Gå til innhold

Er han egoistisk? føler meg stygg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som er sammen med verdens herligste gutt! Men når det kommer til sex, så er jeg veldig på. Jeg elsker å tilfredsstille han uansett. Jeg kan ofte suge han uoppfordret på sofaen når han ser tv, når vi dusjer, og i sengen. Men han har aldri gått ned på meg, hverken før eller etter.

Jeg får jo veldig lyst på kjæresten min når jeg ser at han tenner på det jeg gjør med han. Men får aldri noe uoppfordret selv, og sjelden han tar på meg under sex også. Det er liksom jeg som gir så mye av meg, og han har slikket meg maks 2 ganger før (vært sammen i 3mnd snart, men har rotet osv i 6 mnd) og tar nesten aldri på meg og koser med meg:-/ skal han gjøre noe på meg, blir det for det meste jukking.

Føler som om at det er noe galt med meg og kroppen min, akkurat som om at han ikke vil ha noe med underlivet mitt å gjøre.. Jeg er renslig, dusjer og passer på at det ikke lukter vondt! Er jeg virkelig så usexy?

Hva synes dere?



Anonymous poster hash: c35bc...027
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er mannen min også. Han har egentlig aldri vist noen veldig interesse under sex. Han liker ikke å slikke, det er greit. Men det at han aldri tar på meg er jo ikke hyggelig. Han er egentlig ganske så egoistisk i senga.

Vi har snakket om det mange ganger og han forstår, men klarer ikke å endre seg.

Han er ikke egoistisk ellers da ;)



Anonymous poster hash: 08736...430
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Dere er tidlig i forholdet og lærer hverandre å kjenne. Vil anbefale å snakke med han om hva du liker. Dersom han ikke ønsker å gjøre det, er det slik han er. Alle menn er forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er tidlig i forholdet og lærer hverandre å kjenne. Vil anbefale å snakke med han om hva du liker. Dersom han ikke ønsker å gjøre det, er det slik han er. Alle menn er forskjellig :)

Jeg skal jo respektere at han ikke liker å ta på meg, hvis det er slik han er, men dette er ikke noe han har sagt til meg da. Men når han ''forventer'' at jeg skal kose med han, og dette tenner meg, vil jeg jo ha noe tilbake! Det er jo kjipt at jeg skal bruke mye tid på han, og jeg får ingenting.

Anonymous poster hash: c35bc...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jeg spørre om han tok på andre kvinner før meg, eller blir det for dumt å ta opp fortid? For alt jeg vet, så kan han være den som bestandig fikk noe, men aldri ga selv :P



Anonymous poster hash: c35bc...027
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er mannen min også. Han har egentlig aldri vist noen veldig interesse under sex. Han liker ikke å slikke, det er greit. Men det at han aldri tar på meg er jo ikke hyggelig. Han er egentlig ganske så egoistisk i senga.

Vi har snakket om det mange ganger og han forstår, men klarer ikke å endre seg.

Han er ikke egoistisk ellers da ;)

Anonymous poster hash: 08736...430

Akkurat sånn er typen min også! :) det er bare at når det kommer til kosing på hverandre, så føler jeg at han vil ha mer enn han vil gi :P

Anonymous poster hash: c35bc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Jeg skal jo respektere at han ikke liker å ta på meg, hvis det er slik han er, men dette er ikke noe han har sagt til meg da. Men når han ''forventer'' at jeg skal kose med han, og dette tenner meg, vil jeg jo ha noe tilbake! Det er jo kjipt at jeg skal bruke mye tid på han, og jeg får ingenting.

Men kan jeg spørre om han tok på andre kvinner før meg, eller blir det for dumt å ta opp fortid? For alt jeg vet, så kan han være den som bestandig fikk noe, men aldri ga selv :P

Ville heller tatt opp samtalen som en forespørsel. Spør om ikke han har lyst til å gjøre noe du liker som forspill neste gang. Kan hende han ikke har tenkt noe særlig over at kvinner også har behov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller tatt opp samtalen som en forespørsel. Spør om ikke han har lyst til å gjøre noe du liker som forspill neste gang. Kan hende han ikke har tenkt noe særlig over at kvinner også har behov ;)

Det går jo ant ;)

Anonymous poster hash: c35bc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig at det er kvinnen som tenner mest på partneren. Det er som regel kvinner som kan velge partnere mer attraktive enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig at det er kvinnen som tenner mest på partneren. Det er som regel kvinner som kan velge partnere mer attraktive enn seg selv.

kan ikke si jeg har merket noe til det. :P er vel derfor det er best at dama er mer attraktiv enn mannen, er vel det som er det mest vanlige.

Anonymous poster hash: 1d3b3...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si jeg har merket noe til det. :P er vel derfor det er best at dama er mer attraktiv enn mannen, er vel det som er det mest vanlige.

Anonymous poster hash: 1d3b3...6c1

Jeg gir han stå hele tiden, bare jeg sier at jeg har lyst på han, eller at jeg bytter om foran han osv. Men ofte når han får seg, så er han liksom ''ferdig'' med det

Anonymous poster hash: c35bc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det samme med dette som med alt annet i forhold. Dersom han kan eller får mulighet til å gjøre minst mulig så gjør han det. Lager du middag, og gjør alt husarbeidet trenger ikke mannen engasjere seg.

Enten kan man tilrettelegge på en måte som stimulerer til ønsket adferd eller så legger man tilrettelegge for uønsket adferd. Du ts tilrettelegger for at typen ikke trenger å gjøre noe for å få sine behov tilfredstillt. Resultatet blir at du ikke får dine behov dekket.

Sett standarden selv. Ikke del ut fra godteposen ukritisk. Vær smart og legg tilrette for at han skal bidra mer. Bruk kvinnelist. ;)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei jente som er sammen med verdens herligste gutt! Men når det kommer til sex, så er jeg veldig på. Jeg elsker å tilfredsstille han uansett. Jeg kan ofte suge han uoppfordret på sofaen når han ser tv, når vi dusjer, og i sengen. Men han har aldri gått ned på meg, hverken før eller etter.

Anonymous poster hash: c35bc...027

Du er altfor masete og klengete. Det er vel slett ikke sikkert at han setter så mye pris på at du suger ham hvor som helst og når som helst, når han selv ikke har gitt noen signaler. Det i seg selv kan gjøre at han holder avstand og ikke vil noe med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altfor masete og klengete. Det er vel slett ikke sikkert at han setter så mye pris på at du suger ham hvor som helst og når som helst, når han selv ikke har gitt noen signaler. Det i seg selv kan gjøre at han holder avstand og ikke vil noe med deg.

Altså, jeg spør jo først om han vil, og han gir jo meg signaler!? tror du misforsto meg feil... eller at jeg var for dårlig til å uttrykke det.

Men det kan jo hende :)

Anonymous poster hash: c35bc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg spør jo først om han vil, og han gir jo meg signaler!? tror du misforsto meg feil... eller at jeg var for dårlig til å uttrykke det.

Men det kan jo hende :)

Anonymous poster hash: c35bc...027

Ser ut som du gjør alt rett, egentlig:)

Og,,

Synes du virker veldig søt og flink jeg. Og rådet fra C'est la vie kl 20:47 i går var et meget godt råd.

Kanskje er han litt sjenert når det kommer til slike ting, prestasjonsangst kanskje?, så være klar og vennlig om han forsøker. Da husker han til neste gang.

Endret av Zend
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enten er han usikker og ikke helt vet hvordan han skal ta på deg osv. for at du skal ha det godt, og at han er redd for å drite seg ut eller lignende.

ELLER så har han bare ikke fått inn i huet sitt at jenter trenger å koses på de også.



Anonymous poster hash: 218a9...14c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hva slags menn er det som ikke engang vil ta på kjæresten sin under sex??

Dere er vel klar over at det er rimelig spesiellt?? Og hvorfor har vi mennesker fått prateevnen? For å kommunisere med hverandre. Så om du ts gjør noe han ikke liker eller at du er for mye "På" så bør han vel kunne bruke snakketøyet? Men var jeg deg ville jeg uansett spurt han rett ut....

Da slipper du gå å lure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags menn er det som ikke engang vil ta på kjæresten sin under sex??

Dere er vel klar over at det er rimelig spesiellt?? Og hvorfor har vi mennesker fått prateevnen? For å kommunisere med hverandre. Så om du ts gjør noe han ikke liker eller at du er for mye "På" så bør han vel kunne bruke snakketøyet? Men var jeg deg ville jeg uansett spurt han rett ut....

Da slipper du gå å lure :)

Takk for det :) Men jeg har prøvd å prate med han om det, jeg vil ikke at han skal føle at jeg tror han ikke liker meg, for jeg vet jo at han gjør det. Han sier de fineste tingene til meg og behandler meg som en prinsesse.. men når vi har samleie er jo alt perfekt, vi har god sex sammen. Tviler på at han hadde hatt sex med meg hvis jeg ''er så fæl'' der nede :P men vet jo aldri, spesielt ikke når det kommer til sex..

Men synes ikke det er så enkelt å gå fram med noe slikt.. spesielt ikke når det er avstands forhold, for føler at jeg burde pratet med han om det, men for å få fort gang i det må jeg nesten ta det over telefonen, men vet ikke igjen om det blir helt rikigt!

Alt er så vanskelig...

TS

Anonymous poster hash: c35bc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Takk for det :) Men jeg har prøvd å prate med han om det, jeg vil ikke at han skal føle at jeg tror han ikke liker meg, for jeg vet jo at han gjør det. Han sier de fineste tingene til meg og behandler meg som en prinsesse.. men når vi har samleie er jo alt perfekt, vi har god sex sammen. Tviler på at han hadde hatt sex med meg hvis jeg ''er så fæl'' der nede :P men vet jo aldri, spesielt ikke når det kommer til sex..

Men synes ikke det er så enkelt å gå fram med noe slikt.. spesielt ikke når det er avstands forhold, for føler at jeg burde pratet med han om det, men for å få fort gang i det må jeg nesten ta det over telefonen, men vet ikke igjen om det blir helt rikigt!

Alt er så vanskelig...

TS

Anonymous poster hash: c35bc...027

Godt å høre dere har det så bra da :)

Kanskje han bare ikke vet hvor godt det er for deg at han tar på deg? Forsøk å gi små hint til det under sex. Gjerne ta hånden hans og før den målbevisst dit du ønsker...du må nok lære han opp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...