Gå til innhold

Kåt med exen, aseksuell med typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke det egentlig?

Anonymous poster hash: 85483...bac

Jeg tar her utgangspunkt i at "liker" betyr "kommer overens med", "kan stole på" og liknende. Tenning handler mer om hvem du respekterer, ser opp til, synes ser sexy ut, liker lukten til osv. Disse elementene henger ikke nødvendigvis sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Hvorfor i all verden blir denne veninnen din sammen med menn hun tydeligvis ikke tenner på da? Med all respekt, men hun høres ut som en drittsekk som bruker han i mangel av han "kjekke exen".

Jeg syntes oppriktig synd på han nye lyse lubne karen......Gi henne en ørefik fra meg! Du sier jo at hun alltid var klar for sex med exen...mens nå vil hun ikke og syntes det er ekkelt?! Hva for slags type kvinne er dette her?? En normal mann og normal kvinne forventer endel sex i et forhold. Når hun tydeligvis har stengt inngangsporten, burde de slå opp umiddelbart!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du ikkespør henne heller da, siden dere er såpass åpne at dere kan snakke omhennesselic.

Jeg golder fremdeles en knapp påat du er den nye kjæresten hennes

Når man er ung er det vanlig å snakke om sexliv. Jeg vet detaljer om alle mine venninners sexliv, til og med de jeg ikke er så nære. I tillegg så er exen hennes min kjæreste sin bror, så vi har tidligere bodd sammen. Da blir man vel litt mer åpen om sånne ting. Grunnen til jeg ikke vil spørre henne direkte er fordi jeg ikke vil ødelegge "idyllen" hennes med negative tanker. Hun virker å synes dette er optimalt, og det vil ikke jeg stå i veien for. Men jeg synes fortsatt det er litt merkelig at man kan endre seksualitet så fort.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden blir denne veninnen din sammen med menn hun tydeligvis ikke tenner på da? Med all respekt, men hun høres ut som en drittsekk som bruker han i mangel av han "kjekke exen".

Jeg syntes oppriktig synd på han nye lyse lubne karen......Gi henne en ørefik fra meg! Du sier jo at hun alltid var klar for sex med exen...mens nå vil hun ikke og syntes det er ekkelt?! Hva for slags type kvinne er dette her?? En normal mann og normal kvinne forventer endel sex i et forhold. Når hun tydeligvis har stengt inngangsporten, burde de slå opp umiddelbart!

Folk blir jo sammen av ulike grunner. Regner med at mange par ikke nødvendigvis tenner på hverandre, men likevel elsker og respekterer hverandre. Jeg tror at hun er forelsket og lykkelig, men jeg tenker på om hun kanskje lurer seg selv når hun tydeligvis ikke tenner på han.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg tar her utgangspunkt i at "liker" betyr "kommer overens med", "kan stole på" og liknende. Tenning handler mer om hvem du respekterer, ser opp til, synes ser sexy ut, liker lukten til osv. Disse elementene henger ikke nødvendigvis sammen.

uenig. jeg trenger overhodet ikke ha en dyp respekt eller se opp til personen jeg evnt tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden minner i det hele tatt om en dobbelepisode i South Park (Do the handicapped go to hell/Probably), hvor satan ikke kan bestemme seg for hvem han vil være sammen med: Saddam Hussein eller Chris. Episoden tar opp samme problematikk som her, og satan ender opp med å ikke være med noen av dem, men å fokusere på seg selv istedenfor.

Ville nok ikke blindt brukt South Park som inspirasjon for store avgjørelser i livet, men det skader vel ikke å ha nevnt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da skjedde det som "måtte" skje. Hun kontaktet exen, han kom bort for å se film. Det endte med sex og han sov over. Uff. Har så vondt av han stakkars (x)-kjæresten nå

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har fått seg ny kjæreste. Hun var av og på med sin ex i flere år, og ble sammen med han nye så og si rett etter de ble endelig over. Exen er høy, mørk og kjekk, og han nye er blond og relativt lubben. De er ganske strake motsetninger. Exen var en real dritt og han nye er en fantastisk fyr. Da hun var sammen med exen hadde de sex hele tiden og hun var alltid klar for sex. Med han nye så virker det som sex er et ork. Hun sier at hun sjelden er kåt, og at det nesten er ubehagelig å bli tatt på. Hun virker også nesten irritert over at han kan holde på i flere timer når de først har sex. Så dette er som natt og dag for henne.

Hvorfor er det sånn? Kan man forandre seg så plutselig? Eller har hun egentlig ikke følelser for han første? Jeg spør av pur nysgjerrighet, har ingen planer om å blande meg i deres forhold og vil ikke plage henne med å spørre. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Har hun begynt på p- piller etter at hun møtte ham, eller byttet merke?

Og var hun seksuelt tiltrukket av sin nye kjæreste før de ble sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjedde det som "måtte" skje. Hun kontaktet exen, han kom bort for å se film. Det endte med sex og han sov over. Uff. Har så vondt av han stakkars (x)-kjæresten nå

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Overrasker vell ingen at hun gjorde det. Hun høres jo ut som ei hore.

Anonymous poster hash: e83af...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker vell ingen at hun gjorde det. Hun høres jo ut som ei hore.

Anonymous poster hash: e83af...73a

For et kvinnesyn. Jenta har hatt sex med to menn og hun er ei hore. Jeg synes heller ikke det var særlig overraskende, men ei hore er hun ikke.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle sikkert ønske at hun hadde det bra med han snille , " full pakke" med velfungerende forhold på alle måter . Etter et kaotisk forhold så søkte hun muligens til det rake motsetningen i håp om full forandring . Kan virke som hun gikk litt langt fra eksen som tydeligvis tenner henne .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et kvinnesyn. Jenta har hatt sex med to menn og hun er ei hore. Jeg synes heller ikke det var særlig overraskende, men ei hore er hun ikke. Anonymous poster hash: ff296...2e8

Det var vel mer det at hun var utro med en fin fyr med en drittsekk av en eks. Men slik er jo damer.

Anonymous poster hash: d9d76...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mer det at hun var utro med en fin fyr med en drittsekk av en eks. Men slik er jo damer.

Anonymous poster hash: d9d76...dc9

Slik er mange damer, langt ifra alle.

Anonymous poster hash: 3ae97...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel mer det at hun var utro med en fin fyr med en drittsekk av en eks. Men slik er jo damer.

Anonymous poster hash: d9d76...dc9

Ja, men det gjør henne til en drittkjerring, ikke en hore.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mer det at hun var utro med en fin fyr med en drittsekk av en eks. Men slik er jo damer.

Anonymous poster hash: d9d76...dc9

Slik er noen damer OG menn!

Anonymous poster hash: e2118...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra det åpenbare (hun tenner ikke på han nye) kan det være at eksen har gitt henne et komplisert forhold til sex, fordi det var sexen som fikk henne til å holde på med en fyr hun vet hun burde blitt ferdig med mye før. Det kan hende hun nå kobler sex med dårlig forhold, og derfor har parkert sexlysten mer eller mindre ubevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...