Gå til innhold

Kåt med exen, aseksuell med typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne av meg har fått seg ny kjæreste. Hun var av og på med sin ex i flere år, og ble sammen med han nye så og si rett etter de ble endelig over. Exen er høy, mørk og kjekk, og han nye er blond og relativt lubben. De er ganske strake motsetninger. Exen var en real dritt og han nye er en fantastisk fyr. Da hun var sammen med exen hadde de sex hele tiden og hun var alltid klar for sex. Med han nye så virker det som sex er et ork. Hun sier at hun sjelden er kåt, og at det nesten er ubehagelig å bli tatt på. Hun virker også nesten irritert over at han kan holde på i flere timer når de først har sex. Så dette er som natt og dag for henne.

Hvorfor er det sånn? Kan man forandre seg så plutselig? Eller har hun egentlig ikke følelser for han første? Jeg spør av pur nysgjerrighet, har ingen planer om å blande meg i deres forhold og vil ikke plage henne med å spørre. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå MÅ folk slutte å late som de skriver på vegne av en venn eller venninne...



Anonymous poster hash: 50cb1...f4b
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå MÅ folk slutte å late som de skriver på vegne av en venn eller venninne...

Anonymous poster hash: 50cb1...f4b

Jeg later ikke som! Jeg hadde ikke spurt dersom det var meg. Jeg var med henne i går, da fortalte hun det, og jeg har tenkt på det i hele dag.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner hun ikke på utseendet hans kanskje?

Hørtes nesten ut som fant eksen svært seksuelt tiltrekkende, men ikke denne karen..

Kan jo ikke akkurat være personligheten til eksen hun tente på..?



Anonymous poster hash: 85483...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier hun ble sammen med han nye rett etter bruddet; ble han en slags rebound for henne, og nå er interessen litt over?



Anonymous poster hash: 85483...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner hun ikke på utseendet hans kanskje?

Hørtes nesten ut som fant eksen svært seksuelt tiltrekkende, men ikke denne karen..

Kan jo ikke akkurat være personligheten til eksen hun tente på..?

Anonymous poster hash: 85483...bac

Ja, det er litt det jeg tenker. Exen trente mye og så svært bra ut. Men oppførselen hans var til å spy av, jeg skjønner ikke at hun holdt ut så lenge. Det er bare så rart at hun sier at hun har det såååååå bra, når hun i neste setning forteller at hun aldri vil ha sex lengre og nesten ikke liker å bli tatt på engang.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier hun ble sammen med han nye rett etter bruddet; ble han en slags rebound for henne, og nå er interessen litt over?

Anonymous poster hash: 85483...bac

Ja. Det kan jo godt hende. Men hun sier jo at hun har det så fint. Så jeg skjønner ikke helt at hun skal være over han heller.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå MÅ folk slutte å late som de skriver på vegne av en venn eller venninne...

Anonymous poster hash: 50cb1...f4b

Å "skrive for ei venninne" gir KUN mening om man skriver her under nick. Når man er anonym så er det ingen som bruker denne unskyldningen.

Anonymous poster hash: a3778...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt det jeg tenker. Exen trente mye og så svært bra ut. Men oppførselen hans var til å spy av, jeg skjønner ikke at hun holdt ut så lenge. Det er bare så rart at hun sier at hun har det såååååå bra, når hun i neste setning forteller at hun aldri vil ha sex lengre og nesten ikke liker å bli tatt på engang.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Kanskje hun tente på utseendet hans seksuelt, selv om han var en drittsekk ellers. At han var tiltrekkende kroppslig sett, og viste en mykere side av seg selv under sexen?

Han nye er kanskje kjempeålreit å henge sammen med, men vanskeligere å tenne på? Blir jo bare spekulasjoner da :P

Men man må jo også ta i betraktning at det ikke er sikkert tørkeperioden har noe med guttene å gjøre i det hele tatt - altså at hun ville hatt en periode som dette uavhengig av hvem hun var sammen med. Mange jeg kjenner som er i kjempebra forhold på alle måter har iblant sånne perioder - og det kan jo være hormonelt, noe i privatlivet, at de har fått barn osv osv.

Anonymous poster hash: 85483...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun tente på utseendet hans seksuelt, selv om han var en drittsekk ellers. At han var tiltrekkende kroppslig sett, og viste en mykere side av seg selv under sexen?

Han nye er kanskje kjempeålreit å henge sammen med, men vanskeligere å tenne på? Blir jo bare spekulasjoner da :P

Men man må jo også ta i betraktning at det ikke er sikkert tørkeperioden har noe med guttene å gjøre i det hele tatt - altså at hun ville hatt en periode som dette uavhengig av hvem hun var sammen med. Mange jeg kjenner som er i kjempebra forhold på alle måter har iblant sånne perioder - og det kan jo være hormonelt, noe i privatlivet, at de har fått barn osv osv.

Anonymous poster hash: 85483...bac

Spekulasjoner er det jeg er ute etter. Kanskje jeg får mettet nysgjerrigheten litt. Det er litt i samme gate som deg jeg tenker. Men likevel har jeg svært vanskelig for å tro at exen ble særlig myk under sexen. Han er vel det nærmeste man kommer en psykopat, uten at jeg stiller noen diagnose altså.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet iallfall at jeg blir mindre gira på sex når han skal holde på i tiiiimesvis hver gang. Da begynner det også å irritere noen ganger når han hinter, fordi jeg vet at de neste to timene forsvinner, samt at jeg blir sår og jævlig nedentil. Har mye mer sex når han ikke holder så lenge, både langvarige økter OG kjappiser!

Anonymous poster hash: d284c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

En venninne av meg har fått seg ny kjæreste. Hun var av og på med sin ex i flere år, og ble sammen med han nye så og si rett etter de ble endelig over. Exen er høy, mørk og kjekk, og han nye er blond og relativt lubben. De er ganske strake motsetninger. Exen var en real dritt og han nye er en fantastisk fyr. Da hun var sammen med exen hadde de sex hele tiden og hun var alltid klar for sex. Med han nye så virker det som sex er et ork. Hun sier at hun sjelden er kåt, og at det nesten er ubehagelig å bli tatt på. Hun virker også nesten irritert over at han kan holde på i flere timer når de først har sex. Så dette er som natt og dag for henne.

Hvorfor er det sånn? Kan man forandre seg så plutselig? Eller har hun egentlig ikke følelser for han første? Jeg spør av pur nysgjerrighet, har ingen planer om å blande meg i deres forhold og vil ikke plage henne med å spørre. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: ff296...2e8

Jeg tenker egentlig at du er typen til dette kvinnemenneske og lurer på hvorfor hun ikke tenner like mye på deg som exen sin

Endret av krokodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker egentlig at du er typen til dette kvinnemenneske og lurer på hvorfor hun ikke tenner like mye på deg som exen sin

Nei, jeg er faktisk venninnen. Jeg er bare nysgjerrig. Jeg skjønner hvorfor hun ikke tenner like mye på han, for han er absolutt ikke min type. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor hun mener det er så fantastisk, når hun ikke vil at han skal ta på henne og synes sex er et ork.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Nei, jeg er faktisk venninnen. Jeg er bare nysgjerrig. Jeg skjønner hvorfor hun ikke tenner like mye på han, for han er absolutt ikke min type. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor hun mener det er så fantastisk, når hun ikke vil at han skal ta på henne og synes sex er et ork. Anonymous poster hash: ff296...2e8

hun verdsetter kanskje andre ting ved han da, er ikke alle kvinner som prioriterer sex like høyt. Eller kanskje hun vil ha et "roligere" forhold?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun verdsetter kanskje andre ting ved han da, er ikke alle kvinner som prioriterer sex like høyt. Eller kanskje hun vil ha et "roligere" forhold?

Jeg vet ikke. Hun snakker om hvor deilig det er å ikke krangle, at alt er flott og hvor glad hun er. Men så plutselig sier hun at hun savner sex med exen.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg er faktisk venninnen. Jeg er bare nysgjerrig. Jeg skjønner hvorfor hun ikke tenner like mye på han, for han er absolutt ikke min type. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor hun mener det er så fantastisk, når hun ikke vil at han skal ta på henne og synes sex er et ork.

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Kan du ikke spørre henne da? Neste gang hun nevner det, kan du jo spørre om hun tror hun vet hvorfor det har blitt sånn.

Anonymous poster hash: 85483...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nei, jeg er faktisk venninnen. Jeg er bare nysgjerrig. Jeg skjønner hvorfor hun ikke tenner like mye på han, for han er absolutt ikke min type. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor hun mener det er så fantastisk, når hun ikke vil at han skal ta på henne og synes sex er et ork. Anonymous poster hash: ff296...2e8

Rart du ikkespør henne heller da, siden dere er såpass åpne at dere kan snakke omhennesselic.

Jeg golder fremdeles en knapp påat du er den nye kjæresten hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har fått seg ny kjæreste. Hun var av og på med sin ex i flere år, og ble sammen med han nye så og si rett etter de ble endelig over. Exen er høy, mørk og kjekk, og han nye er blond og relativt lubben. De er ganske strake motsetninger. Exen var en real dritt og han nye er en fantastisk fyr. Da hun var sammen med exen hadde de sex hele tiden og hun var alltid klar for sex. Med han nye så virker det som sex er et ork. Hun sier at hun sjelden er kåt, og at det nesten er ubehagelig å bli tatt på. Hun virker også nesten irritert over at han kan holde på i flere timer når de først har sex. Så dette er som natt og dag for henne.

Hvorfor er det sånn? Kan man forandre seg så plutselig? Eller har hun egentlig ikke følelser for han første? Jeg spør av pur nysgjerrighet, har ingen planer om å blande meg i deres forhold og vil ikke plage henne med å spørre. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: ff296...2e8

Tenning og hvem du "liker" og synes er snill og grei har ingenting med hverandre å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenning og hvem du "liker" og synes er snill og grei har ingenting med hverandre å gjøre.

Hvorfor ikke det egentlig?

Anonymous poster hash: 85483...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...