Gå til innhold

Hva er egentlig så spesielt med forandringen til Helene Rask og Lene Alexandra?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Helene Rask og Lene Alexandra snakker så mye om denne "reisen" de har gjort. Den stor forandringen fra vill ungdom til seriøs ung voksen. Begge har til og med skrevet bok om dette. Jeg skjønner ikke hva som er så spesielt med at de har forandret seg. Alle forandrer jo seg med alderen. Hvis de ikke hadde gjort det, DA hadde de hatt materiale til en bok.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har begge sluttet som glamour modell, fjerna silikon puppa, blitt sunne og ferdig med vill festing, LA er personlig trener og Helene jobber på helsekost. De har begge fått et nytt liv.

Anonymous poster hash: dee7b...511

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det. Jeg bare skjønner ikke hva som er så spesielt med det. Alle forandrer seg jo fra de er ungdom og til de blir 30.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det. Jeg bare skjønner ikke hva som er så spesielt med det. Alle forandrer seg jo fra de er ungdom og til de blir 30.

Må det være så spesielt for at noen skal skrive bok om det? Det gis da ut masse bøker om helt vanlige hverdagsliv.

Anonymous poster hash: 04424...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Rask og Lene Alexandra snakker så mye om denne "reisen" de har gjort. Den stor forandringen fra vill ungdom til seriøs ung voksen. Begge har til og med skrevet bok om dette. Jeg skjønner ikke hva som er så spesielt med at de har forandret seg. Alle forandrer jo seg med alderen. Hvis de ikke hadde gjort det, DA hadde de hatt materiale til en bok.

Fint at de tok seg sammen og ble mer respektable, i mangel på et bedre ord. Lene Alexandra burde imidlertid følge et lite velmenende råd, ikke snakk ;) Hørte henne på NRK i et diskusjonsprogram og ble flau. Folk lo litt overbærende av lite intelligente argumenter, fra hennes side. Sånn sett matchet nok det gamle utseendet henne bedre..

Anonymous poster hash: c56b3...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må det være så spesielt for at noen skal skrive bok om det? Det gis da ut masse bøker om helt vanlige hverdagsliv.

Anonymous poster hash: 04424...c6f

typ Knausgård liksom?

Anonymous poster hash: 38be2...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forskjell, bare ny wrapping. Ekstremt avhengige av oppmerksomhet, den ene verre enn den andre

Anonymous poster hash: e254e...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Helene Rask er veldig morsom. Så stolt av gartner "utdannelsen".



Anonymous poster hash: 38be2...c39
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med TS angående at dette ikke er noe som "forandrer verden", ei heller noe jeg gidder å betale for en bok om. For all del, alle må få gjøre hva de vil, men å reversere plastisk kirurgi er ikke akkurat gripende lesestoff (kanskje jeg uttaler meg litt raskt, da jeg ikke har lest bøkene enda, men kan avsløre at jeg ikke kommer til å gjøre det heller så er ikke redd for "spoilers".)



Anonymous poster hash: e7766...6eb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel en grunn til at de ble glamourmodeller i utgangspunktet.. litt vel selvsentrerte og opptatt av oppmerksomhet. Kan bare ikke forstå at det å ta ut de falske puppene sine og begynne å trene er grunnlag for å skrive en bok om den store forandringen.



Anonymous poster hash: dc677...7ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Helene Rask er veldig morsom. Så stolt av gartner "utdannelsen".

Anonymous poster hash: 38be2...c39

Helene vokste opp på gård, så hun har alltid vært interessert i hortikultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo egentlig bare sluttet å være modeller og fått seg voksenjobb. Trent har de vel alltid gjort, men de har vel hevet seg på trenden med ortorexi som "alle andre".

At Helene er vokst opp på gård gjør jo ikke historien hennes noe mer spennende. (Det er mer som et lite småbruk altså, ikke noe gårdsdrift å tjene penger på)

Jeg vet ikke hva hun har skrevet om i boken da, men hun har hatt en ganske kjip barndom - det må vel være det som skulle kunne gjøre boken bittelitt interessant. Men hvor spennende er det egentlig å lese om en tidligere glamourmodell sin barndom?



Anonymous poster hash: c80ee...0d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greien var vel det at de var blitt for gammel til å holde på i Glamourbransjen, men det snakker de ikke høyt om, derfor denne "forandringen". Har forresten lest boken til Helene Rask, den var platt, kjedelig og lite interessant. Ingen høydare for å si den sånn.



Anonymous poster hash: 4ab80...5d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest boken til Helen Rask jeg også. Der var det flust av skrivefeil, lite handling og mange repetisjoner, Mistet til slutt tellingen på hvor mange ganger hun skrev at foreldrene drev økologisk gård. Skjønner ikke at den slapp igjennom sensuren. L.A sin bok var mye bedre, men bar veldig preg av enkle løsninger. L.A liker å lese selvhjelpsbøker, DET kommer godt fram.



Anonymous poster hash: 38be2...c39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...