Gå til innhold

Fall i uke 8- farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8 uker på vei, og i går kveld da jeg skulle legge meg kjente jeg at jeg måtte spy. Rakk ikke slå på noe lys, så når jeg sprang i retning badet snubla jeg og falt og slo meg. Fikk veldig vondt i underlivet etterpå, kjennes ut som jeg har forstrekt meg. Har ikke blødd noe..

Tror dere det er farlig? Har søkt litt på nettet, og det virker som det skal mye til for å skade spira i et fall, men jeg blir så redd..

Anonymous poster hash: 77b9c...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, veldig lite sannsynlig, de er godt beskyttet i 1. trimester, de ligger jo langt nede der og inni morkake, vev, vann. Men hvordan falt du, slo du noe hardt direkte lavt i magen?

Anonymous poster hash: 8359d...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten sjanse for at det har gitt noen skade. Mem bekymrer du deg mye og det gjør vondt, så skader det ikke å ringe legen din å høre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snublet i en koffert som lå på gulvet, så den ikke siden det var mørkt. Flata ut, ene foten strakt bakover og andre foten med bøyd kne fremover, tror jeg forstrekte meg da. Magen datt mot gulvet.. Slo hodet i ei dør, men det er ikke så farlig, viktigeste er at det går bra med lille.

Anonymous poster hash: 77b9c...7e0

Anonymous poster hash: 77b9c...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snublet i en koffert som lå på gulvet, så den ikke siden det var mørkt. Flata ut, ene foten strakt bakover og andre foten med bøyd kne fremover, tror jeg forstrekte meg da. Magen datt mot gulvet.. Slo hodet i ei dør, men det er ikke så farlig, viktigeste er at det går bra med lille. Anonymous poster hash: 77b9c...7e0 Anonymous poster hash: 77b9c...7e0

Lille ligger fremdeles langt inne, så det har mest sansynlig gått helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har rett :hjerte: Tror egentlig det har gått bra selv også, men er nok litt hysterisk.. Kanskje jeg ringer legekontoret og spør, er så ekkelt å bekymre seg..

ts



Anonymous poster hash: 77b9c...7e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...