentlig ikke.

men som sagt, jeg fikk alltid med meg dette som barn, var nå denne gangen. og jeg glemmer en del ting men har vært mye mindre ting som møter, bursdager etc.

ts

Anonymous poster hash: 570ad...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig godt forstå at dette har gått noen hus forbi med tanke på at den stygge kjolen til Siv Jensen stjal all oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...